مسئولیت های هنرمند برای هر نمایشگاه


باز هم مقاله عالی فکر کردم اگر کسی بخواهد آن را برای خودش سفارشی کند، چک لیست نمایشگاه خودم را اضافه کنم.
چک لیست نمایشگاه
هنگامی که مکانی را برای نمایشگاه خود ایمن کردید، مطمئن شوید که موارد زیر را درک کرده اید: (یک کپی را چاپ کنید و سپس کادرهای مناسب را علامت بزنید، یا طرح نمایشگاه را در نرم افزار GYST پر کنید) در واقع، اینها چیزهای خوبی هستند که باید قبل از آن بپرسید. امضا کردن یا موافقت با یک نمایش
(سوالاتی را انتخاب کنید که برای پروژه و مکان شما قابل اجرا هستند)
نام نمایشگاه:
محل برگزاری:
تاریخ برگزاری نمایشگاه:
تاریخ و ساعت پذیرایی افتتاحیه:
مخاطب اصلی محل برگزاری چه کسی است:
چه زمانی می توانید قرارداد یا فرم وام را امضا کنید:
اگر کار فروخته شود، کمیسیون محل برگزاری چقدر است:
حق الزحمه یا حق الزحمه هنرمند چقدر است:
چه کسی هزینه های حمل و نقل، بیمه، هزینه های پذیرش را پرداخت می کند:
مکان یا گالری چه وظایفی دارد:
مسئولیت شما به عنوان هنرمند چیست:
چه کسی هزینه حمل و نقل، بیمه، هزینه های پذیرش و دعوت نامه ها را پرداخت می کند:
آیا نقشه ای برای فضا وجود دارد؟ اگر بله، کجا واقع شده است؟:
تاریخ نصب چه زمانی است:
مراحل نصب چیست:
چه کسی کار را نصب می کند:
چه ابزارهایی برای نصب در دسترس هستند:
چه کسی اعلامیه را طراحی و ارسال می کند:
اگر طراحی های گالری و اعلامیه های پستی،
مهلت دریافت اطلاعات از هنرمند تا چه زمانی است:
چه کسی هزینه اعلانات و ارسال پستی را پرداخت می کند:
آخرین مهلت برای اطلاعات مورد نیاز برای بیانیه مطبوعاتی و سایر تبلیغات چقدر است:
آیا محل برگزاری یک لیست ایمیل برای اطلاعیه ها دارد:
به عنوان هنرمند چند دعوت نامه دریافت خواهید کرد:
چه تجهیزات و پشتیبانی فنی در دسترس است:
آیا مشکلاتی در مورد پریزهای برق و مسیرهای سیم کشی وجود دارد:
جدول زمانی نمایشگاه
3 ماه قبل از افتتاح نمایش
قراردادی را با مکان نمایشگاه امضا کنید که تاریخ‌ها، کمیسیون‌ها و هر گونه اطلاعات مربوطه ذکر شده در بالا را مشخص می‌کند.
برای پروژه خود بودجه بنویسید
هر کار جدیدی که باید ساخته شود را برنامه ریزی کنید.
مطمئن شوید که لیست پستی شما به روز شده و آماده کار است.
یک طرح از نصب نمایش خود را انجام دهید، در صورت مفید بودن از نقشه استفاده کنید.
در صورت امکان حتما قرارداد داشته باشید.
از کارهایی که تمام شده است عکس بگیرید.
ارسال تبلیغات به مجلات.
برای اطلاعات دقیق، بیانیه مطبوعاتی را بررسی کنید یا خودتان آن را بنویسید.
بسته های تبلیغاتی را سازماندهی کنید و در صورت موجود بودن، یک کپی از اعلامیه را درج کنید. تصاویر را می توان گنجاند یا مطمئن شوید که تصاویر در دسترس هستند.
6 هفته قبل از افتتاح نمایش
اعلامیه های خود را طراحی کنید یا با یک طراح گرافیک کار کنید.
تمام املا را بررسی کنید و از چک لیست اعلامیه استفاده کنید تا مطمئن شوید تمام اطلاعات لازم را وارد کرده اید. مطمئن باشید که خواننده تفاوت بین زمان افتتاح نمایش و زمان پذیرایی افتتاحیه را درک خواهد کرد.
پیشنهادات را از چاپگرها دریافت کنید.
چاپ اطلاعیه
چک لیست محتویات اطلاعیه
عنوان نمایش.
تاریخ های نمایش
ساعاتی که نمایش برای عموم آزاد خواهد بود.
تاریخ و زمان افتتاحیه پذیرایی
محل و آدرس، شماره تلفن، ایمیل و اطلاعات وب سایت.
راهنمایی در صورت نیاز
اطلاعات پارکینگ در صورت نیاز
قدردانی.
اگر فضا برای ویلچر قابل دسترسی است، این را در دعوتنامه یادداشت کنید.
لیست هنرمندان حاضر در نمایش یا نام شما.
مطمئن شوید که جایی برای برچسب یا نشانی، و نشانگر تمبر یا غیرانتفاعی وجود دارد.
4 هفته قبل از افتتاح نمایش
افرادی را برای کمک به پذیرایی استخدام کنید: در صورت نیاز، بارمن ها، متصدیان پارکینگ، بلیط داران، و گالری داران و غیره.
تبلیغات (اعلامیه ها، آگهی ها و غیره) را توزیع کنید.
در صورت استفاده از پست انبوه، اعلامیه های پستی.
اعلامیه های مطبوعاتی را به روزنامه ها، نشریات هفتگی، داوران و ایستگاه های رادیویی ایمیل کنید.
چک لیستی از کارهایی که برای به پایان رساندن کار باید انجام دهید تهیه کنید. (قاب بندی، سخت افزار نصب، نقاشی دیوار در گالری و …).
یک دعوت نامه ذخیره تاریخ را به لیست ایمیل خود ارسال کنید.
3 هفته قبل از افتتاح نمایش
مطمئن شوید که اثر هنری شما آماده نصب است.
هر گونه الزامات خاص را با محل برگزاری بررسی کنید تا مطمئن شوید که با مدیریت سایت موافق هستید.
ترتیبی دهید که عکاس یا فیلمبردار کار یا اجرا را در محل نمایشگاه مستند کند.
هر تابلوی نمایشگاهی را که نیاز دارید طراحی و سفارش دهید.
اعلامیه های پستی در صورت استفاده از پست درجه یک.
ارسال بیانیه های مطبوعاتی به رسانه های پخش.
بسته های مطبوعاتی را جمع آوری کرده و به نویسندگان و نشریات خاص ارسال کنید. (به بخش مطبوعات مراجعه کنید)
2 هفته قبل از افتتاح نمایش
با مدیران فهرست‌های تقویم تماس بگیرید تا مطمئن شوید رویداد شما در فهرست قرار می‌گیرد.
با نویسندگان هنری تماس تلفنی برقرار کنید و آنها را به نمایش یا رویداد دعوت کنید.
دعوتنامه رویداد فیس بوک / مای اسپیس را ایجاد کنید و دوستان خود را دعوت کنید.
برنامه ریزی نصب و/یا تمرینات اجرا.
هر جزوه، چک لیست نمایشگاه، لیست قیمت، اظهارات هنرمند، برنامه ها و غیره را طراحی و چاپ کنید.
اعلامیه ایمیل به لیست ایمیل شما. مطمئن شوید که آدرس های ایمیل خود را در قسمت BCC ایمیل خود قرار دهید تا خواننده شما مجبور نباشد برای خواندن اطلاعات شما در تمام آدرس های ایمیل پیمایش کند و ایمیل های خصوصی عمومی نشود.
اگر تصویری را به‌عنوان پیوست یا افزودنی ارسال می‌کنید، مطمئن شوید که کوچک‌ترین اندازه (هم از نظر اندازه و هم از نظر وضوح) است که فکر می‌کنید می‌توانید از آن دور شوید.
گنجاندن اطلاعات در ایمیل، به جای اینکه خواننده را ملزم به کلیک بر روی پیوند کند، اطمینان حاصل می کند که آنها بیشتر از نیاز به رفتن به یک پیوند، آن را می خوانند.
1 هفته قبل از افتتاح نمایش
مطمئن شوید که تمام مواد تکمیلی چاپ شده یا در صحافی هستند. رزومه، بیانیه هنرمند، لیست قیمت، نظرات، برگه های ثبت نام مهمان و غیره.
مطمئن شوید که محل برگزاری برای نصب کار آماده است و در صورت نیاز این کار را انجام دهید.
هر برچسب مورد نیاز را چاپ، نصب و نصب کنید.
نصب تابلوهای نمایشگاهی
2 روز قبل از افتتاح نمایش
تنظیم یا تنظیم نور.
هر دیوار یا سطحی را وصله و رنگ کنید.
کتاب مهمان و اطلاعات تکمیلی را تنظیم کنید.
لوازم پذیرایی خود را که نیازی به یخچال ندارند تهیه کنید.
تمام تجهیزات را تست کنید و هر تمرین لازم را انجام دهید.
یک ایمیل یادآوری بسیار کوتاه در مورد افتتاحیه به لیست ایمیل خود ارسال کنید.
در صورت لزوم هر لباسی را که قصد پوشیدن آن را دارید در دهانه آن به خشکشویی ببرید.
روز افتتاحیه نمایش
هر گونه لوازم پذیرایی که نیاز به یخچال دارد بخرید. یخ را فراموش نکنید.
بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز نصب شده و کار می کند.
به موقع در پذیرایی حاضر شوید.
با دوستان یا نویسندگان خاص تماس بگیرید تا در مورد نمایش به آنها یادآوری کنند.
در طول اجرای نمایش
در صورت نیاز به عکسبرداری مجدد، نمایش را با اسلایدها، ویدیوها یا تصاویر دیجیتال زودتر مستند کنید.
هر گونه قرار ملاقات با متصدیان یا نویسندگان در محل برگزاری.
هفته قبل از بسته شدن
اگر قصد دارید یک پذیرش پایانی داشته باشید، ایمیل های یادآوری ارسال کنید.
ایمیل های یادآوری درباره آخرین فرصت برای دیدن نمایش ارسال کنید.
بعد از نمایش
هر گونه یادداشت تشکر را برای کسانی که داوطلب شده اند ارسال کنید.
نامه هایی را برای کسانی که پول یا خدمات غیر نقدی به نمایش شما اهدا کرده اند ارسال کنید، از جمله نامه 501(c)(3) در صورت نیاز برای کسر مالیات.
نمایش را حذف کنید و مطمئن شوید که در صورت نیاز فضا به حالت اولیه خود باز می گردد.
مطمئن شوید که نمایش شما به موقع حذف می شود تا نفر بعدی نصب کند.

دیدگاهتان را بنویسید