در محیط چالشبرانگیز دادههای امروزی، تأیید مؤثر مشروعیت و انطباق مشتریان تجاری جدید اغلب بخشی دشوار و پرهزینه از فرآیند ورود است. حتی اگر در حال حاضر یک راه حل تأیید کسب و کار دارید، به این معنی نیست که آنطور که باید عمل می کند.
بسیاری از راهحلها نتایج نادرستی را نشان میدهند که نتایج مثبت و منفی کاذب ایجاد میکنند و میلیونها دلار برای کسبوکارها در فرصتهای درآمدی از دست رفته، تراکنشهای متقلبانه و جریمههای سنگین انطباق به همراه دارد. راهحلهای دیگر فقط میتوانند بخشهایی از فهرستهای مشتریان جدید را تأیید کنند، که اغلب منجر به رد کسبوکارهای قانونی میشود. در زیر، به پنج دلیل می پردازیم که چرا راه حل های تأیید کسب و کار شما سرعت کسب و کار شما را کند می کند.
1. فقدان راه حل های خودکار و یکپارچه
مشتریان تجاری انتظار یک فرآیند تأیید هویت یکپارچه و بدون اصطکاک را دارند، بنابراین زمانی که روزها یا حتی هفته ها طول می کشد تا برنامه های تجاری خود را تأیید و تأیید کنند، به طور قابل درک ناامید می شوند. تأخیر طولانیمدت کنونی اغلب نتیجه فرآیندهای تأیید دستی است که به درخواست اسناد از ثبتهای تجاری، بررسی فهرستهای نظارتی و انطباق، و تأیید هویت افسران تجاری و مالکان سودمند نهایی (UBO) نیاز دارد. همه اینها زمان بر، خسته کننده و مستعد خطا هستند. تکیه بر تأیید دستی اغلب منجر به موارد زیر می شود:
- ردهای نادرست یا پرچم های انطباق از ورود دستی داده ها
- رها شدن مشتری از تاییدیه های طولانی
- عقب ماندگی عمیق در درخواست های تأیید
- هزینه های بالاتر برای کارکنان، دستمزدها و آموزش
یک راه حل هویت تجاری یکپارچه و خودکار، تأیید را در زمان واقعی انجام می دهد. این رابطهای برنامهنویسی کاربردی (API) بهطور یکپارچه در جریانهای کاری موجود شما ادغام میشوند و راهاندازی آنها را برای توسعهدهندگان در اکوسیستم شما آسان میکنند. آنها یک محیط با امنیت بالا را فراهم می کنند که امکان انتقال روان داده ها را بین سیستم ها فراهم می کند، که تیم ها را قادر می سازد تا هویت تجاری و مالکیت خود را در برابر منابع داده تأیید کنند. در نتیجه، این امر به طور قابل توجهی نیاز به ورود دستی داده ها را در چندین برنامه کاهش می دهد، که خطر خطاهای بعدی را به حداقل می رساند و چرخش تایید را کوتاه می کند.
2. فقط از داده های خزیده شده در وب استفاده کنید
راستیآزمایی کسبوکار به دادههای کسبوکار دقیق متکی است، اما بر اساس تحقیقات هاروارد بازنگری کسبوکار، تنها 3 درصد از دادههای کسبوکار با استانداردهای کیفی اولیه مطابقت دارد.
برای شرکتهای دادهای که به دنبال ارائه اطلاعات تجاری دقیق هستند، فرآیند جمعآوری دادهها از منابع متعدد در یک پایگاه داده چالش برانگیز است و همچنان منجر به سوابق نادرست میشود. از آنجایی که ناهماهنگی ها و تغییرات داده ها در مکان های زیادی جمع آوری و ذخیره می شوند، ایجاد یک رکورد تجاری دقیق یک شاهکار قابل توجه است. حتی تلاش برای مقابله با این مشکل آزاردهنده صنعت به زمان، تخصص عمیق و سرمایهگذاریهای اختصاصی فناوری نیاز دارد.
برای دور زدن این موضوع، بسیاری از سرویسهای راستیآزمایی امروزی رویکرد متفاوتی دارند – آنها در وب میخزند تا دادههای تجاری در دسترس عموم را برای مشتریان تجاری خاص جمعآوری کنند. با این حال، این سرویسهای راستیآزمایی سوابق تجاری را بهصورت موقت از اطلاعات عمومی ایجاد میکنند که منجر به تأخیر طولانی، تطابق نادرست یا نتایج تأیید ناقص میشود.
3. تمرکز بیش از حد بر منابع داده
برای بهبود دقت داده ها، برخی از شرکت ها پایگاه های داده قوی را جمع آوری کرده اند. معمولاً این فرآیند با پیش جمع آوری داده ها از منابع متعدد انجام می شود. این مزیت این است که اطلاعات کسب و کار در دسترس است، آماده برای فراخوانی فوری داده ها، که می تواند تأیید را سرعت بخشد.
بسیاری از شرکتها از منابع داده مشابه مانند پایگاههای اطلاعاتی وزیر امور خارجه، ثبتکنندگان، منابع شخص ثالث و اطلاعات عمومی استفاده میکنند. با این حال، کلید اطلاعات دقیق در داده های منبع نیست، بلکه در توانایی مدیریت ناسازگاری ها و خطاهایی است که اکثر شرکت های داده را به چالش می کشد و آنها را از ایجاد یک رکورد تجاری دقیق منع می کند. اگر نتوانید ناسازگاریهای دادهها را برطرف کنید، در دریافت نرخهای مطابقت خوب و تأیید کسبوکارها با مشکل مواجه خواهید شد.
Markaaz این مشکل را با استفاده از یک الگوریتم تطبیق اختصاصی طراحی شده توسط برخی از متخصصان پیشرو داده در این زمینه حل می کند. این الگوریتم منحصر به فرد عناصر داده را در چندین منبع مطابقت می دهد و همه تغییرات موجود را ارزیابی می کند. سپس بهترین اطلاعات را در بین این منابع انتخاب می کند تا یک رکورد تجاری منحصر به فرد دقیق ایجاد کند. نتیجه یک پایگاه داده از بیش از 300 میلیون سوابق تجاری برتر است که سلامت و پرداخت بدهی کسب و کار، فیرموگرافیک و داده های انطباق را پوشش می دهد. با مجموعه API تأیید تجاری Markaaz، شرکتها میتوانند مستقیماً برای نتایج تأیید فوری به فهرست راهنمای Markaaz ضربه بزنند. این به شدت دقت تأییدها را بهبود می بخشد، منفی های کاذب را کاهش می دهد و حجم تأیید مشاغل قانونی را کاهش می دهد.
4. دسترسی به اطلاعات دقیق کسب و کار کوچک
برای شرکت هایی که به دنبال خدمات رسانی به مشاغل کوچک هستند، یافتن اطلاعات دقیق بسیار دشوار است. یک کسبوکار کوچک ممکن است چندین رکورد مختلف در پایگاهداده هوش تجاری داشته باشد، زیرا تغییرات دادهای ناشی از خطاهای ساده، مانند اشتباهات املایی است. سوابق کسب و کارهای کوچک نیز فاقد اطلاعات دقیق مورد نیاز برای تأیید آنها هستند، و حتی اگر سوابق موجود باشد، به دلیل رشد و فرسایش شرکت به سرعت منسوخ می شوند.
با توجه به این چالشها، یافتن ارائهدهندهای که بتواند دادههای دقیق مورد نیاز برای تأیید مطمئن کسبوکار کوچک و ورود به سامانه را ارائه دهد، دشوار است. بیشتر شرکتهای داده سنتی در اطلاعات B2B متوسط یا بزرگ تخصص دارند، که شکافی در بازار برای این بخش مهم مشتریان تجاری ایجاد میکند.
Markaaz یک پایگاه داده از بیش از 300 میلیون رکورد کوچک تجاری برای رسیدگی به این مشکل ایجاد کرد. دایرکتوری Markaaz یک منبع بیرقیب از اطلاعات دقیق SMB است که دسترسی همزمان به دادههای کسبوکار را که شرکتها برای تأیید و سادهسازی فرآیندهای نصب نیاز دارند، فراهم میکند. شرکتها میتوانند اطلاعات فیرموگرافیک و سلامت کسبوکار، مانند شخص حقوقی، آدرس اصلی، افسر تجاری، تعداد کارمندان و امتیازات اعتباری کسبوکار را تأیید کنند و خطرات انطباق را بررسی کنند. این پایگاه داده برتر یک منبع از حقیقت را فراهم می کند تا شرکت ها بتوانند مشکلات داده های SMB را که فرآیندهای نصب آنها را آزار می دهد، حل کنند.
5. پیدا نکردن شریک داده مقیاس پذیر
راه حل تأیید کسب و کار شما باید متناسب با نیازهای تجاری شما باشد. برای شرکت هایی با سبد مشتریان بزرگ، به یک شریک تأیید تجاری نیاز دارید که بتواند با این حجم رو به رشد مشتریان مطابقت داشته باشد. این تضمین می کند که فرآیند ورود شما صرف نظر از اندازه یا پیچیدگی، کارآمد، مؤثر و منحصر به فرد برای کسب و کار شما باقی می ماند. برای این کار، کسب و کارها باید به دنبال شریکی باشند که بهترین شانس را برای دسترسی به سوابق تجاری مورد نیازشان داشته باشد. بدون این مقیاس، ممکن است مجبور شوید یک مشتری قانونی را رد کنید.
علاوه بر این، مهم است که هر شریکی که انتخاب میکنید انعطافپذیر باشد و راهحلهایی را ارائه دهد که میتوانید آنها را برای فرآیندهای خود سفارشی کنید یا بر اساس آن راهحلی را طراحی کنید که به بهترین وجه مناسب کسبوکار شما باشد. بهترین شرکا برای ارائه این انعطافپذیری و مقیاسپذیری به پشتههای فناوری مبتنی بر ابر تکیه میکنند، که به شما امکان میدهد راهحل داخلی خود را سریع و کارآمد رشد دهید.
تأیید کسب و کار بهتر را به کسب و کار خود بیاورید
در مجموع، این پنج چالش مانع کارایی و دقت فرآیند تأیید کسبوکار یک شرکت میشود که منجر به از دست دادن مشتریان قانونی میشود.
فقدان راهحلهای خودکار و یکپارچه و اتکا به دادههای خزیدهشده در وب به تأخیر، عدم دقت و نتایج ناقص کمک میکند. علاوه بر این، ناتوانی در منبع اطلاعات دقیق کسب و کار کوچک، که به ویژه پراکنده و قدیمی است، می تواند به این معنی باشد که کسب و کارهای کوچک به اشتباه از خدمات حیاتی که شرکت شما می تواند ارائه دهد، رد می شوند.
مجموعه راهنمای API و تأیید کسبوکار Markaaz با دسترسی به بیش از 300 میلیون رکورد کسبوکار کوچک برای منبعیابی و اعتبارسنجی دادههای تجاری دقیق در زمان واقعی، به شما کمک میکند بر این چالشها غلبه کنید. با تیم ما ارتباط برقرار کنید تا درباره نحوه ادغام راه حل تأیید تجاری مقیاس پذیر و قابل اعتماد برای کسب و کار خود بیشتر بدانید.