Markaaz هیئت مشاوران خود را با سه رهبر شناخته شده صنعت گسترش می دهد: جودی کارو، تاد هارتمن و مایکل مارکوس.
آستین، تگزاس – 2 نوامبر 2023 — Markaaz خوشحال است که سه رهبر برجسته صنعت را به هیئت مشاوران خود اضافه می کند: جودی کارو، مشاور عمومی، مدیر ارشد ریسک و انطباق در Ulta Beauty، تاد هارتمن، معاون اجرایی، مشاور عمومی و مدیر ارشد ریسک در Best Buy، و مایکل مارکوس، مشاور ارشد گروه مشاوره بوستون (BCG). مایکل همچنین مشاور بسیاری از شرکت های تحت حمایت VC/PE و رهبران Fortune 100 است.
Markaaz تنها فهرست جامع جهانی اطلاعات کسبوکارهای کوچک و اولین پلتفرم دو طرفه صنعت را اداره میکند که به کسبوکارها این امکان را میدهد تا مشتریان کسبوکار کوچک خود را بهطور مؤثر تأیید، نصب و نظارت کنند. در قلب چشم انداز Markaaz میل به فعال کردن مشاغل کوچک با دسترسی آنها به منابع، سرمایه و فرصت هایی است که برای رشد به آنها نیاز دارند.
هانی فام، بنیانگذار و مدیر اجرایی Markaaz، گفت: “ما از استقبال جودی، تاد و مایکل در هیئت مشاوران خود در حالی که وارد مرحله بعدی رشد خود می شویم، بسیار هیجان زده هستیم.” “تجربه گسترده آنها در زمینه های مربوطه خود، همراه با تعهد آنها به پایداری و نوآوری، کاملاً با ماموریت ما برای ایجاد راه حل های مسئولانه که به رشد کسب و کارهای کوچک کمک می کند، همسو است.”
جودی کارو، مشاور عمومی، مدیر ارشد ریسک و انطباق در Ulta Beautyدرک عمیقی از امور حاکمیتی، قانونی و مقرراتی و همچنین تجربه M&A در صنایع مختلف را برای هیئت مشاوران به ارمغان می آورد. اشتیاق و تخصص رهبری او در ESG نقشی اساسی در هدایت ماموریت Markaaz برای ایجاد تأثیر پایدار برای مشتریان ما خواهد داشت.
کارو گفت: «مارکاز یک پیشگام است. این شرکت در حال حل چالشهای دیرینه صنعت با یافتن، تطبیق و تأیید کسبوکارهای کوچک قانونی است و در عین حال نمونهای از عملیات تجاری مسئولانه است. این واقعیت که ESG از ابتدا یک ارزش اصلی بوده است برای مشتریان و همچنین الهام بخش برای سایر مشاغل در حال رشد است.
تاد هارتمن، معاون اجرایی، مشاور عمومی و مدیر ارشد ریسک در Best Buy تجربه ارزشمند خود را در مدیریت ریسک سازمانی، امنیت داده ها و حریم خصوصی داده های مشتری به هیئت مشاوران ارائه خواهد داد. سوابق او او را به عنوان یک مشارکت کننده کلیدی در مدیریت داده ها و جنبه های کاهش ریسک ماموریت Markaaz قرار می دهد.
هارتمن میگوید: «نقش ارزیابی ریسک و فناوریهای مدیریت برای شرکتهای بزرگ و کوچک به طور فزایندهای مهم است. من با گذراندن نزدیک به دو دهه برای هدایت Best Buy از طریق کار انطباق و تقلب، و درک نیاز به راه حل های کارآمد در مقیاس، هیجان زده هستم که از Markaaz در مأموریتش حمایت کنم.
مایکل مارکوس، مشاور ارشد گروه مشاوره بوستون (BCG)هوش استراتژیک و دانش جامع خود را از روندهای تجارت جهانی به ارمغان می آورد. بینش او در مورد تحول و پایداری کسب و کار، جهت گیری استراتژیک ارزشمندی را برای تیم مدیریت Markaaz، از جمله نقشه راه محصول آن، ارائه می دهد.
“Markaaz به یک مشکل واضح می پردازد که باید حل شود. راهحلهای آنها نتیجهمحور هستند، پیادهسازی آسان و پتانسیل ایجاد استانداردی کاملاً جدید در بازار را دارند.» مارکوس ادامه داد: “این به بسیاری از مشاغل کوچک اجازه می دهد تا به خدمات ضروری مورد نیاز خود برای پیشرفت دسترسی داشته باشند.”
هیئت مشاوران Markaaz در شکلدهی مسیر استراتژیک شرکت و حصول اطمینان از قرار گرفتن آن در خط مقدم جهانی راهحلهای نوآورانه برای حمایت از کسبوکارهای کوچک نقش مهمی دارد. با اضافه شدن جودی کارو، تاد هارتمن و مایکل مارکوس، مارکاز عمق بیشتری در حوزه استراتژی، خردهفروشی، حاکمیت و پایداری پیدا میکند.
درباره مرکز:
Markaaz یک شرکت فناوری جهانی است که مأموریت دارد دنیای اطلاعات کسب و کارهای کوچک را متحول کند و شرکت ها و مشاغل کوچک را به طور یکسان توانمند کند. نوآوری های اصلی ما تنها فهرست راهنمای جهانی جامع اطلاعات کسب و کارهای کوچک و یک پلت فرم دو طرفه منحصر به فرد است که توسط متخصصان داده ساخته شده و توسط AI/ML تقویت شده است. در Markaaz، ما به افزایش درآمد برای مشتریان خود و بهبود منافع اقتصادی برای مشاغل کوچک اعتقاد داریم. تعهد ما فراتر از سود برای تقویت یک اکوسیستم پر رونق است که در آن مشاغل کوچک می توانند به منابع، سرمایه و فرصت هایی که برای موفقیت نیاز دارند دسترسی داشته باشند.
در سفر ما به ما بپیوندید! در www.markaaz.com بیشتر بیاموزید.
برای سوالات رسانه ایلطفا تماس بگیرید: [email protected]