چرا تأیید SMB ها یک چالش مداوم KYB است


پیمایش در پیچیدگی‌های الزامات قانونی «کسب‌وکارتان را بشناسید» (KYB) کار کوچکی نیست، به‌ویژه برای افسران سازمانی که دارای SMB هستند. در حالی که هدف کلی KYB اطمینان از همسویی با استانداردهای قانونی و ضد پولشویی (AML) است و این فرآیند شامل مراحل مهم زیادی است، این مرحله تأیید است که اغلب چالش‌برانگیزترین مرحله را نشان می‌دهد.

تناقضات و اطلاعات غیرقابل تأیید نه تنها باعث ایجاد تنگناها می شود، بلکه می تواند به فرصت های از دست رفته و خطرات بالقوه نیز تبدیل شود. همانطور که عمیق تر به پیچیدگی های تأیید SMB می پردازیم، چالش های اساسی را بررسی خواهیم کرد و چگونگی تغییر راه حل های مدرن، مانند راه حل های ارائه شده توسط Markaaz، بازی را بررسی خواهیم کرد.

چالش های تأیید SMB

چالش های تأیید SMB

علاوه بر برآورده کردن الزامات KYB، فرآیند تأیید کسب و کار بر روی نتیجه شرکت تأثیر می گذارد. بسیاری متوجه می شوند که نمی توانند 20 تا 40 درصد از مشتریان بالقوه کسب و کارهای کوچک را با استفاده از منابع داده فعلی خود تأیید کنند.

یک صاحب کسب و کار کوچک فرصت های حیاتی برای دسترسی به سرمایه و سایر خدمات را زمانی که نمی توان آنها را تأیید کرد از دست می دهد. در همان زمان، شرکت‌ها با رد اشتباه کسب‌وکارهای قانونی، فرصت‌های درآمدی را از دست می‌دهند. دو دلیل اصلی برای این اتفاق وجود دارد: ناهماهنگی و داده های بد.

ناهماهنگی داده ها

ناهماهنگی داده ها

یک مانع مهم در چشم انداز KYB ناسازگاری داده ها است. با منابع متعدد، از ثبت رسمی گرفته تا دایرکتوری های آنلاین، تغییرات در جزئیات یک شرکت تقریباً اجتناب ناپذیر است. مرتکب اشتباهات ساده برای SMB ها معمول است که می تواند باعث شود اطلاعات شرکت در پلتفرم ها و منابع مختلف متفاوت باشد و باعث سردرگمی و خطا شود.

مورد فرضی امیلی، یک نانوایی پرشور را در نظر بگیرید که سرمایه گذاری خود را در آتلانتا آغاز می کند. او تجارت خود – شیرینی های نفیس امیلی – را نزد وزیر امور خارجه جورجیا ثبت می کند و در مورد جزئیات خود دقیق است. با این حال، هنگامی که او شعبه‌ای در ساوانا باز می‌کند و نانوایی خود را در فهرست آنلاین فهرست می‌کند، یک اختلاف جزئی – یک اشتباه تایپی در نام خیابان او – دو آدرس متفاوت برای یک شرکت ایجاد می‌کند.

این چالش بیشتر تشدید می شود زیرا Emily's Exquisite Pastries نام عامل آن است، اما Emily به طور قانونی آن را در فروشگاه Emily's Pastry Shop ثبت کرده است. اکنون، شرکت‌هایی که تلاش می‌کنند تا شیرینی‌های نفیس Emily را وارد کنند، با وظیفه دلهره‌آور جمع‌آوری داده‌هایی روبرو هستند که در نگاه اول ناهماهنگ به نظر می‌رسند.

داده های بد

نمونه داده های بد کسب و کار کوچک

علاوه بر ناهماهنگی، چالش داده های بد نیز وجود دارد، خطاهای جزئی که می توانند به موانع بزرگ تبدیل شوند. غلط املایی ساده یا اشتباهات تایپی می تواند به شدت بر روند تأیید تأثیر بگذارد. استفاده از تکنیک های تقریبی تطبیق رشته می تواند کمک کننده باشد، اما بی عیب و نقص نیست. اگر امیلی اشتباهاً کسب و کار خود را به‌عنوان «ثبت نام کرده بود، به مثال نانوایی‌مان ادامه دهیم.امیلی شیرینی‌های نفیس» در یک منبع، یک تطابق مستقیم با شکست مواجه می‌شود و شرکت‌ها را در مورد صحت کسب‌وکار او شک می‌کند.

سازگاری، در این زمینه، از دقت ساده داده فراتر می رود. اگر یک شرکت به دنبال نسخه خاصی از نام یا آدرس یک شرکت باشد که با ورودی SMB مطابقت نداشته باشد، روند تأیید کسب و کار می تواند متوقف شود.

محدودیت‌های ارائه‌دهنده تطبیق و تأیید داده‌ها

شرکت‌هایی که از راه‌حل‌های اطلاعات تجاری سنتی استفاده می‌کنند، اغلب به دلیل محدودیت‌های داده ارائه‌دهنده، با موانعی مواجه می‌شوند. اغلب اوقات، مطابق با زیرمجموعه کوچکی از تغییرات نام و آدرس، با استفاده از پایگاه داده اختصاصی ارائه‌دهنده انجام می‌شود. فناوری قدیمی و کدنویسی نیز مانع از این روند می شود.این ترکیب از عوامل اغلب منجر به ناتوانی در ایجاد مسابقات با کیفیت بالا در 15-20٪ مواقع می شود.

شرکت‌های جدیدتر هویت کسب‌وکار نتایج گسترده‌تری ارائه می‌دهند، اما ممکن است مطابقت با اطمینان بالا ارائه نکنند. فناوری خراش وب مورد استفاده توسط بسیاری از این شرکت ها نیز در همه کشورها قانونی نیست و دامنه جغرافیایی جستجو را محدود می کند. مداخله دستی اغلب برای شناسایی شرکت صحیح مورد نیاز است و مشکلات سرعت و مقیاس را ایجاد می کند.

در حالی که گزینه های داده کاوی و تأیید برای افسران مطابقت KYB قبلاً محدود بوده است، Markaaz راه حل بهتری ارائه می دهد.

تفاوت مركاز

تفاوت داده های کسب و کار کوچک Markaaz

Markaaz به جای اینکه فقط یک بازیکن دیگر در این عرصه باشد، رویکردی دوباره ارائه می دهد که به نقاط درد سنتی می پردازد و استانداردهای جدید صنعت را تعیین می کند. عمق و گستردگی منابع داده و تطبیق و تکنیک‌های پیشرفته تأیید مورد استفاده توسط Markaaz، فرآیند و نتایج را از رقابت بسیار دور می‌کند.

منابع داده جامع

Markaaz از قدرت مجموعه گسترده ای از داده ها استفاده می کند، منابع برتر جهانی، اطلاعات عمومی رایگان در دسترس، و داده هایی که مستقیماً توسط SMB ها ارائه می شود را یکپارچه می کند. این ملیله غنی از اطلاعات تضمین می‌کند که پایه داده‌ها قوی، متنوع و جامع است و فرآیند تأیید را دقیق‌تر و کارآمدتر می‌کند.

رکورد طلایی مارکاز

رکورد طلایی Markaaz دقیق ترین و جامع ترین مشخصات یک تجارت را نشان می دهد. Markaaz به جای غربال کردن اطلاعات پراکنده یا متناقض از منابع مختلف، بهترین ویژگی های داده را جمع آوری کرده و آنها را در یک نمایه تجاری منسجم ادغام می کند. این فرآیند تأیید را ساده می‌کند، خطاها را به حداقل می‌رساند و تضمین می‌کند که شرکت‌ها در هنگام تصمیم‌گیری‌های حیاتی، نقطه مرجع قابل اعتمادی دارند.

تکنیک های تطبیق پیشرفته

Markaaz با تکنیک های پیشرفته خود فراتر از تطابق مستقیم می رود تا تغییراتی که اغلب در داده های تجاری دیده می شود را در نظر بگیرد. پلتفرم اختصاصی Markaaz از 100٪ فناوری مبتنی بر ابر استفاده می کند، که مقیاس پذیری و سرعت را تضمین می کند و نتایج کارآمد و موثر را حتی با مجموعه داده های عظیم ارائه می دهد.

الگوریتم تطبیق Markaaz توسط متخصصان داده ساخته شده است و هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی (ML) را در خود جای داده است، بنابراین الگوریتم به طور مداوم با هر آزمایش تأیید بهبود می‌یابد و توانایی آن را برای انتخاب بهترین و دقیق‌ترین عناصر داده برای شناسایی و اعتبارسنجی حتی بیشتر مشاغل کوچک افزایش می‌دهد.

مطابق با ویژگی های مختلف

الگوریتم تطبیق Markaaz درک می کند که کسب و کارها را می توان با طیف وسیعی از ویژگی ها فراتر از نام و آدرس شناسایی کرد. از نشانی‌های اینترنتی گرفته تا محصولات خاص، استفاده از مجموعه‌ای متنوع از شناسه‌ها تضمین می‌کند که حتی اگر یک نقطه داده با هم هماهنگ نباشد، می‌توان از دیگران برای تأیید و اعتبارسنجی کسب‌وکار استفاده کرد.

امتیازدهی و انتخاب

مارکاز فقط مسابقات را ارائه نمی دهد. به آنها امتیاز می دهد. بر اساس معیارهای مختلف، به هر مسابقه احتمالی یک امتیاز داده می شود که نشان دهنده احتمال دقت آن است. این سیستم امتیازدهی، همراه با سفارشی‌سازی برای موارد استفاده خاص، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا با اطمینان بهترین مسابقه را انتخاب کنند.

آینده تأیید SMB را در آغوش بگیرید

روزگار فرآیندهای راستی آزمایی خسته کننده و مستعد خطا گذشته است. با Markaaz، شرکت ها ابزار قدرتمندی دارند که نه تنها انطباق با KYB را ساده می کند، بلکه دقت بی نظیری را نیز تضمین می کند.

Markaaz با منابع داده جامع، ایجاد رکورد طلایی، و تکنیک‌ها و استراتژی‌های تطبیق پیشرفته، واقعاً استاندارد جدیدی را برای تأیید SMB تعیین می‌کند. این سیستم نرخ تطابق بیش از 90٪ را ارائه می دهد، به شرکت ها امکان دسترسی به مشارکت های موفق تر، انطباق بهتر و به حداقل رساندن خطرات را می دهد.

در یک محیط تجاری که به سرعت در حال تحول است، عقب نمانید. رویکرد مدرن برای تأیید SMB را بپذیرید. با تیم ما ارتباط برقرار کنید و تفاوت را امروز تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید