چرا بسیاری از خبرنامه های هنرمندان بو می دهند (و چه باید کرد در مورد آن)


سلام آلیسون! از پست عالی شما متشکرم و مطمئناً خواندن نظرات و ایده ها مفید بود. من حدود یک دهه است که یک خبرنامه هنری منتشر می کنم. من عموماً پس از هر توزیع خبرنامه، یک اثر هنری را می فروشم … بعد از اینکه شروع به اضافه کردن یک تصویر با اندازه مناسب کردم (نه به کوچکی یک تصویر کوچک، اما نه بزرگ … معمولاً 500 پیکسل برای ابعاد طولانی). توجه داشته باشم که آثار هنری که پس از انتشار به فروش می‌رسند اغلب آثار هنری برجسته نیستند!
من تا سال گذشته در جایی که در تگزاس زندگی می‌کردم دیال‌آپ داشتم (اکنون با بی‌سیم در ایتالیا زندگی می‌کنم)، بنابراین یکی از کسانی بودم که برای کانکتورهای کند طراحی کردم زیرا کاملاً از این مشکل آگاه بودم. برخی از افراد این فرض را می‌کنند که خریداران پول دارند و بنابراین ارتباط کند را تحمل نمی‌کنند. با این حال، تجربه من این است که برخی از افراد در همه شرایط مالی فقط از کامپیوتر لذت نمی برند یا نمی دانند چگونه از کامپیوتر استفاده کنند و برای آنها مهم نیست. من هنوز برای سیستم های کند طراحی می کنم. کلکسیونرهای من همیشه از فناوری آگاه نیستند.
همچنین می خواستم بگویم که من به طور خاصی با زمان بندی خبرنامه های خود سازگار نیستم و همانطور که قبلاً اشاره شد، اکثر خوانندگان مشغول هستند و زمان برای آنها نیز می گذرد. زمانی می نویسم که یک اثر هنری جدید برای به اشتراک گذاشتن دارم، گاهی اوقات اگر رویدادی در راه است، یک کار در دست اجرا را نشان می دهم، اما هنوز کار جدیدی را به پایان نرسانده ام. من به ندرت به دلیل تعداد بسیار کم خبرنامه شکایتی دریافت کرده ام، اما پس از آن، خوانندگان من می دانند (امیدوارم!) که من بیشتر در وبلاگ خود پست می گذارم و از فیس بوک بسیار استفاده می کنم.
من سعی می کنم خبرنامه ام را جذاب کنم. من اغلب در مورد چیزی می نویسم که مستقیماً به من مربوط نمی شود، اما به نوعی با هنر یا کار خودم مرتبط است. اگر خبرنامه من ME ME ME ME ME ME ME باشد، احساس می کنم کمی با خودم پیوند دارم. حتی برای من خیلی زیاد است. همچنین، من خبرنامه های خود را به صورت آنلاین با فهرست مطالبی که مقاله اصلی را خلاصه می کند، در سایت خود نگه می دارم. خبرنامه های قدیمی هنوز هم خوانندگان و خریداران جدیدی برای من پیدا می کنند.
من اعتقاد زیادی به درخواست فروش دارم. با این حال، من همیشه این کار را در پست های خود انجام نمی دهم. من ممکن است اطلاعات قیمت را ارسال کنم. در نسخه آنلاین خبرنامه من، اما گاهی اوقات من حتی ظریف تر از آن هستم … تا حدی به این دلیل که نمی خواهم قیمت ها در صفحات زیادی در سراسر وب شناور شوند. همه چیز تغییر می کند و من همیشه نمی توانم ادامه دهم. من نمی خواهم کسی را در صورت مشاهده اطلاعات متناقض گیج کنم. [On a side note, this is why you should not write info. such as “I have been painting for ten years.” and instead DO write, “I have been painting since 2002.”]
در پایان، من می‌خواهم همه هنرمندان را تشویق کنم که اگر بازخوردهای زیاد یا باشکوهی که آرزویش را دارید دریافت نکردید، ناامید نشوند. من برای خودم و همچنین برای یک سازمان مجسمه سازی که سال ها پیش اداره می کردم، خبرنامه نوشته ام. اغلب احساس می‌کردم که زمان زیادی را برای نتایج کوچک صرف کرده‌ام تا مردم گاهی سال‌ها بعد به من بگویند که احساس بدی دارند و هرگز پاسخ نمی‌دهند، اما همه چیز را می‌خوانند و حتی آن را منتقل می‌کنند! پس فقط به یاد داشته باشید که اکثر مردم برای بازخورد از هر نوع وقت نمی گذارند. این فقط به این معنی است که شما باید قدردانی بیشتری از کسانی که انجام می دهند ابراز کنید. و پشتکار یک امر ضروری است!
این آخرین خبرنامه من است، اگر کنجکاو هستید.
http://www.borsheimarts.com/news/2012_05-OldFlameArt.htm

دیدگاهتان را بنویسید