قرارداد را به موقع امضا کنید. اگر آنها چنین توافقی ندارند، این شما هستید که باید آن را بسازید و امضا کنید.
هرگز هنر خود را ترک نکنید هر جاچه رسد به موافقت با یک نمایش کامل، بدون یک تکه کاغذ امضا شده.
کار هنری مناسب را ارائه دهید. اگر شخصی غیر از شما در حال انجام کار، نصب و بسته بندی است، باید مطمئن باشید که آموزش کافی برای انجام کار را دارد.
رویداد را تبلیغ کنید در وبلاگ، وب سایت و از طریق رسانه های اجتماعی. اگر آنها لیست پستی خود را دارند، باید انتظار داشت که از آن برای نمایشگاه شما نیز استفاده کنند.
از شما در هر رویدادی حمایت کنید. صرف نظر از اینکه محل برگزاری رویدادی را میزبانی میکند و هزینه آن را پرداخت میکند، باز هم باید از هر برنامهای حمایت کند. اگر کارکنان سالن به این رویداد دعوت شده اند، باید برای همه مهمانان خوشحال باشند و به هر نحو ممکن به شما کمک کنند.
محیطی تمیز و دوستانه را حفظ کنید. شما مردم را تشویق می کنید که از فضای خود بازدید کنند. حداقل کاری که می توانند انجام دهند این است که کف اتاق ها را جارو کنند، حمام را تمیز کنند و به بازدیدکنندگان خوشامد بگویند.
امنیت را تضمین کند. میزان بیمه شدن کارها مجدداً به محل برگزاری بستگی دارد. اما باید انتظار داشته باشید که درها قفل شده باشند، آثار هنری به طور ایمن آویزان شوند، و هر اقدام احتیاطی برای جلوگیری از آسیب یا سرقت انجام شود.
شما را از فروش مطلع کند. هنگامی که یکی از قطعات شما به فروش می رسد باید فوراً به شما اطلاع داده شود – به خصوص اگر آن اثر نیاز به جایگزینی در فضا داشته باشد. همه مکانها نمیتوانند اطلاعات تماس خریداران را به دلیل سیاستهای حفظ حریم خصوصی خود با شما به اشتراک بگذارند، اما باید اعلانهایی در محل داشته باشند.
پرداخت به موقع به شما شرایط پرداخت باید در هر قراردادی مشخص شود. هر زمان که از فروش به شما اطلاع داده شد، تاریخ سررسید پرداخت را در تقویم خود علامت بزنید و در صورت عدم دریافت به موقع از محل برگزاری، پیگیری کنید.
[ Make sure you read about your responsibilities to the venue and show. ]