ارائه دهنده پرداخت مناسب برای کسب و کار کوچک خود را پیدا کنید


یک کسب و کار کوچک باید در مورد کسب و کار و بازار خود بداند تا ارائه دهنده پرداخت مناسب را پیدا کند؟ هانی فام، موسس و مدیر عامل Markaaz توضیح می دهد

یافتن ارائه دهنده پرداخت مناسب برای کسب و کار کوچک شما یک کار چالش برانگیز است. برای اینکه کسب و کار کوچک شما ارائه دهنده پرداخت صحیح را پیدا کند، باید چند سوال از خود بپرسید. شماره یک، حجم معاملاتی که انتظار دارید از طریق کسب و کارتان انجام شود چقدر است؟ ثانیاً، مشتریان شما معمولاً چگونه هزینه محصولات و خدمات شما را پرداخت می کنند؟ آیا مردم معمولاً برای خدمات آنلاین پرداخت می کنند؟ آیا در فروشگاه با کارت پرداخت می کنند؟ آیا دوست دارند نقدی پرداخت کنند؟ آیا پرداخت علی الحساب را پیشنهاد می کنند؟ این سؤالات پردازنده پرداخت مناسب را برای مشاغل کوچک شما تعیین می کند.

“بسیاری از ارائه دهندگان پرداخت، به ویژه برای مشاغل جدید، خواهان نوعی ضمانت هستند، خواه این یک سپرده مطمئن باشد، یا موجودی در انتظار و غیره. کسب و کارهای کوچک باید بررسی کنند که آیا روابط بانکی موجود آنها خدمات ارائه دهنده پرداخت را ارائه می دهد یا خیر. شاید رابطه بانکی موجود آنها با یک پردازشگر پرداخت ائتلاف داشته باشد، بنابراین کسب‌وکار کوچک مجبور نیست فرآیند ورود را طی کند و به‌عنوان یک کسب‌وکار کاملاً جدید با یک ارائه‌دهنده جدید چک کند.

هنگامی که به این سؤالات پاسخ دادید و فهرست کوتاهی از شرکای پرداخت احتمالی را پیدا کردید، چندین بررسی دیگر وجود دارد که باید تکمیل کنید.

چه چیزی را باید در یک ارائه دهنده پرداخت بررسی کنید؟

یافتن ارائه دهنده پرداخت مناسب به تمرکز شما به عنوان یک تجارت کوچک بستگی دارد. با این حال، برخی از چیزهای اساسی بدون توجه به کسب و کار شما یکسان باقی می مانند. شما همیشه به اطمینان از ارائه‌دهنده پرداخت خود نیاز خواهید داشت زیرا تراکنش رد شده به اندازه آخرین فروش برای تجارت شما خوب است. شما همچنین می خواهید ارائه دهندگان پرداختی را که اکثر تراکنش های آنها را تأیید کنند تا بتوانید با اطمینان تجارت خود را انجام دهید. در نهایت، باید کسب و کار خود و آنچه را که انتظار دارید از نظر حجم ببینید را درک کنید.

در اینجا 6 مورد ضروری ما وجود دارد که باید در یک ارائه دهنده پرداخت به دنبال آنها باشید:

  1. محیط امن: شما باید به دنبال یک محیط امن باشید زیرا کلاهبرداری اغلب اتفاق می افتد، به خصوص در پرداخت های آنلاین. بسیاری از مردم از پرداخت آنلاین برای چیزهایی می ترسند زیرا نگران سرقت جزئیات آنها هستند. بنابراین شما فردی را می خواهید که دارای گواهی و تأیید باشد. بسیاری از ارائه دهندگان پرداخت در حال حاضر توسط شبکه هایی مانند MasterCard، Visa و American Express تایید و تایید شده اند. فقط با ارائه‌دهنده‌ای که به شما نرخ پایین ارائه می‌کند، تأیید و تأیید نشده است و همه بررسی‌های انطباق و امنیتی را گذرانده است، نروید.
  1. هزینه پرداخت ها: بررسی هزینه پرداخت ها ضروری است. چندین ارائه دهنده مدل ها و نرخ های مختلفی را بر اساس حجم یا تعداد تراکنش هایی که انجام می دهید ارائه می دهند.
  1. زمان تسویه حساب: بررسی کنید که ارائه دهنده پرداخت با چه سرعتی به شما برای تراکنش پرداخت می کند. همه آنها خودکار نیستند. برخی در همان روز تسویه حساب بانکی شما را انجام می دهند، برخی دو روز بعد و غیره. به آن توجه کنید. برای جریان نقدی شما مهم است.
  1. انواع پرداخت های پشتیبانی شده: پردازنده پرداخت شما از چند نوع پرداخت پشتیبانی می کند؟ آیا آنها از پرداخت های مجازی پشتیبانی می کنند؟ آیا آنها از کارت پشتیبانی می کنند؟ آیا آنها از نقل و انتقالات سیمی پشتیبانی می کنند؟ آیا آنها از ACH پشتیبانی می کنند؟ شما به کسی که بیشترین انتخاب را دارد نیاز ندارید. شما به یکی از گزینه های مرتبط با کسب و کار خود نیاز دارید.
  1. دسترسی به خدمات مشتری: دسترسی به خدمات مشتری و توانایی صحبت کردن با کسی حیاتی است. این خیلی مهم است. شما می خواهید زمانی که به کمک نیاز دارید بتوانید با کسی صحبت کنید.
  1. قوانین استرداد وجه آنها را بدانید: به وب‌سایت‌های آنها بروید و قوانین استرداد وجه تمام شرکت‌های پرداخت مختلف را درک کنید. تفاوت هایی بین امریکن اکسپرس و ویزا، مسترکارت و پی پال و سایر مواردی که وجود دارد وجود دارد.

هنگامی که همه این نکات را بررسی کردید، مهم است که آنها را در شرایط و ضوابط وب سایت، خط مشی های فروشگاه یا خط مشی های تجاری خود منعکس کنید، به ویژه اینکه چگونه برای رسیدگی به استرداد هزینه آماده هستید. این سیاست ها باید به راحتی در دسترس و شفاف باشند.

«شما می‌خواهید مطمئن شوید که خط‌مشی‌های فروشگاه شما نحوه برخورد شما با بازپرداخت‌ها را نشان می‌دهد تا در شرایطی قرار نگیرید که کسی محصولی را بخرد و بگوید هرگز آن را دریافت نکرده است و زمانی که محصول واقعاً تحویل داده شد، آن را پس می‌گیرد.» فام اشاره کرد.

برای یافتن ارائه دهنده پرداخت مناسب، باید کسب و کار خود را از درون بشناسید. فام گفت که باید به داده های خود، اعتبار خود چه به صورت فردی و چه به عنوان یک کسب و کار، و سیاست ها و رویه های خود و میزان واضح و روشن بودن آنها توجه کنید. شما همچنین باید به نیازهای جریان نقدی خود به عنوان یک تجارت توجه کنید و بدانید چه کسی جایگزین های رقابتی برای خدماتی که مصرف می کنید ارائه می دهد.

داشبورد Markaaz به اعضای تجاری ما دسترسی به ارائه دهندگان پرداخت، از جمله شرکای ما Paysafe را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید