آنچه در Markaaz جدید است


این سه ماهه گذشته، فصل بسیار شلوغی برای تیم محصول در Markaaz بود!

در اینجا مروری اجمالی از آنچه انجام داده‌ایم و قابلیت‌های جدیدی است که برای کمک به شرکای خود ایجاد کرده‌ایم تا به موقع بودن، کیفیت و دسترسی خدمات کسب‌وکار کوچک خود را تأیید و بهبود بخشند.

1. دسترسی آسان تر و انعطاف پذیرتر

ما دسترسی شرکای خود به دایرکتوری خود را که دارای بیش از 300 میلیون رکورد تجاری جهانی است، آسان تر کرده ایم. یکپارچه‌سازی انعطاف‌پذیر همیشه برای ما مهم بوده است، و ما تغییراتی ایجاد کرده‌ایم تا به مشتریان کمک کنیم تا حتی تاخیرهای کوچک در اجرا را جهش کنند و حتی سریع‌تر شروع به کار کنند.

برای این منظور، ما API های خود را به طرز مضحکی برای کار با آنها ساده کرده ایم. بازخورد اولیه مثبت بوده است. شرکا یکپارچه سازی کدگذاری خود را در کمتر از 2 تا 3 روز کاری تکمیل کرده اند.

ما همچنین API و کانال‌های دسترسی دسته‌ای خود را با ویژگی جدید بدون کد «Business Lookup» در پورتال مشتریان خود تکمیل کردیم. این یک پل مفید برای مشتریانی است که با محدودیت‌های داخلی و موقت خود در اتصال به APIهای ما روبرو هستند. شرکای کوچکتر ممکن است آن را یک راه حل ساده برای نیازهای تأیید صحت خود بدانند، در حالی که شرکای بزرگتر ما می توانند از آن برای جستجوهای سریع و یکبار استفاده کنند. این یک ابزار جدید و همه کاره است که به مشاغل در هر اندازه پاسخ می دهد.

گزینه های تحویل Markaaz_Grid

2. ما بینش عمیق تری ارائه می دهیم

نه تنها شرکای ما اکنون می توانند راحت تر و به روش های بیشتری به خدمات Markaaz دسترسی داشته باشند، بلکه دسترسی بیشتری نیز وجود دارد!

ما همیشه به درخواست‌های مشتری پاسخگو هستیم، دو گروه داده جدید راه‌اندازی کرده‌ایم:

  • سلسله مراتب شرکتی: این نشان می دهد که آیا یک شرکت بخشی از یک سلسله مراتب شرکتی است یا خیر، اما همچنین اطلاعات دقیقی در مورد سلسله مراتب ارائه می دهد.
  • تنوع: شرکا اکنون می توانند تشخیص دهند که شرکتی متعلق به اقلیت، کهنه سرباز یا زن است (در حال حاضر فقط برای سوابق شرکت ایالات متحده موجود است).

این مجموعه داده گسترده، توانایی شرکت را برای ارزیابی ثبات مالی یک کسب و کار کوچک و شناسایی عوامل خطر بالقوه افزایش می دهد. همچنین می‌تواند از ابتکارات متنوع حمایت کند و بررسی دقیق و پیشگیری از تقلب را تقویت کند.

3. نتایج اثبات شده

این نتایج است که مهم است. جدول زیر فقط نمونه‌ای از نرخ‌های راستی‌آزمایی را نشان می‌دهد که ما برای شرکای خود به دست آورده‌ایم.

تنها یک درصد افزایش در نرخ تأیید می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد، با پتانسیل تولید میلیون ها دلار. به عنوان مثال، استفاده از یک مشتری کارت اعتباری کسب و کار کوچک اضافی می تواند ارزش مادام العمری بین 5000 تا 25000 دلار برای شرکت خدمات مالی داشته باشد. هنگامی که این تأثیر در یک نمونه کار، و خطوط مختلف کسب‌وکار چند برابر شود، می‌تواند هم برای شرکت و هم همه کسب‌وکارهای کوچکی که به خدماتی دسترسی پیدا می‌کنند که در غیر این صورت برای آنها در دسترس نبود حرکت کند.

نگاه به جلو

ما تا پایان کار خیلی فاصله داریم. تعهد ما این است که به شرکای خدمات کسب و کار کوچک خود ابزارهایی را ارائه دهیم که برای حمایت از SMB های بیشتر در یک چشم انداز تجاری به سرعت در حال تغییر هستند. به‌روزرسانی‌هایی که در مورد آن بحث کردیم، یکی از راه‌های ارائه این هدف است.

چیزهای بیشتری در راه است. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن به روز رسانی های بیشتر با شما هستیم!

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد Markaaz و خدماتی که ما ارائه می دهیم، با تیم توسعه کسب و کار ما تماس بگیرید.

درباره نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید