با Elaine Pofeldt، Maggie Lord و Valdez Lasartemay به آن ضربه بزنید و آن را ترک کنید » به عنوان رئیس خود موفق شوید


در این قسمت، ملیندا امرسون مهمانان Elaine Pofeldt، Maggie Lord و Valdez Lasartemay را معرفی می کند. مهمانان پادکست های مورد علاقه خود، ابزارهای تجاری، نکات بازاریابی، توصیه های کتاب را به اشتراک می گذارند که توصیه های عملی را برای صاحبان مشاغل کوچک ارائه می دهد.

الین پوفلد یک روزنامه نگار مستقل است که در مشاغل کوچک، کارآفرینی و مشاغل تخصص دارد. او نویسنده است تجارت یک نفره میلیون دلارینگاهی به چگونگی دستیابی کارآفرینان به درآمد هفت رقمی در مشاغلی که تنها کارمندان آنها هستند و از اتوماسیون و سایر فناوری ها برای افزایش تلاش خود استفاده می کنند. فورچون، پول، CNBC، شرکتفوربس، تجارت کرین در نیویورک و بسیاری از نشریات تجاری دیگر او همچنین سردبیر سابق در کسب و کار کوچک فورچون. برای اطلاعات بیشتر: Elainepofeldt.com

مگی لرد مگی به عنوان بنیانگذار + مدیر عامل Rustic Wedding Chic، پیشگام اولیه در فضای رسانه دیجیتال عروسی آنلاین بود، 12 سال قبل از اینکه توسط David's Bridal در سال 2020 خریداری شود، این شرکت را رهبری کرد. مگی همچنین نویسنده 6 کتاب است. امروزه، مگی به یک مشاور استراتژیک مورد تقاضا برای برندهای زنانه تبدیل شده است که به او اجازه می دهد تا بر به اشتراک گذاری دانش و تخصص خود با سایر کارآفرینان همفکر تمرکز کند. مگی و کسب و کارهایش در فوربس، نیویورک تایمز، بیزینس اینسایدر، مجله موفقیت و خیلی چیزهای دیگر به نمایش درآمده است. برای اطلاعات بیشتر: Maggielord.com

والدز لازارتمای یک حرفه ای مادام العمر در فروش با بیش از سه دهه فروش همه چیز از کفش گرفته تا اوراق بهادار است. او از 10 سالگی شروع به فروش خانه به خانه کرد و اشتراک های سان فرانسیسکو کرونیکل را فروخت. این روزها به عنوان یک مشاور کسب و کار، او بر توسعه کسب و کار و کمک به صاحبان مشاغل کوچک در یادگیری استراتژی ها و تکنیک های فروش موثر تمرکز دارد و بر رهبری خدمتگزار تأکید دارد. کتاب جدید او است بازاریابی 4 فروشنده چگونه رهبری خدمتگزار مشتریان را جذب می کند و فروش را افزایش می دهد. برای اطلاعات بیشتر: Marketing4Salespeople.com

پادکست زیر را بشنوید:

پادکست های ذکر شده:

برنامه های ذکر شده:

نکات بازاریابی مدرسه قدیمی:

  • کسب و کار تنها یک هدف دارد و آن ایجاد مشتری است. پس باید اینطور به قضیه نگاه کرد. این از پیتر دراکر است.
  • همه چیز این است که خودتان را به اتاق های مناسب ببرید. جلسات چهره به چهره و روابط یک به یک.
  • شما باید بتوانید در چند جمله توضیح دهید که کسب و کار یا برند شما چه کاری می تواند انجام دهد تا مشکل دیگران را حل کند. یک بیوگرافی 30 تا 35 کلمه ای واقعا خوب داشته باشید.

کتاب های ذکر شده:

ارتباط با الین پوفلد:

با مگی لرد ارتباط برقرار کنید:

ارتباط با والدز لاسارتمی:

دریافت بیشتر!

آیا می‌خواهید قسمت‌های بیشتری از پادکست چت SmallBiz را بشنوید؟ در پلتفرم مورد علاقه خود مشترک شوید تا هرگز قسمتی را از دست ندهید!

را



دیدگاهتان را بنویسید