- توصیه های قدرتمندی از فارغ التحصیلان کلاس یا کارگاه خود اضافه کنید. توصیفات قدرتمند از دانش آموزانی است که در نتیجه تدریس شما تغییرات بزرگی داشتند. بعد از اینکه آنها در کلاس شما شرکت کردند، زندگی آنها به دلیل x، y یا z بهتر شد.
- هر گونه پاداش را ذکر کنید. شاید شما در حال ارائه جزوات یا میان وعده های گسترده هستید. یا شاید بعد از پایان کلاس یک جلسه مربیگری خصوصی با شما باشد.
- یک منبع ارائه دهید. برخی از بهترین نتایج من از یک ایمیل زمانی حاصل شد که Evernote را به عنوان ابزار سازماندهی مورد علاقه در ایمیل بازاریابی برای کلاس قبلی خود، Organize Your Art Biz، توصیه کردم. حتی با وجود اینکه بسیاری از گیرندگان قصدی برای پیوستن به کلاس OYAB نداشتند، از ایمیل من تشکر کردند زیرا شامل ابزار مفیدی بود که میتوانستند استفاده کنند.
- به سوالات متداولی که از دانش آموزان می پرسید پاسخ دهید. این کار معمولا در صفحه فروش انجام می شود، اما می توانید آن را در ایمیل نیز انجام دهید.
هر کاری که می کنی، همه چیز را در یک ایمیل یا پست بازاریابی قرار ندهید. طاقت فرسا است! تمام جزئیات یک صفحه فرود در وب سایت خود یا یک پست رویداد در فیس بوک را مشخص کنید. سپس این ایده ها را در سراسر پیام های تبلیغاتی خود بپاشید.
شما یک هنرمند هستید! خلاق باشید و پیام بازاریابی خود را تغییر دهید. برای شما و دنبال کنندگانتان سرگرم کننده تر است.
نکات بیشتری در مورد پیام های بازاریابی در برنامه های آموزشی من بیابید: