داده های دقیق فیرموگرافیک در کسب و کارها نتایج بهتری را برای شرکت ها به ارمغان می آورد
ممکن است قبلاً با داده های جمعیت شناختی آشنا باشید – داده هایی که بر اساس افراد است. دارایی های جمعیتی می تواند برای یک کسب و کار بسیار مفید باشد.
نمونه هایی از این دارایی ها شامل ترجیحات خرید و نام تماس برای مشتریان بالقوه و کاربران فعلی است. این داده ها می تواند به هدایت کمپین های بازاریابی و رویکردهای فروش مختلف کمک کند.
داده های فرموگرافی مشابه داده های جمعیتی است. با این حال، در عوض بر روی داده های شرکت تمرکز می کند. با داده های مربوط به سازمان ها و کسب و کارها عمیق می شود.
فهرست اطلاعات فیرموگرافی Markaaz ما دارای بیش از 300 میلیون کسب و کار جهانی است که 98٪ آنها مشاغل کوچک هستند. با داده های ما، کسب و کار شما می تواند نرخ ورود و نظارت بر کسب و کار کوچک خود را افزایش دهد.
داده های فیرموگرافیک برای درک نحوه عملکرد شرکت ها جمع آوری و تجزیه و تحلیل می شود. می تواند به شرکت شما در کاهش ریسک، افزایش حاشیه سود و ارائه خدمات بهتر به بازار هدف شما کمک کند. در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.
داده های فیرموگرافیک چیست؟
انواع مختلفی از داده های فیرموگرافیک موجود است. حوزه های داده از اطلاعات مربوط به صنعت یک شرکت گرفته تا میزان رشد مورد انتظار و محل استقرار دفتر مرکزی آن است. در زیر لیستی از بسیاری از انواع رایج داده های فیرموگرافیک وجود دارد:
- روندهای رشد – بیاموزید که آیا یک کسب و کار مشتری بر اساس موقعیت بازار با روندهای رشد، رشد، کاهش یا رشد را حفظ می کند یا خیر. هر معیار مفید است، اما رویکردهای متفاوتی برای هر کدام مورد نیاز است.
- نوع صنعت – چه حرفه ای، قانونی، مالی یا تدارکاتی، درک عمودی صنعت ضروری است. به یاد داشته باشید که برخی از شرکت ها بیش از یک عمودی دارند که ممکن است آنها را با مشتریان در بخش های مختلف قابل مقایسه کند.
- چارچوب مالکیت – دانستن اینکه آیا یک سازمان یک موسسه خیریه غیر دولتی، غیرانتفاعی، یک شرکت خصوصی یا یک تجارت عمومی است، به شما بینشی در مورد رویکرد بازار مورد نیاز می دهد.
- اندازه سازمانی – اندازه شرکت، از جمله کارکنان و مکان فیزیکی، می تواند مفید باشد.
- مکان فعلی – دانستن اینکه دفتر مرکزی کسب و کار کجاست و دفاتر دیگر کجا هستند می تواند به رفع نیازهای مشتریان کمک کند.
- درآمد و فروش – اطلاعات فروش سالانه و فصلی مفید است. اینها می توانند برای استراتژی های فروش استفاده شوند، با داده های فصلی که بینشی در مورد نیازهای فعلی ارائه می دهد.
اهمیت داده های فیرموگرافیک
دلایل مختلفی برای توجه شرکت ها به داده های فیرموگرافیک وجود دارد. داده های فیرموگرافیک برای انجام مشاهدات در مورد یک شرکت استفاده می شود. این مشاهدات را می توان به اقدامات عملی تبدیل کرد.
برای مثال، میتوانید دادههای فیرموگرافیک شرکتهایی را که میخواهید وارد آن شوید، مرور کنید. این امر به تأیید اینکه آنها یک تجارت قوی با پتانسیل پرداخت و استفاده از خدمات شما هستند کمک می کند.
وقتی تیمهای داخلی، تیمهای نظارت یا مدیران اجرایی به دادههای فیرموگرافیک دسترسی دارند، طبقهبندی مشتریان آسان است.
طبقه بندی می تواند بر اساس مسیر رشد، درآمد، مکان، اندازه یا عوامل دیگر باشد. نیازی نیست قبل از تصمیم گیری به طور خاص وارد شوید و این موارد را سازماندهی کنید. به جای یک رویکرد یک اندازه مناسب برای همه، همه مشتریان شناخته شده و مرتب شده اند. فیلدهای داده و هشدارها برای رفع نیازهای منحصر به فرد کسب و کار طراحی شده اند.
در زیر چندین مزیت برای مشاغلی که از دادههای فیرموگرافیک استفاده میکنند وجود دارد.
ورود مشتری
یکی از رایج ترین دلایل برای بررسی داده های فیرموگرافیک، تقسیم بندی مشتریان است. داده های مربوط به یک شرکت مشتری را می توان برای موارد زیر استفاده کرد:
1. حفظ مشتریان
2. محصولات و خدمات را بهبود بخشید
3. فرآیندهای موفقیت مشتری بهتری ایجاد کنید
4. تسریع در پذیرش مشتریان و مشتریان.
همه اینها در فرآیند نصب نقش دارند و تضمین میکنند که هر مشتری هنگام دسترسی به خدمات برند شما، آنچه را که نیاز دارد، دارد.
بخش بندی کاربران همه چیز در مورد گروه بندی مشتریان بر اساس عوامل مختلف است. نمونه هایی از این عوامل عبارتند از اهداف تکمیل نشده در سفر مشتری، استفاده از محصول، مدت زمان جلسه و امتیازات NPS. تقسیم بندی به شما این امکان را می دهد که مشتریان را بهتر درک کنید تا محصولات و خدمات خود را به گونه ای تنظیم کنید که برای آنها جذاب باشد.
استفاده از داده های فیرموگرافیک برای تقسیم بندی کاربران مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، می تواند وفاداری مشتریان فعلی را افزایش دهد و به شما کمک کند آنها را برای مدت طولانی تری حفظ کنید. کسبوکارها میتوانند از میان انواع تقسیمبندی بر اساس نیاز، با گزینههایی مانند رفتاری، فنی، جغرافیایی، جمعیتشناختی یا شرکتی انتخاب کنند.
شما می توانید با استفاده از داده های فیرموگرافیک، یک تجربه شخصی سازی شده برای هر مشتری معرفی کنید. تقسیمبندی کاربران به گروهها به شما امکان میدهد تا تعامل محصول را افزایش دهید و در عین حال استفاده از ویژگیها و پذیرش محصول خود را بهبود ببخشید. شخصیسازی بر نمایش ویژگیهای مرتبط به مشتریان برای جذابتر شدن تمرکز دارد.
برای مثال، میتوانید بخشی از مشتریان کسبوکار کوچک خود را از طریق نظرسنجیهای صفحه خوشآمدگویی وارد کنید. همه مشتریان این بخش به یک سوال خاص به روش خاصی پاسخ داده اند. اگر ویژگی مهم محصولی وجود داشته باشد که برای آنها مفید باشد، نصب شخصیشده میتواند اطلاعاتی درباره آن ارائه دهد.
تأیید کسب و کار
تأیید کسب و کار برای هر شرکتی که با شرکت های دیگر کار می کند ضروری است. این امر ریسک مالی و کلاهبرداری را کاهش می دهد و در عین حال تضمین می کند که یک تجارت با قوانین و مقررات مهم مطابقت دارد.
افسران انطباق و ریسک کاربردهای زیادی برای جزئیات تأیید کسب و کار در داده های فیرموگرافیک خواهند داشت. تیمهای انطباق میتوانند از آن استفاده کنند تا اطمینان حاصل کنند که اطلاعات ضروری در مورد مشتریان و مشتریان خود را میدانند. افسران ریسک می توانند از آن برای سوار شدن و اعتبارسنجی مشتریان بالقوه دیگر استفاده کنند.
در حالی که می توان به صورت دستی در هر شرکتی برای یافتن جزئیات مهم کاوش کرد، اما می تواند بسیار وقت گیر و گران باشد. بسیاری از ارائه دهندگان داده های فرموگرافی را ارائه می دهند که نیازهای شما را برآورده می کند. چند مورد از موارد ارائه شده عبارتند از:
- تایید هویت تجاری
- کشف تقلب
- تایید شناسه مالیاتی
- اطلاعات انطباق با مقررات
- اهتمام لازم
- داده های مورد استفاده برای تصمیم گیری های ارزیابی ریسک
دقت لازم برای موفقیت هر کسب و کاری با استفاده از شرکت های مناسب به عنوان مشتری ضروری است. داشتن یک منبع آسان از داده های فیرموگرافیک یک مکان عالی برای شروع است. شما به راحتی می توانید از طریق انواع داده ها در پروفایل های تجاری هدف خود در هر صنعتی، مشتریان خود را تأیید کنید. دادههای تأیید شده از مکانهای مورد اعتماد میآیند، بنابراین میتوانید هنگام ایجاد یک رابطه تجاری جدید احساس امنیت کنید.
نظارت بر فعالیت های تجاری
به گفته گارتنر، نظارت بر فعالیت های تجاری «فرآیندها و فناوری هایی است که آگاهی از موقعیت را افزایش می دهد و تجزیه و تحلیل شاخص های عملکرد مهم کسب و کار را بر اساس داده های زمان واقعی امکان پذیر می کند».
نظارت بر فعالیت های تجاری برای بهبود اثربخشی و سرعت عملیات شرکت استفاده می شود. این کار را با آگاهی مداوم از آنچه در یک کسب و کار اتفاق میافتد و دانستن زمان بروز مشکلات انجام میدهد.
اگر قبلاً به دلایل دیگر از داده های فیرموگرافیک استفاده می کنید. همچنین می تواند در فرآیند نظارت بر فعالیت های تجاری شما نقش داشته باشد. نه تنها می توانید وارد داشبورد شوید و اطلاعاتی در مورد کسب و کار خود دریافت کنید، بلکه می توانید از مشتریان بالقوه و فعلی و نحوه عملکرد کسب و کار آنها نیز مطلع شوید.
دلیل اینکه نظارت بر فعالیت های تجاری بسیار مهم است به در دسترس بودن آن در زمان واقعی است. برخلاف سایر ابزارهای استاندارد گزارش دهی، این نوع نظارت همیشه به روز است. بهجای نگاه کردن ماهانه به موارد، در سرویس نظارت بر فعالیتهای تجاری Markaaz، میتوانید بلافاصله به اطلاعات بهروزرسانیهای یک شرکت و وضعیت آن دسترسی داشته باشید.
به عنوان مثالی از چگونگی نظارت بر فعالیت های تجاری می تواند کسب و کار شما را بهبود بخشد، فروش یا فروش متقابل را در نظر بگیرید. هنگامی که اطلاعاتی در مورد یک شرکت، چالش ها و اهداف آن دارید، می توانید تیم فروش خود را با نقطه اثبات فعال کنید و می توانید راه حل هایی ارائه دهید.
افکار نهایی
دسترسی به داده های فیرموگرافیک برای بازاریابی و فروش بسیار مهم است. این روشی را برای ساخت محتوای شخصی برای مشتریان از همه نوع ارائه می دهد. این داده ها را می توان به صورت دستی یافت و جمع آوری کرد. با این حال، کار با شرکتی که آن را ذخیره می کند، همیشه در دسترس قرار می دهد و هشدارهای داده مربوطه را ارائه می دهد، آسان تر است.
Markaaz به شما کمک می کند به داده های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید و می تواند درک بهتری از نحوه بهبود تجربه حضور مشتری در اختیار شما قرار دهد. اگر میخواهید درباره اینکه چگونه دادههای فیرموگرافیک میتواند به برند شما کمک کند، امروز با ما تماس بگیرید. ما می توانیم به سوالات شما پاسخ دهیم، شما را راه اندازی کنیم و شما را با تمام داده هایی که می خواهید آماده کنیم.