نقاط درد حضور مشتری و نحوه رفع آنها


شرکت‌ها در بخش‌های تجاری و مصرف‌کننده بر این باورند که حضور مشتری باید بهبود یابد تا موفقیت در ورود به سیستم افزایش یابد. هانی فام، موسس و مدیر عامل Markaaz، در مورد نقاط درد مشتری و نحوه رفع آنها صحبت می کند.

نود درصد از مشتریان فکر می کنند که شرکت ها می توانند فرآیند ورود را سریع تر و آسان تر کنند و ما موافق هستیم.

از زمان همه‌گیری کووید-19، مشتریان تجاری و فردی از صمیم قلب از خدمات کاملاً دیجیتالی، به‌ویژه در بخش‌های بانکی و مالی استفاده کرده‌اند. با این حال، در حالی که این پذیرش حدود 80 تا 90 درصد افزایش یافته است، طبق گفته ویزا، فرآیندهای ورود به هواپیما با تأخیر مواجه شده است و باعث شده است که شرکت ها قبل از اینکه بتوانند سفر خود را تکمیل کنند، مشتریان خود را از دست بدهند.

شرکت ها مشتریان خود را به دلیل فرآیندهای نصب ضعیف از دست می دهند که منجر به فرسایش قابل توجه مشتری و هزینه های گزاف شرکت برای هر مشتری می شود. هر بار که مشتریان سفر خود را به پایان نمی‌رسانند، ضرر دلار برای شرکت‌ها زیاد است.

علاوه بر این، شرکت‌ها هنگام تلاش برای تأیید و تحقیق در مورد مشتریان بالقوه خود در داخل هواپیما، با کیفیت پایین، داده‌های فیرموگرافیک نادرست و قدیمی، داده‌های انطباق، و منابع معیارهای سلامت کسب‌وکار دست و پنجه نرم می‌کنند. این پیچیدگی تنها زمانی به آن اضافه می‌شود که شرکت‌ها سعی می‌کنند کسب‌وکارهای جدید یا کارآفرینان انفرادی با سابقه داده‌های کلی‌نگر کمتری در دسترس داشته باشند و امتیازات اعتباری آنها ممکن است در مراحل ابتدایی باشد.

«زمان ورود و پیچیدگی سوار شدن دو بزرگ‌ترین دلیلی است که مشتریان یک سرویس سازمانی را تا حدودی در فرآیند سوار شدن کنار می‌گذارند. هانی فام، موسس و مدیر عامل Markaaz، خاطرنشان کرد: تلاش برای ایجاد یک فرآیند سوار شدن موازی که در آن زمان ورود برای مشتری کوتاه شده و بررسی‌های کامل مشتری تکمیل می‌شود، تاکنون تقریبا غیرممکن بوده است.

در حال حاضر، هیچ شرکت داده ای وجود ندارد که فرآیند ورود مشتری واقعاً بدون اصطکاک را امکان پذیر کند یا مجموعه داده ها و بررسی های جامع بهتری را برای سرعت بخشیدن به روند تأیید فعال کند. فرآیندهای سواری امروز پر از سیلوها و موانعی است که باید برطرف و پاکسازی شوند و Markaaz اینجاست تا آنها را پاکسازی کند.

نگرانی های زمان ورود

بر اساس کاغذ سفید ویزا، اگر فرآیند ورود دیجیتال بیش از 20 دقیقه طول بکشد، 70 درصد از مشتریان تلاش خود را برای افتتاح حساب کنار می‌گذارند، بنابراین بخش قابل توجهی از شرکت‌ها امروزه اکثر مشتریان بالقوه خود را در طول فرآیند ورود از دست می‌دهند.

«امروزه ورود به هواپیما برای مصرف کننده مدرن بسیار طولانی است. آنها به بارگیری برنامه ها و استفاده فوری از آنها عادت کرده اند و اکثر آنها زمان یا حوصله ای برای چند دقیقه، ساعت ها یا روزها صبر کردن برای استفاده از سرویسی که در حال نصب هستند ندارند.

کندی ورود، تا حدی ناشی از عدم دسترسی به یک پایگاه‌داده ثابت فیرموگرافیک، انطباق و سلامت کسب‌وکار است که بسیاری از شرکت‌ها به مجموعه داده‌های متعددی از داده‌های بسیار نادرست و قدیمی متکی هستند. برای بررسی کسب و کار یک مشتری بالقوه، شرکت باید کسب و کار را با تمام مجموعه داده هایی که به آنها دسترسی دارد بررسی کند، که بسیاری از آنها داده های متناقضی برای هر شرکت دارند. این داده‌های متناقض به این معنی است که شرکت‌های ورودی باید به‌طور دستی کسب‌وکارها را تأیید کنند، که ورود به هواپیما را ساعت‌ها، روزها یا به‌طور نامحدود به تأخیر می‌اندازد.

«داده‌های بد به معنای ورود کند و فرسایش مشتری است. در تجربه ما، بیش از 80 درصد از داده‌های منابع داده‌های فیرموگرافیک شناخته شده نادرست، قدیمی یا تکراری هستند و اکثر آنها بررسی‌های سلامت کسب و کار یا انطباق را ارائه نمی‌کنند. اگر تمرکز شما به‌عنوان یک شرکت، داده‌های کسب‌وکار کوچک و متوسط ​​یا داده‌های کسب‌وکار جدید است، ارائه‌دهندگان بزرگ داده‌های معروف به شدت در این زمینه که ما در آن برتری داریم، کمبود دارند.

یکی از راه‌حل‌های کاهش سرعت ورود، یافتن یک منبع واحد از فیرموگرافیک تجاری، داده‌های انطباق و معیارهای سلامت کسب‌وکار است. دسترسی به یک منبع داده خوب می تواند به طور چشمگیری روند تأیید شرکت را کوتاه کند. حتی بهتر است اگر منبع داده APIهای بلادرنگی را ایجاد کرده باشد که با فرآیند ورود به سیستم پشتیبان شرکت یکپارچه شود. داده های هوش تجاری خوب که از طریق یک API به شرکت داده می شود به این معنی است که کسب و کار مشتری تقریباً بلافاصله قابل تأیید است.

جمع آوری اسناد مانع دیگری برای ورود سریع به هواپیما است. جمع‌آوری مستندات صحیح برای فرآیند سوار شدن برای کسب‌وکاری که در حال ورود به آن هستید و تیم حضوری شما زمان‌بر است. تقریباً 68٪ از اسناد باید در مرحله ای از فرآیند سوار شدن مجدداً به دست بیایند، و لایه ای غیرضروری از پیچیدگی را به یک فرآیند چالش برانگیز اضافه می کند.

ابزارهای مشارکت دیجیتالی تجاری کوچک Markaaz می توانند از جمع آوری و مدیریت اسناد مورد نیاز برای ورود مشتریان جدید پشتیبانی کنند. این امر نیاز به دریافت مجدد اسناد و مدارک را کاهش می دهد و مانع دیگری را برای جذب مشتری برطرف می کند. نصب Markaaz همچنین با هزینه بسیار بالاتری نسبت به هر جایگزین موجود در بازار امروز ارائه می شود.

هزینه ورود به هواپیما

منابع داده و فروشندگان برای فرآیندهای سوار شدن هزینه زیادی دارند. اتکا به منابع داده های متعدد و چندین فروشنده حتی گران تر است. داده ها برای دسترسی نامحدود به رکورد می تواند از 0.25 دلار برای هر سابقه تجاری تا هزاران دلار در ماه هزینه داشته باشد. با استفاده از چندین مجموعه داده فروشنده، آن را چند برابر کنید، و فقط برای تلاش برای یافتن داده های صحیح در مورد مشتریان خود، به هزینه های سالانه قابل توجهی نگاه می کنید.

«پیدا کردن داده‌های مناسب برای انجام تجارت، تمرکز اصلی شما به عنوان یک شرکت نیست. شما می خواهید در آنجا باشید و محصولات و خدمات خود را بفروشید. متأسفانه، به‌دلیل نادرست بودن مجموعه داده‌های فیرموگرافیک، تیم‌های شما مجبور شده‌اند به جای انجام وظایف خود، زمان و منابعی را صرف یادگیری در مورد داده‌ها و تعمیر آن کنند.»

انجام ورود مشتری بدون مانع با استفاده از داده های معیوب هزینه بالایی دارد زیرا تیم شما همچنین باید در زمینه داده ها و ورود به سیستم متخصص شود و آنها را از عملکرد تجاری مرکزی شما منحرف کند.

فام توضیح می‌دهد: «کسب و کار شما ممکن است بر فروش کارت‌ها یا پرداخت‌های بین‌المللی کم‌هزینه تمرکز کند، اما تیم شما تمام انرژی و زمان خود را صرف حل کردن برای ورود بهتر می‌کند، زیرا در اینجاست که شما مشتریان یا خدمات رسانی به آنها را از دست می‌دهید.

در حال حاضر هزينه ورود به سيستم 5 تا 25 برابر مبلغي است كه براي حفظ مشتريان هزينه مي‌كند و در برخي موارد، اين هزينه باعث مي‌شود كه كاربرد بهتري با چالش مواجه شود.

با Markaaz، می توانید کاهش چشمگیری در هزینه های ورود به هواپیما داشته باشید با استفاده از منبع داده واحد ما، دایرکتوری Markaaz، که به سرویس‌های سازمانی ما متصل است، که نصب و نظارت را برای شما انجام می‌دهد.

تیم شما در نهایت می‌تواند به انجام وظایف خود بازگردد و به سیستم‌های ما اجازه می‌دهد تا اطلاعات و تصمیم‌گیری‌های مورد نیاز خود را در صورت نیاز ارائه کنند.

کیفیت داده ضعیف

از منظر داده، فقدان داده‌های کسب‌وکار کوچک با کیفیت بالا و دقیق در مجموعه داده‌های اکثر ارائه‌دهندگان داده معروف به این معنی است که حضور در آن کسب‌وکارها برای کسانی که می‌خواهند این بخش را هدف قرار دهند، چالش‌برانگیزترین است.

شیوع داده های نادرست در بخش مشاغل کوچک به این معنی است که شرکت ها و مشاغل کوچک از دست می دهند. اگر داده‌های مربوط به یک کسب‌وکار از دست رفته باشد، یا به دلیل سوابق داده‌های قدیمی یا نادرست، کسب‌وکار به‌طور کامل یافت نمی‌شود، کار سنگینی که تیم‌های داخلی سازمانی که با ده‌ها مشتری برای بررسی و تأیید و حضور در کشتی نیاز دارند، ارزش بازگشت مالی را ندارد. .

این بدان معناست که بسیاری از شرکت‌های کوچک متمرکز بر کسب‌وکارهای کوچک مجبور به استفاده از چندین ارائه‌دهنده داده برای تلاش برای به دست آوردن اطلاعات دقیق هستند، که هزینه‌های کسب کسب‌وکارهای کوچک را به‌طور تصاعدی افزایش می‌دهد – و همچنان شکست می‌خورند. در حالی که هزینه ورود به یک تجارت کوچک ساده بسیار کمتر از افتتاح یک حساب بزرگ با محدودیت های اعتباری و خدمات قابل توجه است، درست کردن داده ها بسیار دشوارتر است. از آنجایی که کسب‌وکارهای کوچک به اندازه کسب‌وکارهای بزرگ برای شرکت‌ها درآمد ایجاد نمی‌کنند، برای بسیاری از شرکت‌ها، دشواری کسب کسب‌وکارهای کوچک به سادگی ارزش مالی ندارد.

Markaaz با یک منبع داده دقیق کسب و کار کوچک، جریان های کسب و کار کوچک سودآورتری را برای شرکای سازمانی خود باز می کند. کسب و کارهای کوچک اکنون منبع درآمدی واقع بینانه و به راحتی قابل دستیابی هستند. فام خاطرنشان کرد: با تأیید بی‌درنگ و یک منبع داده واحد، هزینه‌های کسب کسب‌وکارهای کوچک را کاهش می‌دهید و توانایی خود را برای یافتن، تأیید و حضور در مشاغل کوچک بهبود می‌بخشید.

Markaaz قصد دارد از طریق یک تجربه کاربری بهتر و رابط کاربری که آنها را در یک اکوسیستم واحد گرد هم می آورد، بین شرکت ها و مشاغل کوچک با داده های مورد نیاز آنها پل ارتباطی بین شرکت ها و مشاغل کوچک ایجاد کند.. از طریق راه‌حل‌های سفارشی ما، این فرصت وجود دارد که از طریق داشبورد Markaaz، از مشتریان کسب‌وکار کوچک خود رضایت‌های نظارتی برای داده‌های غیرعمومی درخواست کنید.

سوار شدن دقیق بدون اصطکاک را هدایت کنید

با مجموعه داده اختصاصی که از منابع جهانی داده‌های فیرموگرافیک، بررسی‌های انطباق و AML، و معیارهای سلامت کسب‌وکار در بیش از 300 میلیون کسب‌وکار، که 98 درصد آنها کسب‌وکارهای کوچک هستند، استخراج می‌شود، فناوری ما از آنچه در حال حاضر در بازار داده موجود است، پیشی می‌گیرد.

ما میزان منابع داده مورد نیاز برای نظارت و راه اندازی کسب و کارهای کوچک را کاهش داده ایم، فرآیندهای اتوماسیون چابک و همچنین جمع آوری و تأیید پشت صحنه برنامه های کاربردی و نظارت بر برنامه های کاربردی سازمانی را با API های یکپارچه خود ایجاد کرده ایم و کاربر نهایی را درگیر کرده ایم. در کمک به داده ها با یک رابط کاربری نرم افزاری UX. فام گفت: ما راهی را برای شرکای سازمانی خود ایجاد کرده ایم تا فروش خود را افزایش دهند و هزینه ها و بار عملیاتی خود را کاهش دهند و این کار را به سادگی، سریع و با نرخ های رقابتی انجام داده ایم.

ماموریت Markaaz این است که شرکت ها و مشاغل کوچک را در یک میز گرد هم بیاورد تا تجارت را بهتر انجام دهند.

در سمت ورود، توانایی راه‌حل‌های سفارشی‌سازی داخلی Markaaz برای کمک به شرکای سازمانی ما برای داشتن نتایج تأیید ورود فوری به شرکت‌های کوچک در حالی که می‌توانند به کسب‌وکارهای کوچک آنچه را که برای فرآیند سوار شدن نیاز دارند و کسب‌وکار کوچک برای داشتن همه چیز در داشبورد Markaaz نیاز دارند، بگویند. به این معنی است که ما پاسخ تک راه حلی را برای چالش های شرکتی ایجاد کرده ایم.

ما همچنین راه‌حل‌های نظارتی داریم که داده‌های مورد نیاز برای بررسی سلامت کسب‌وکار مشتریان کسب‌وکار کوچک خود را با به‌روزرسانی‌های روزانه کسب‌وکارها با پرچم‌های انطباق، از جمله فهرست‌های افراد بالقوه در معرض، تحریم‌ها، اخبار منفی، و فهرست‌های رسانه‌های نامطلوب ارائه می‌کند (24/7/365). ) و اطلاعیه های ماهانه به روز رسانی فیرموگرافیک و اطلاعات سلامت کسب و کار.

خدمات نظارت بر فعالیت کسب و کار ما را در یک راه حل بدون کد برای plug-and-play ساده در پورتال سازمانی ما دریافت کنید (پیوند به پورتال سازمانی)، یا با تیم ما درباره API های تصمیم گیری و تأیید ما برای راه حل های داخلی و سفارشی صحبت کنید.

هانی فام، بنیانگذار و مدیر عامل، Markaaz

هانی فام مدیر عامل و بنیانگذار Markaaz و یک رهبر تحول آفرین با سابقه ساخت پلتفرم ها و کسب و کارهای جهانی است. او عضو رسمی شورای تجاری فوربس و عضو نوآوران جهانی مجمع جهانی اقتصاد است.

Fam بر ایجاد تأثیر مثبت و پایدار برای صاحبان مشاغل کوچک از طریق اولین پلت فرم جهانی در جهان برای تأیید و اتصال مشاغل کوچک و شبکه شرکای حمایت کننده از آنها متمرکز است. قبل از تأسیس Markaaz، فام نقش رهبری جهانی در تحول کسب و کار، ایجاد ارزش و فناوری، کسب تجربه عمیق در پرداخت، پلتفرم‌های B2B، مشارکت سازمانی و SaaS را بر عهده داشت.

او به عنوان مدیرعامل AXA Global Enterprise & Partnerships، موسس و رئیس Mastercard Enterprise Partnerships و رئیس Mastercard UK & Ireland Markets خدمت کرد. او همچنین نقش هایی در فناوری کاربردی، از جمله به عنوان مدیر ارشد فناوری در کسب و کار صنایع سنگین توشیبا بین المللی در استرالیا داشت. تحت رهبری فام، Mastercard Track راه اندازی شد، اولین و تنها پلت فرم تجارت جهانی که هر تامین کننده و خریدار را در این سیاره به هم متصل می کند تا تبادل پرداخت ها و داده های مرتبط را ساده و خودکار کند.

دیدگاهتان را بنویسید