مایکل هلر، شریک سرمایه گذاری در Oak HC FT، و گوردون واتسون، مدیر عامل AXA آسیا و آفریقا، به هیئت مشاوران برجسته Markaaz پیوستند.
Markaaz، فینتک که کسبوکارهای کوچک را قادر میسازد تا دادههای تجاری ضروری خود را تأیید و بهبود بخشند تا کسبوکار بهتری ایجاد کنند، مایکل هلر و گوردون واتسون را به گروه استثنایی مشاوران خود اضافه کرده است.
مایکل هلر شرکت داده و تجزیه و تحلیل اطلاعات و خدمات مشاوره ای Argus را که Verisk Analytics در سال 2012 خریداری کرد، تأسیس کرد و شرکت اطلاعات و بینش جهانی FactorTrust (که توسط TransUnion در سال 2017 خریداری شد) را رهبری کرده است. گوردون واتسون مدیر عامل فعلی آسیا و آفریقا AXA است که حرفه بین المللی موفق او در سراسر ایالات متحده آمریکا، اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آسیا دیدگاه جهانی منحصر به فردی را در مورد اینکه چگونه Markaaz می تواند به مشتریان سازمانی با ورود سریع تر و صرفه جویی در هزینه های عملیاتی کمک کند، ارائه می دهد. او همچنین یک مدافع پرشور برای ایجاد ارزش مشترک و رفاه کارکنان است و ریاست شورای بنیانگذار شرکت را بر عهده دارد که در حال ایجاد یک شاخص بهداشت روانی استاندارد شده در سطح جهانی است.
این شرکت دو و نیم ساله در حال حاضر بابی مهتا، رئیس فعلی JLL و مدیر عامل و معاون سابق HSBC آمریکای شمالی، و مدیر عامل TransUnion، و امانوئل 'مانی' کونتی، شریک عملیاتی فعلی در ولز را شامل می شود. کارسون و رئیس سابق D&B آمریکای شمالی و اینترنشنال به عنوان افراد مشهور شرکت مورد اعتماد.
بابی و مانی شرکای فکری دیرینه موسس و مدیر اجرایی Markaaz هانی فام هستند. آنها قبلاً از ساخت Mastercard Track پشتیبانی کردهاند و 268 میلیون خریدار و فروشنده را به هم متصل کرده و تعداد نقاط تماس مورد نیاز برای پرداخت را از 33 به 1 کاهش دادهاند.
Emanuele 'Manny' Conti، مشاور Markaaz، میگوید: «زمان آن فرا رسیده است که درباره نحوه نگهداری اطلاعات کسبوکار کوچک بهروز و دقیق تجدید نظر کنیم. Markaaz یک رویکرد منحصر به فرد دارد که پتانسیل تبدیل شدن به استاندارد جدید را دارد.
مایکل فراکارو، مدیر ارشد فعلی شرکت پرداخت فناوری مسترکارت، و راس فوبینی، موسس XYZ Capital، از سال 2021 به Markaaz مشاوره می دهند.
Markaaz در حال ایجاد بهروزترین رکورد دادههای کسبوکار کوچک با دادههای تأیید شده و بهروز شده توسط کاربر است. از طریق داشبورد آن، کسب و کارهای کوچک می توانند نمایه شرکت عمومی و خصوصی خود را کنترل کنند و به خدماتی که برای مدیریت و رشد کسب و کار خود نیاز دارند دسترسی داشته باشند و به زودی معامله کنند. اعضای آن همچنین میتوانند نظارت مبتنی بر رضایت را برای نرخهای بهتر محصولات و خدمات شرکای Markaaz انتخاب کنند.
به داشبورد مارکاز بپیوندید.