اطلاعات کسب و کار چگونه به رشد کسب و کارهای کوچک کمک می کند؟


امروزه کسب و کارهای کوچک می توانند اطلاعات مربوط به عملیات خود را جمع آوری کنند. آنها می توانند از آن برای شناخت نیازهای خود و بهبود چشم انداز خود برای خدمات تجاری بهتر استفاده کنند.

اطلاعات کسب و کار از سه نوع داده در دسترس عموم تشکیل شده است: فیرموگرافیک، داده های سلامت کسب و کار، و داده های سازگاری/AML.

فیرموگرافیک شامل نام و آدرس کسب و کار است. داده های سلامت کسب و کار شامل امتیازات اعتباری کسب و کار، امتیازات کلاس ریسک و امتیازات ریسک تجاری است. داده‌های انطباق/AML نشان می‌دهد که آیا یک تجارت تحریم‌ها، اقدامات اجرای قانون یا رسانه‌های نامطلوب دارد یا خیر.

کسب و کارهای کوچکتر اغلب در نظارت و دسترسی به داده های کسب و کار عمومی خود با مشکل مواجه هستند. آنها باید آن را به طور موثر ذخیره کنند و برای تصمیم گیری آگاهانه آن را منطقی بدانند. آنها همچنین ممکن است نیاز به استفاده از این داده های تجاری برای درخواست خدمات سازمانی مانند کارت های اعتباری یا وام داشته باشند.

با این حال، یافتن منبعی مانند داشبورد Markaaz که به یک کسب و کار کوچک اجازه می دهد این کار را انجام دهد بسیار مهم است. داده های کسب و کار به کسب و کارهای کوچک توانایی دسترسی به خدمات بهتر سازمانی را می دهد. این خدمات می تواند به آنها کمک کند تا رشد کنند و با شرکت های بزرگتری که قبلاً بر بازارها تسلط دارند رقابت کنند.

در اینجا نگاهی عمیق تر به نحوه کمک کردن داده های کسب و کار به مشاغل کوچک آورده شده است

استفاده از داده‌های کسب‌وکار دقیق همچنین می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک مزیت رقابتی بدهد و آنها را قادر می‌سازد تا سریع‌تر به اطلاعات مهم درباره سازمان یا بخش بازار خود دسترسی پیدا کنند.

کسب‌وکارهای کوچک اغلب برای بقا در بازار رقابتی امروزی تلاش می‌کنند و دسترسی به اطلاعات فیرموگرافیک، انطباق و سلامت کسب‌وکار برای موفقیت آنها بسیار مهم است.

این داده‌های کسب‌وکار همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌تری برای ایجاد مدل‌های کسب‌وکار بهتر، رفع مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود، مانند کاهش امتیاز اعتباری، و به دنبال فرصت‌های تجاری جدید با ایجاد داده‌های خود، بگیرند. به عنوان مثال، یک امتیاز قوی در سلامت کسب و کار یا ریسک کسب و کار ممکن است به این معنی باشد که کسب و کار کوچک می تواند برای کارت اعتباری یا وام با نرخ بهتری درخواست دهد.

کسب و کارهای کوچک با دسترسی به داده های مربوط به عملکرد خود و بازار، می توانند با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرند. یک کسب و کار کوچک می تواند از داده ها برای تصمیم گیری هوشمندانه استفاده کند. این داده ها شامل اطلاعات درآمد، هزینه ها و حاشیه سود است. با این داده ها، کسب و کار می تواند تصمیمات بهتری در مورد بودجه، عملیات و رشد اتخاذ کند.

این همچنین در مورد عملیات داخلی نیز صدق می کند. شرکت هایی که داده های مناسبی دارند می توانند عملیات خود را ساده کرده و زمان و منابع تلف شده را کاهش دهند.

این موضوع چقدر تاثیرگذار است را دست کم نگیرید زیرا اکثر هزینه های یک شرکت صرف عملیات داخلی می شود. با حذف ضایعات، شرکت‌ها می‌توانند بودجه خود را افزایش دهند، در عملیات‌هایی که منجر به فروش بهتر می‌شوند سرمایه‌گذاری بیشتری کنند و با انعطاف‌پذیری بیشتری از رکود جان سالم به در ببرند.

مهمترین کاربرد داده در کسب و کارهای کوچک

مهم‌تر از همه، یک راه وجود دارد که کسب‌وکارهای کوچک از داده‌هایی استفاده می‌کنند که تأثیر بیشتری ایجاد می‌کند و آنها را در مسیر درست سوق می‌دهد: کنترل اطلاعات تجاری در دسترس عموم. برای وجود، شرکت ها باید توسط طرف های دیگر دیده شوند. این بدان معنی است که اطلاعات عمومی در مورد شرکت بسیار مهم است.

آنچه دیگران در مورد شرکت شما می بینند یا می دانند بر نحوه تعامل آنها با شرکت شما تأثیر می گذارد. هیچ کس نمی خواهد با شرکتی کار کند که شهرت بدی دارد، اما همه می خواهند با یک رهبر صنعتی کار کنند که مسیر رشد قوی دارد.

شرکت شما می تواند اطلاعاتی را که به صورت عمومی در مورد آن در دسترس است کنترل کند تا شرکت ها و سایر مشاغل بخواهند با شما کار کنند. این همچنین برای سرمایه گذارانی که تحقیقات زیادی در مورد شرکت ها انجام می دهند – از اطلاعات در دسترس عموم شروع می شود. اطلاعات کسب و کار شما می تواند کلیدی برای کسب سرمایه گذاری ها یا مشارکت های تجاری مورد نیاز شرکت شما برای رشد باشد.

به همین ترتیب، می توانید از اطلاعات در دسترس عموم در مورد سایر مشاغل برای یافتن شرکای تجاری بالقوه استفاده کنید. شرکت‌ها در انواع خاصی از ارزش تخصص دارند و اغلب نیاز به شراکت با سایر کسب‌وکارها برای افزودن ارزش به پیشنهادات خود دارند.

کجا و چگونه اطلاعات کسب و کار در دسترس عموم را پیدا کنیم

برای کسب و کارهای کوچک، دسترسی و نظارت بر داده های اطلاعات کسب و کار می تواند یک چالش بزرگ باشد. خوشبختانه، منابع بیشتری از همیشه برای کمک به این امر وجود دارد.

داشبورد Markaaz به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد نمایه‌های عمومی مربوط به خودشان را نظارت، به‌روزرسانی و مدیریت کنند، پروفایل‌هایی که به‌طور خودکار با اطلاعات تجاری در دسترس عموم درباره کسب‌وکار کوچک پر می‌شوند.

این نمایه‌ها به کسب‌وکارهای کوچک این توانایی را می‌دهد تا اطلاعات شرکت‌های دیگر را کنترل کنند و داده‌های به‌روز شده را با شرکت‌هایی که می‌خواهند با آن‌ها کار کنند به اشتراک بگذارند – راهی عالی برای جذب شرکای تجاری و سرمایه‌گذاران.

فهرست کسب و کار خود را در فهرست راهنمای ما ادعا کنید تا سایر مشاغل بتوانند به شما دسترسی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید