او آن را “خبرنامه ای که فکر می کند یک مجله است” می نامد، که باعث می شود من بخندم.
به قول او، عکس فوری! “هنر، عکاسی، کتاب، بررسی، رویدادها، مصاحبه ها، سگ های نجات، نویسندگان، و اخبار در مورد زیبای Algarve در پرتغال” را پوشش می دهد. این قلمرو بسیار است، و همانطور که می شنوید، ایده های داستانی زیادی برای محتوای آینده فراهم می کند.
نوشتن، طراحی و انتشار مجله برای آلیسون کار سختی نیست. او عاشق انجام آن است. این یک راه راحت برای بازاریابی برای او است که اتفاقاً با هر نسخه به حدود 17000 نفر می رسد.
غذای کلیدی: از طریق مجله، آلیسون دیگران را تبلیغ می کند که به نوبه خود به تبلیغ او کمک می کنند.
ممکن است یک مجله دیجیتال چیزی باشد که شما در نظر بگیرید؟ به نحوه انجام این کار گوش دهید.