اطلاعات کسب و کار چگونه به کسب و کارهای کوچک کمک می کند؟


به عنوان فردی که صاحب یا مدیریت یک کسب و کار کوچک است، می دانید که ایجاد موفقیت چقدر می تواند چالش برانگیز باشد.

راه اندازی یک کسب و کار کوچک یک دستاورد بزرگ برای بسیاری از افراد است، اما مدیریت آن می تواند با گذشت سال ها مانع بزرگی برای رشد باشد. همه کسب و کارهای کوچک چالش های مشترکی دارند که باید بر آنها غلبه کنند، چه کوچک و چه بزرگ.

برخی از این موارد مواردی مانند ایجاد یک برند، استخدام افراد مناسب و ایجاد یک پایگاه مشتری قوی هستند. خبر خوب این است که بسیاری از چالش‌های رایجی که کسب‌وکارهای کوچک با آن مواجه می‌شوند را می‌توان با استفاده از اطلاعات تجاری کاهش داد یا کاهش داد.

برای کسانی که با این اصطلاح آشنا نیستند، اطلاعات تجاری شامل موارد مختلفی است. این شامل اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن و مکان های فیزیکی است. همچنین شامل اطلاعات مالکیت، داده‌های مدیریتی و سایر جزئیات درباره افرادی است که نمایش را اجرا می‌کنند. در نهایت، به اعتبار تجاری، صنعت و چندین جزئیات دیگر می‌پردازد.

کسب و کارهای کوچک و دنیای دیجیتال

چرا اطلاعات کسب و کار برای کسب و کارهای کوچک مهم است؟ انبوهی از پاسخ ها برای این سوال وجود دارد. اما ابتدا، بیایید دنیای امروزی کسب و کار شما را در نظر بگیریم. این جایی است که تقریباً همه یک تلفن هوشمند برای جستجوی اطلاعات فوری در دسترس دارند.

بر اساس گزارش Visual Objects، بیش از 75 درصد از مصرف‌کنندگان قبل از بازدید حضوری، برای اطلاع از جزئیات کسب‌وکار به اینترنت مراجعه می‌کنند. به عنوان یک کسب و کار کوچک، بهینه سازی حضور آنلاین شما هرگز مهمتر از امروز نبوده است.

در این مرحله، ممکن است تعجب کنید که چگونه این کار را انجام می دهید. چندین استراتژی برای هر کسی که مسئول یک کسب و کار کوچک است به خوبی کار می کند. چند گزینه عبارتند از:

  • اطمینان از اینکه هر نمونه از نام، شماره تلفن و آدرس شرکت در همه فهرست‌ها، نقل‌قول‌ها و وب‌سایت‌ها دقیق و یکسان است.
  • تمرکز بر کسب یک مکان خوب در Google Map Packs برای اطمینان از جذب مشتریان به کسب و کار.
  • فهرست داشبورد Markaaz خود را بهینه کنید تا اطلاعات کسب و کار به روز و دقیق را نمایش دهد، که رتبه بندی را آسان تر می کند.
  • جمع آوری نظرات برای تقویت ارتباط و برجستگی کسب و کار شما در بین مشتریان بالقوه.

زمانی که تمام اطلاعات کسب و کار در مورد شرکت شما دقیق باشد، به احتمال زیاد مشتریانی را جذب می‌کنید، وام‌های مورد نیاز را دریافت می‌کنید و فرصت‌های دیگری به شما ارائه می‌شود. این چیزی است که می تواند تأثیر مثبتی بر هر جنبه ای از کسب و کار کوچک شما داشته باشد.

اکنون که به این موضوع پرداختیم که اطلاعات کسب و کار چیست و چرا اهمیت دارد، می‌خواهیم بر این تمرکز کنیم که چگونه اطلاعات کسب و کار می‌تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند. داشتن این اطلاعات به شما نشان می دهد که چرا نگه داشتن اطلاعات دقیق آنلاین چیزی است که همیشه باید برای شرکت شما اولویت داشته باشد.

راه های بسیاری که اطلاعات دقیق کسب و کار کوچک می تواند به شرکت شما کمک کند

اطلاعات کسب و کار کوچک شما را می توان در داشبورد Markaaz اصلاح و به روز کرد.

به عنوان یک کسب و کار کوچک، می خواهید مطمئن باشید که به راحتی می توانید توسط مشتریان بالقوه پیدا شوید. اطلاعات دقیق کسب و کار، راه شماره یک برای موفقیت در این کار است. داشبورد Markaaz، Google My Business، Crunchbase، D&B، Owler، و سایر نمایه‌های آنلاین شما باید حاوی به‌روزترین و قانونی‌ترین اطلاعات باشد.

این بدان معناست که یا باید این اطلاعات را به صورت دستی و به طور منظم به روز کنید (مثلاً در داشبورد Markaaz خود) یا در سرویسی سرمایه گذاری کنید که این کار را برای شما انجام می دهد. اولین مورد ممکن است هزینه کمتری داشته باشد، در حالی که دومی روند را سریع می کند تا بتوانید روی سایر بخش های کسب و کار خود که نیاز به توجه دارند تمرکز کنید.

با اطمینان از دقیق بودن اطلاعات کسب و کار کوچک خود، می توانید به طرق مختلف سود ببرید. در زیر، برخی از راه‌هایی را بررسی می‌کنیم که اطلاعات کسب‌وکار می‌تواند یک موهبت بزرگ برای شرکت کوچک فعلی شما باشد.

بررسی کنید که داده‌های کسب‌وکار کوچک شما در آزمون اطلاعات کسب‌وکار کوچک Markaaz چقدر صحیح است!

مشروعیت ایجاد می کند

در حالی که الگوریتم‌های پشت موتورهای جستجو دانش عمومی نیستند، کارشناسان در زمینه سئو خاطرنشان می‌کنند که آنها اغلب مشروعیت کسب‌وکار شما را با مشاهده اطلاعات کسب‌وکار شما در چندین وب‌سایت تأیید می‌کنند. اگر نام، آدرس یا شماره تلفن دیگری در این وب‌سایت‌ها دارید، به نظر می‌رسد که مشروعیت کمتری دارید.

از سوی دیگر، وقتی این موارد همه در یک راستا قرار می گیرند و داده های یکسانی را ارائه می دهند، موتورهای جستجو کسب و کار شما را قانونی تر می بینند. این بدان معناست که سایت‌های شما بالاتر از سایت‌هایی که اطلاعات کاملاً دقیقی ندارند در اولویت قرار می‌گیرند. داشتن اطلاعات دقیق مزایای زیادی دارد، مانند کسب و کار بیشتر، سرنخ های بیشتر، ترافیک بیشتر و رتبه بندی جستجوی ارگانیک بهتر.

می تواند مشتریان محلی را جذب کند

برخی از اطلاعات کسب و کار، مانند شماره تلفن، آدرس، و نام، برای تعیین اینکه آیا فهرست شما هنگام انجام جستجوی محلی نشان داده می شود یا خیر، استفاده می شود. اگر اطلاعات متناقضی در سایت‌های مختلف دارید، ممکن است در جستجو ظاهر نشوید و مطمئناً رتبه‌بندی بالایی نخواهید داشت. کسانی که این اطلاعات را در رسانه های اجتماعی و وب سایت خود ندارند نیز حضور نخواهند داشت.

استفاده از امکان اشتراک‌گذاری اطلاعات کسب‌وکار باعث می‌شود زمانی که شخصی به دنبال محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید در منطقه‌ای که شامل موقعیت فیزیکی کسب‌وکار شما می‌شود می‌گردد، کسب‌وکار شما در فهرست قرار می‌گیرد. این بدان معناست که شما می توانید انتظار داشته باشید که مشتریان بیشتری به دست آورید و تجارت بیشتری نسبت به شرکتی که این اطلاعات را ارائه نمی دهد، انجام دهید.

می تواند به شما کمک کند تا بودجه دریافت کنید

تعداد زیادی سایت وجود دارد که به سرمایه گذاران بالقوه اجازه می دهد اطلاعاتی در مورد مشاغل کوچکی که نیاز به کمک مالی دارند پیدا کنند. به عنوان مثال، Crunchbase جزئیات مختلفی در مورد شرکت ها، از آدرس آنها گرفته تا تعداد کارمندان، وب سایت ها و اخبار و فعالیت ها ارائه می دهد. هنگام جستجوی یک شرکت، سرمایه گذاران می توانند به خلاصه، امور مالی، سرمایه گذاری ها، افراد مرتبط با کسب و کار و موارد دیگر نگاه کنند.

اگر دقیق‌ترین اطلاعات را در هر سایت ارائه نمی‌دهید، می‌توانید در موقعیتی قرار بگیرید که کسی تصمیم بگیرد برای رشد به شما پول قرض ندهد. سرمایه‌گذاری که چندین آدرس، اطلاعات متناقض در مورد تعداد کارمندان یا نام‌های متفاوت مالک را می‌بیند، در مورد حرکت رو به جلو محتاط‌تر خواهد بود.

از طرف دیگر، اگر تمام اطلاعات شما دقیق و کامل باشد، احتمال اینکه بودجه مورد نظرتان را پیدا کنید بیشتر می شود. این فقط نمونه دیگری از این است که چگونه اطلاعات کسب و کار می تواند کمک بزرگی به موفقیت شرکت شما باشد، صرف نظر از اندازه یا صنعتی که در آن عضو هستید.

با اطلاعات کسب و کار تصحیح شده خود در داشبورد Markaaz، می توانید مستقیماً از طریق شریک ما Nav – بدون خروج از داشبورد – برای گزینه های مالی سفارشی شده درخواست دهید!

هنگامی که کسب و کار خود را پیدا می کنید و حساب خود را راه اندازی می کنید، هر آنچه برای برنامه خود نیاز دارید، از جمله اسناد تجاری ضروری خود را که می توانید در خزانه دیجیتال ما ذخیره کنید، در داشبورد ذخیره می شود.

افکار نهایی

اطلاعات کسب و کار کوچک چیزی است که هر شرکتی باید از آن استفاده کند. می تواند به مشتریان کمک کند شما را پیدا کنند، اطمینان حاصل کند که در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارید، و حتی بر دسترسی و حفظ بودجه مورد نیاز برای رشد و یافتن سطوح بالاتر موفقیت تأثیر می گذارد. با این حال، تنها قرار دادن اطلاعات و هرگز فکر کردن به آن بهترین استراتژی نیست.

در عوض، برای شما بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات کسب و کار شما همیشه دقیق و به روز است. این کاری است که می توان به صورت دستی انجام داد، یا می توانید از یک سرویس پولی استفاده کنید که پس از اشتراک گذاری داده های به روز شده، به روز رسانی ها را برای شما انجام می دهد. در هر صورت، بخش مهمی از کسب بیشترین بهره از کسب و کار شما است.

چه بخواهید مشتریان بیشتری داشته باشید و چه برای رشد نیاز به هجوم نقدینگی داشته باشید، اطلاعات دقیق کسب و کار کوچک شما را به آنجا می رساند. اولویت دادن به اطلاعات دقیق به شما برتری نسبت به رقبا می دهد و اطمینان حاصل می کند که به ارتفاعات مورد نظر خود می رسید. اطلاعات کسب و کار آنلاین مزایای زیادی دارد، بنابراین مطمئن شوید که از این واقعیت استفاده می کنید.

برای به روز رسانی، نگهداری و تصحیح اطلاعات کسب و کار کوچک خود به داشبورد Markaaz بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید