از داده های کسب و کار کوچک خود برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنید


داده های کسب و کار شما می تواند درها را به روی رشد کسب و کار باز کند و روابط بهتری با مشتریان شما ایجاد کند. دیوید کلارک، مدیر ارشد داده در Residence در Markaaz، ایده هایی برای مدیریت بهتر داده ها به شما می دهد.

استفاده از داده های کسب و کار برای اتخاذ تصمیمات تجاری هوشمندانه به جریان اصلی تبدیل شده است. کسب‌وکارهای کوچک برای اطمینان از دسترسی بهتر به خدمات سازمانی، از جمله وام‌ها و کارت‌های اعتباری، به این روند جهش می‌کنند.

پیش از این، یافتن داده‌های تجاری مناسبی که نیاز دارید، یک فرآیند دستی بود. یافتن اسنادی برای اثبات کسب‌وکارتان مشروع است و جمع‌آوری منابع مالی برای اثبات سابقه اعتباری، فرآیند مرتب‌سازی فایل‌ها و جستجوی داده‌های مناسب بود. در حال حاضر، خدمات داده خودکار افزایش یافته است، و مانند داشبورد Markaaz، خدمات متمرکز داده کسب و کار کوچک به شما این امکان را می دهد که به عنوان مالک شرکت، داده های عمومی را برای شرکت خود ببینید و اسناد تجاری دیجیتال ضروری خود را در یک پلت فرم ذخیره کنید. .

“سرعت امروز کسب و کار نیازمند دسترسی فوری به داده ها است. دیوید کلارک، مدیر ارشد داده در Residence در Markaaz توضیح می‌دهد که اگر کسب‌وکار کوچک شما به وام نیاز دارد، باید داده‌های صحیح و اسناد تجاری دیجیتالی مناسب را در اختیار داشته باشید.

کسب و کارهای کوچک چگونه می توانند از داده های خود استفاده کنند؟

صاحبان مشاغل کوچک از داده های عمومی و خصوصی برای بهبود روابط خود با دیگران استفاده می کنند. آنها با دقیق کردن داده های کسب و کار کوچک خود و بهبود نحوه مشاهده آنها در جهان، خواه امتیاز اعتباری یا بررسی در Yelp، به خود کمک می کنند تا جایگاه خود را در بین مردم و سایر مشاغل بهبود بخشند. آیا ترجیح می دهید با شرکتی با ده ها بررسی خوب آنلاین کار کنید یا با یک تجارت بدون بررسی؟

چه از منظر پول، چه از منظر اعتبار یا بررسی، با داشتن داده‌های تجاری مناسب، به‌روز و صحیح، یک کسب‌وکار کوچک به احتمال زیاد معاملات بیشتری را به دست می‌آورد، درآمد را افزایش می‌دهد و بهترین معاملات را در مورد بیمه یا کارت‌های اعتباری دریافت می‌کند. ، حتی وام.

کلارک خاطرنشان کرد: کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از داده‌های کسب‌وکار کوچک خود برای بهبود روابط خود با شرکت‌های بزرگ‌تر و در عین حال رشد کسب‌وکار خود از طریق مشتریان خود استفاده کنند. به عنوان مثال، من از TripAdvisor استفاده می کنم و نظرات و داده های مربوط به مشاغل کوچک را می بینم. که می تواند شامل در دسترس بودن باشد. می تواند شامل هزینه باشد. این می تواند شامل بررسی کیفیت خدمات یک هتل یا رستوران باشد. من شخصا از آن برای تصمیم گیری استفاده می کنم. کسب‌وکارهای کوچک با داده‌های دقیق و نکات بازبینی بسیار بیشتر به کسب و کار من دست می‌یابند.»

شرکت‌های بزرگ هنگام بررسی درخواست وام، درخواست اجاره یا درخواست کارت اعتباری تجاری، از داده‌های کسب و کار کوچک به همان شیوه استفاده می‌کنند. این شرکت کسب و کار شما را در یک سایت داده مانند Markaaz جستجو می کند، شما را در Google Reviews بررسی می کند و به عمق تاریخچه کسب و کار شما می پردازد. اگر هیچ داده ای در مورد کسب و کار شما در دسترس نباشد، اگر قدیمی به نظر برسد، یا اگر نظرات مشتریان شما ضعیف باشد، احتمالاً درخواست شما رد می شود.

در دنیای مدرن، داده های کسب و کار کوچک کلید موفقیت کسب و کار شما است.

نکات برتر دیوید کلارک در مورد استفاده از داده های کسب و کار کوچک برای بهبود موفقیت

ادعای کسب و کار در Markaaz

برای اینکه کسب‌وکارهای کوچک بتوانند داده‌های خود را بهبود بخشند و به موفقیت تجاری بیشتر منجر شوند، باید اطمینان حاصل کنند که داده‌هایشان دارای موارد زیر است:

  • دقت: مطمئن شوید که چه چیزی در جهان وجود دارد، چه با ما در Markaaz یا فقط در دنیای Google در جستجو، و مطمئن شوید که داده ها دقیق هستند.
  • صداقت: شما باید داده های صحیح را در جهان قرار دهید زیرا وقتی شرکت های بزرگ در مورد شرکت های کوچکتر تصمیم می گیرند، به دنبال بررسی اشتباهات داده های کسب و کار کوچک هستند و اگر داده ها اشتباه باشد، کارت اعتباری تایید نمی شود. قرار نیست وام تمدید شود مشتری قرار نیست برگردد صداقت عامل مهمی است.
  • وسعت داده ها: همه چیز در مورد شما، وب سایت شما، شماره تلفن، امتیاز اعتباری، مدیران اجرایی، مالکان ذینفع، آدرس های شما – همه داده هایی که ممکن است به هر طرف مقابل مربوط باشد باید در دسترس باشد.
  • بی واسطه بودن: داده های خود را تا حد امکان به موقع تنظیم کنید. اگر تغییری در کسب و کار، مالک جدید، نام یا نشانی جدید وجود دارد، آن را در اسرع وقت در سراسر جهان ارائه دهید.

چگونه داده های کسب و کار کوچک خود را تصحیح و به روز کنم؟

تصحیح و به روز رسانی داده های کسب و کار شما در چشم عموم بسیار سخت است. این به آسانی رفتن به یک سایت و ویرایش داده های خود نیست. به راحتی نمی توان نام، آدرس، شماره تلفن، امتیاز اعتباری و وب سایتش را در همه جا به دست آورد.

«این روزها اینترنت بسیار گسترده است و داده‌های مربوط به مشاغل کوچک در همه جا در مکان‌های مختلف وجود دارد. به دست آوردن تمام داده های کسب و کار کوچک شما در همه مکان های ممکن تغییر یافته و دقیق تقریباً غیرممکن است، جایی که Markaaz وارد می شود. آن را در یک مکان تغییر دهید، و در بسیاری از جاها تغییر خواهد کرد. ما همچنین سایتی خواهیم بود که بسیاری از شرکت‌ها به دنبال آن تغییرات می‌گردند. بنابراین با توجه به این آسان نیست – شریک مناسب برای تغییر آن برای خود پیدا کنید و آن را با آن تغییر دهید، و این مارکاز است،” کلارک توضیح می دهد.

آیا پایگاه داده کسب و کار کوچک وجود دارد؟

با Markaaz، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند برای داشبورد Markaaz ثبت‌نام کنند، فهرست کسب‌وکار خود را ادعا کنند، و داده‌های کسب‌وکار را نظارت و به‌روزرسانی کنند. با صندوق اسناد دیجیتال امن ما، کسب‌وکار کوچک شما می‌تواند تمام داده‌ها و اطلاعات صحیح مورد نیاز برای درخواست خدمات تجاری را در دسترس شما داشته باشد. اجازه دهید به شما کمک کنیم تا یک کسب و کار موفق داشته باشید و مالکیت کسب و کار را برای شما آسان تر کنیم.

دیوید کلارک

افسر ارشد داده در رزیدنس

دیوید یک مشاور/مشاور مستقل متخصص در استراتژی داده و صنعت اطلاعات کسب و کار است. مشتریان او عبارتند از John Wiley، TiVo، CreditSafe و Mastercard. از سال 2015 تا 2017، دیوید مدیر ارشد داده در شرکت Avention بود که متعاقباً توسط Dun & Bradstreet خریداری شد. پیش از این دیوید 30 سال در Dun & Bradstreet در سمت های اجرایی مختلف از جمله رئیس، فروش و راه حل های بازاریابی، CIO ایالات متحده و مدیر ارشد داده گذراند. دیوید در بریتانیا متولد شد اما 20 سال است که در نیوجرسی زندگی می کند. او عاشق سفر است و با اسکی در کوه های آلپ و جمع آوری شراب بورگوندی استراحت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید