با لتیشیا کریپن و رید هلمز به آن ضربه بزنید یا آن را ترک کنید » به عنوان رئیس خود موفق شوید


در این قسمت، ملیندا امرسون مهمانان Leticia Crippen و Reid Holmes را معرفی می کند و زمینه را برای بحثی پر جنب و جوش در مورد پادکست های مورد علاقه و برنامه های تجاری آماده می کند. گفتگو به نکات بازاریابی مدرسه قدیمی تغییر می کند، جایی که توصیه های عملی و بهترین توصیه های کتاب تجاری به اشتراک گذاشته می شود. این قسمت با ارائه منابع ارزشمند برای صاحبان مشاغل کوچک به پایان می رسد که به دنبال ارتقای استراتژی ها و دانش خود هستند.

لتیسیا کریپن یک استراتژیست خلاق و تهیه کننده ویدیو برنده جایزه است. او به عنوان مدیر عامل شرکت Touch Management، LLC، بیش از 20 سال تجربه در تولید و کارگردانی برنامه‌های تلویزیونی، پلتفرم‌های استریم و کنفرانس‌های شرکتی داشت. Letitia همچنین با صاحبان مشاغل برای ایجاد استراتژی های ایجاد محتوای مرتبط برای تلاش های فروش و بازاریابی همکاری می کند. او متعهد به توسعه نسل بعدی داستان نویسان و رهبران رسانه است. لتیشیا داوطلبان وزارت دیجیتال را رهبری می کند، دوره های رسانه ای دسترسی به جامعه را آموزش می دهد و به دانشجویان بازاریابی و فیلم مشاوره می دهد. برای اطلاعات بیشتر: www.touchmgmt.com

پس از 30 سال به عنوان یک مدیر خلاق آژانس تبلیغاتی – در دوران اوج بازاریابی سنتی و دیجیتال، رید هلمز در زمان ظهور، ما بیشتر از هر زمان دیگری در مکان‌ها قطع می‌شویم – شرکت‌ها میلیاردها دلار را برای تعقیب تراکنش‌ها هدر می‌دهند – باعث می‌شود مشتریان از پیام‌رسانی اشباع شوند و در عین حال بی‌تفاوتی برند و حساسیت قیمتی بالاتری نسبت به محصولاتی که تبلیغ می‌شوند ایجاد می‌کنند. برندسازی در عصر دیجیتال برای اثبات اهمیت شماست. چه یک بازاریاب B2C یا B2B باشید، امروز همه چیز باید B2H باشد. ما همه انسان هستیم رید برنامه‌ای دارد که به شما کمک می‌کند ارزش‌های خود را حفظ کنید تا بتوانید از طریق آنچه رید «هدف‌گیری معکوس» می‌نامد، مشتریان همفکر خود را جذب، جذب و حفظ کنید. او نویسنده کتاب جدید است،نام تجاری قدردانی شده است. برای اطلاعات بیشتر: www.appreciatedbranding.com

پادکست زیر را بشنوید:

پادکست های ذکر شده:

برنامه های ذکر شده:

نکات بازاریابی مدرسه قدیمی:

  • به مردم نگویید چقدر خوب هستید – به آنها بگویید چقدر می توانید آنها را خوب کنید.
  • از ارتباطات دهان به دهان استفاده کنید. به هر کسی که در مورد کسب و کار شما گوش می دهد بگویید.
  • گوشی را بردارید و تماس بگیرید.

کتاب های ذکر شده:

ارتباط با لتیسیا کریپن:

با رید هلمز ارتباط برقرار کنید

دریافت بیشتر!

آیا می خواهید قسمت های بیشتری از پادکست چت SmallBiz را بشنوید؟ در پلتفرم مورد علاقه خود مشترک شوید تا هرگز قسمتی را از دست ندهید!

را



دیدگاهتان را بنویسید