چرا برای یک شرکت مهم است که اطلاعات سلامت کسب و کار کسب و کارهایی را که در حال ورود به آن هستند بداند؟
چه در گذشته درباره داده های سلامت کسب و کار شنیده باشید یا موضوع جدیدی برای شما باشد، ممکن است تعجب کنید که چرا آنقدر اهمیت دارد. این یک سوال منصفانه است و در این مقاله به آن پاسخ داده خواهد شد. ما قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که داده های سلامت کسب و کار چیست و چرا شرکت شما باید از آن برای شرکت هایی که در پلتفرم خود برای محصولات و خدمات استفاده می کنید آگاه باشد.
هر زمان که وارد یک شرکت جدید می شوید، آنها را وارد سیستم خود می کنید و از آنها انتظار دارید اقلام خاصی را خریداری و پرداخت کنند. چه وام های سنتی ارائه دهید یا محصولی را ارائه دهید که به طور منظم برای آن پرداخت می شود، می خواهید مطمئن باشید که مشتریان پرداخت می کنند و به مشتریان بلندمدت تبدیل می شوند. این یک تصمیم سودمند از نقطه نظر مالی است.
امتیازات اعتباری کسب و کار، امتیاز ریسک کسب و کار و کلاس های ریسک کسب و کار همگی به طرق مختلف برای این فرآیند مفید هستند. هر یک از آنها با تامین مالی مرتبط هستند و به شما ایده می دهند که برای هر مشتری چه انتظاری داشته باشید. در زیر، اطلاعاتی در مورد اینکه چرا شرکت شما باید از دادههای سلامت کسب و کار آگاه باشد، به اشتراک میگذاریم.
دلایل توجه به داده های سلامت کسب و کار
برای شرکتهایی که با دادههای سلامت کسبوکار آشنا نیستند، مجموعهای از دادهها است که دید وسیعتری از وضعیت مالی یک مشتری به شما میدهد. با ترکیب اطلاعات در مورد امتیاز اعتباری یک کسب و کار و امتیاز ریسک، می توانید با دانستن اینکه کسب و کارهای کوچکی که با آنها کار می کنید قابل اعتماد و قابل اعتماد هستند، به راحتی روابط با مشتری را پیش ببرید.
دلایل مختلفی وجود دارد که شرکت شما باید به عنوان شرکتی که با شرکت های دیگر کار می کند به داده های سلامت کسب و کار توجه کند.
می تواند به شرکت شما کمک کند:
- در مورد ارائه یا رد اعتبار تصمیم بگیرید.
- به جزئیات یک کسب و کار بینش بدهید.
- امتیازات اعتباری به روز را در اختیار شما قرار می دهد.
- به شما در انتخاب شرایط وام کمک می کند.
هنگامی که از خدمات سازمانی Markaaz برای تأیید کسب و کار، تصمیمگیری و نظارت استفاده میکنید، این سرویسها به فهرست راهنمای Markaaz دسترسی پیدا میکنند که دارای اطلاعات فیرموگرافی، سلامت کسبوکار و انطباق/AML است. این بدان معناست که شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در نوک انگشتان خود دارید.
بدانید چه زمانی مشتریان جدید را بپذیرید و رد کنید
بر اساس مطالعه NSBA Small Business Access to Capital، حدود 20 درصد از وام های کسب و کار کوچک بر اساس امتیازات اعتباری کسب و کار رد می شود. وقتی تیمهای شما دادههای مربوط به سلامت کسبوکار را در اختیار دارند، ابزاری برای تصمیمگیری در مورد ورود به یک کسبوکار جدید یا ارائه محصولات و خدمات شما به آنها دارند.
بدون امتیازات اعتبار تجاری و ریسک، تیم شما ممکن است اشتباهی مرتکب شود که برای شرکت شما گران تمام می شود. داشتن این نوع دادهها بر حسب تقاضا، موقعیتی را ایجاد میکند که به راحتی میتوان با پذیرش یا انکار به سمت جلو حرکت کرد تا بتوانید به سمت مشتری بالقوه بعدی بروید.
از اینکه چه کسی نمره اعتباری قابل قبولی دارد آگاه باشید
نظرسنجی Small Business by Demand Media نشان می دهد که بسیاری از شرکت های سازمانی امتیاز اعتباری کسب و کار 75 را تنها “قابل قبول” می دانند. اعداد بالاتر از این امتیاز نشاندهنده شرکتی با ریسک کمتر است، در حالی که نمرات پایینتر به این معنی است که ریسک ممکن است از نظر پرداخت به موقع قابل توجه باشد.
بدون دادههای سلامت کسبوکار، تیمهای شما ممکن است متوجه نشوند که یک شرکت امتیازی پایینتر از آن چیزی دارد که میخواهید با آن کار کنید. نداشتن این داده ها تیم های شما را در موقعیتی قرار می دهد که باید با استفاده از اطلاعات دیگری تصمیم گیری کنند، که ممکن است به اندازه داده های سلامت کسب و کار که ایده ای از تاریخچه مالی شرکت ارائه می دهد مفید نباشد.
به سرعت در مورد شرایط وام تصمیم بگیرید
وقتی تیم های شما به داده های سلامت کسب و کار نگاه می کنند، به راحتی می توانند تعیین کنند که چه شرایط وامی را به یک شرکت خاص ارائه دهند. کسی که امتیاز اعتباری بی عیب و نقصی دارد ممکن است نسبت به کسی که فقط اعتبار خوب یا قابل قبولی دارد، مستحق نرخ بهره پایین تر و محدودیت اعتباری بالاتر باشد. این چیزی است که تیم های شما بدون داده های مرتبط نمی توانند بدانند.
دلیل خوبی وجود دارد که کسانی که بهترین اعتبار را دارند شرایط برتر را دریافت می کنند. اینها شرکت هایی هستند که برای حرکت رو به جلو و پرداخت قبوض خود مورد اعتماد هستند. اگر ریسک بیشتری میپذیرید، در صورتی که چیزی آنطور که انتظار میرود پیش نرود، باید با شرایط کمتر مساعد تعدیل شود.
درک بهتری از مشتریان خود داشته باشید
داده های سلامت کسب و کار فقط یک امتیاز اعتباری برای یک شرکت نیست. این شامل آن میشود، اما اطلاعات مربوط به امتیاز ریسک شرکت را نیز در بر میگیرد و میتواند شامل اطلاعاتی در مورد طبقه ریسک آن باشد. داشتن این مجموعه از داده ها به تیم های شما درک بهتری از شرکتی که در حال راه اندازی هستند می دهد و شرکت شما را به داشتن رابطه با آن اختصاص می دهد.
همه این داده های مالی به تنهایی مفید هستند. داشتن همه آنها چندین نوع داده را در اختیار تیم شما قرار می دهد که می توانند با هم در نظر گرفته شوند. نه تنها برای رد کردن یا ارائه اعتبار به آنها مفید است، بلکه می تواند بینش کسب و کار شما را در مورد محصولات و خدماتی که ممکن است برای برندهای خاص در مقایسه با سایرین بهترین کارآیی داشته باشند، ارائه دهد.
Markaaz همه این مجموعههای مهم دادهها را از طریق خدمات سازمانی خود ارائه میدهد، بنابراین تیمهای شما میتوانند هنگام ورود به مشتریان و مشتریان جدید تصمیمگیری آگاهانه و مطمئن بگیرند. در زیر جزئیات بیشتری در مورد مزایای داشتن این نوع اطلاعات و مواردی که هنگام افزودن آن به فرآیند تصمیم گیری خود می توانید انتظار داشته باشید، آورده شده است.
چگونه آژانس ها داده های سلامت کسب و کار را ارائه می دهند
آژانسهای متعددی امتیازات اعتباری کسبوکار را ارائه میکنند، که بسیاری از آنها سایر دادههای سلامت کسبوکار مانند امتیاز ریسک اعتباری یا نمره شکست کسبوکار را نیز ارائه میدهند. Equifax یکی از بزرگترین.
با استفاده از Equifax به عنوان مثال، اولین چیزی که از نظر داده های سلامت کسب و کار می بینید یک شاخص پرداخت است. این امتیاز از صفر تا 100 متغیر است و اعداد بالاتر نشان دهنده وضعیت مالی بهتر برای یک تجارت است. نمرات از 90 به بالا بهترین های ممکن در نظر گرفته می شوند و بهترین مشتریان را وارد کشتی می کنند.
علاوه بر این، یک امتیاز ریسک اعتباری ارائه میشود که میتواند از 101 تا 992 متغیر باشد. این به پرداختهای معوق، سن حساب، اندازه شرکت و استفاده از اعتبار یک تجارت میپردازد. این به تیم شما بینشی می دهد که چقدر احتمال دارد که شرکت به موقع و به طور کامل به شما بازپرداخت کند.
آخرین بخش از داده های سلامت کسب و کار آنها امتیاز شکست کسب و کار است. دامنه آن از 1000 تا 1880 است و هرچه این عدد بیشتر شود بهتر است، مشابه سایر نمراتی که در مورد آن صحبت کردیم. عوامل زیادی مانند وضعیت پرداخت، طول حساب و میزان استفاده از اعتبار برای تعیین اینکه این امتیاز در کجا قرار می گیرد استفاده می شود.
افکار نهایی
در Markaaz، ما میدانیم که نصب صحیح و سریع برای یک شرکت ضروری است. ما همچنین به ارائه دادههای دقیق و بهروزی که برای اطمینان از ارائه شرکتهای مناسب برای محصولات و خدمات خود نیاز دارید، اختصاص دادهایم.
همه دلایلی که در بالا در مورد آنها صحبت کردیم، تنها لیست کوتاهی از آنچه این داده ها می توانند به شما ارائه دهند هستند. وقتی دادههای فیرموگرافیک با دادههای سلامت کسبوکار و دادههای انطباق/AML ترکیب شدهاند، کسبوکار شما میتواند کسبوکارهای بیشتری را با دقت بیشتری وارد کند.