اطلاعات کسب و کار کوچک چیست؟


آیا تا به حال با موقعیتی مواجه شده اید که اطلاعات یک کسب و کار را به صورت آنلاین، مانند شماره تلفن، جستجو کرده باشید تا بعداً متوجه نادرست بودن اطلاعات شوید؟

تقریباً برای همه اتفاق افتاده است و می‌تواند وضعیتی جدی ناامیدکننده باشد. به عنوان فردی که صاحب یا مدیریت یک کسب و کار کوچک است، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که شرکتی باشید که اطلاعات بدی در دسترس دارد.

موفقیت به عنوان یک برند به معنای داشتن اطلاعات دقیق برای مشتریان، وام دهندگان، یا هرکس دیگری است که به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، چه به عنوان شریک یا به عنوان مشتری، علاقه مند است. با این حال، قبل از اینکه وارد عمل شوید و تغییراتی را در اطلاعات کسب و کار کوچک خود ایجاد کنید، باید بیشتر در مورد چیستی، چرایی اهمیت آن و نحوه کارکرد فرآیند بدانید.

تعریف اطلاعات کسب و کار کوچک

تعاریف زیادی برای اطلاعات کسب و کارهای کوچک وجود دارد، اما در بیشتر موارد، اطلاعاتی در مورد کسب و کاری با کمتر از 500 کارمند و کمتر از 50،000،000 دلار فروش در نظر گرفته می شود. بسیاری از انواع اطلاعات کسب و کار کوچک را می توان برای به دست آوردن بینش بیشتر در مورد یک شرکت استفاده کرد.

ده ها قطعه اطلاعات چیزی را تشکیل می دهند که ما آن را “اطلاعات کسب و کار کوچک” می نامیم. این اطلاعات کسب و کار، تمام داده های در دسترس عموم در مورد یک شرکت خاص است. این شامل همه چیز از نام کسب و کار، شماره تلفن و آدرس فیزیکی شما گرفته تا صنعت، امتیاز اعتباری، سالهای فعالیت تجاری و مالکیت شرکت است.

همه اینها ممکن است مانند داده های بسیار ساده به نظر برسد – و همینطور است. با این حال، برای کسب و کارهای کوچک متوسط ​​نیز یک عنصر حیاتی برای موفقیت است. داشتن اطلاعات نادرست حتی در یک پلتفرم می‌تواند منجر به مشکلاتی شود و شانس شما را برای آوردن مشتریان، شرکا و وام دهندگان در صورت نیاز کاهش دهد.

همچنین انواع مختلفی از اطلاعات وجود دارد که باید از آنها آگاه بود. اینها شامل اطلاعات تماس، اطلاعات توصیفی، اطلاعات حقوقی، اطلاعات مدیریت و اطلاعات مالکیت است. مهم ترین اطلاعات کسب و کار کوچک در یکی از این دسته بندی ها قرار می گیرند. بسته به اینکه با چه کسی در تماس هستید، برخی در موقعیت های خاص مهم تر از دیگران خواهند بود.

اطلاعات کسب و کار و تماس شامل شماره تلفن، آدرس، وب سایت، نام و نام مستعار است و می تواند به بازاریابان و مشتریان کمک کند تا با یک کسب و کار و کارمندان آن ارتباط برقرار کنند. داده های فیرموگرافیک بر روی خود کسب و کار با مواردی مانند ساختار شرکت، صنعت کسب و کار و تاریخ تاسیس تمرکز دارد. تاریخ های ثبت، ایالت ها و شناسه ها نیز برای تعیین اینکه آیا یک کسب و کار در حال حاضر راه اندازی شده است یا خیر استفاده می شود.

به طور خلاصه، اطلاعات کسب و کار کوچک همه داده های عمومی حیاتی موجود در مورد سازمان شما هستند. اطلاعات نادرست یا در دسترس نمی تواند تأثیر منفی بر تجارت داشته باشد. هنگامی که مصرف کنندگان، وام دهندگان یا سایر طرف ها با اطلاعات بد کسب و کار کوچک مواجه می شوند، می تواند برای کسب و کار شما مشکلاتی ایجاد کند.

شما مجبور نیستید حرف ما را برای هیچ یک از اطلاعات بالا قبول کنید. ده ها آمار دقیقاً نشان می دهد که اطلاعات تجاری چقدر دقیق است. ما در اینجا چند مورد از Brightlocal را به اشتراک می گذاریم که برخی از دلایلی را که باید برای اطمینان از صحت تمام اطلاعاتی که لیست می کنید در هر وب سایت، فهرست راهنمای و سایر صفحات، زمان و تلاش صرف کنید، خلاصه می کند.

  • بیش از 65٪ از مصرف کنندگان می گویند که اگر اطلاعات نادرست در فهرست های آنلاین کشف کنند، دیگر از یک کسب و کار محلی بازدید نمی کنند.
  • 93٪ از مصرف کنندگان اظهار می کنند که وقتی به این اطلاعات نادرست می رسند ناامید می شوند.
  • در مجموع 80 درصد از مصرف‌کنندگان در صورتی که نام‌ها یا جزئیات کسب‌وکار متناقض یا نادرست داشته باشد، اعتماد کمتری به آن کسب‌وکار دارند.
  • در سال 2018، بیش از 70 درصد از مصرف کنندگان تجربه بدی بر اساس استفاده از اطلاعات کسب و کارهای کوچک آنلاین داشتند.
  • در صورتی که کسب و کار اصلی بر اساس اطلاعات آنلاین نادرست پیدا نشود، فقط کمتر از 35 درصد از مصرف کنندگان رقیبی را انتخاب می کنند.
  • حدود 20 درصد از مصرف کنندگان بر اساس اطلاعات بد آنلاین به مکان اشتباه رفته اند.
  • دو برابر بیشتر از مردم (40٪) به دلیل آدرس نادرست یافت شده آنلاین، جستجوی کسب و کار را متوقف می کنند.
  • تقریباً 25 درصد از مصرف‌کنندگان قبل از بازدید از یک کسب‌وکار هنگام یافتن فهرست کسب‌وکار آنلاین، با آن تماس می‌گیرند.
  • هنگامی که لیست نادرستی یافت می شود، مصرف کنندگان تمایل دارند به جای سایتی که اطلاعات کسب و کار کوچک را میزبانی می کند، کسب و کار را سرزنش کنند.

نگاهی به همه این آمار در کنار هم نشان می دهد که ارائه دقیق ترین و به روزترین اطلاعات آنلاین چقدر حیاتی است. عدم انجام این کار می تواند منجر به از دست دادن مشتریانی شود که در غیر این صورت خوشحال می شوند از تخصص و دانش شما استفاده کنند.

چرا اطلاعات نادرست کسب و کار کوچک یک مشکل بزرگ است

اطلاعات نادرست، متناقض و ناقص می تواند مشکلات بزرگی در مورد اطلاعات آنلاین و لیست های کسب و کار باشد. برخی از دلایل این امر را می توان از آمارهای بالا بدست آورد. با این حال، هنگام بررسی میزان تلاش برای داشتن اطلاعات دقیق کسب و کار کوچک، دو دلیل قابل توجه وجود دارد که باید به خاطر بسپارید.

  1. اطلاعات نادرست می تواند باعث شود کل کسب و کار شما اعتبار کمتری داشته باشد.
  2. داده های بد در مورد شرکت شما می تواند باعث از دست دادن مشتریان بالقوه شما شود.

همانطور که قبلا ذکر شد، اطلاعات کسب و کار کوچک آنلاین شامل جزئیات تماس، آدرس مکان، ساعات کار و موارد دیگر است. هر کدام از اینها برای کمک به مشتریان استفاده می شود. این داده ها به آنها اجازه می دهد به شما دسترسی پیدا کنند، با شما ارتباط برقرار کنند و تصمیم بگیرند که آیا با شما تجارت کنند یا نه.

بیایید به یک مثال سریع نگاه کنیم. شاید بیشتر اطلاعات کسب و کار کوچک شما دقیق باشد. با این حال، یک وب سایت آدرس اشتباه را لیست می کند.

مشتریان به آنچه شما می فروشید علاقه مند هستند، بنابراین آن آدرس را پیدا کرده و به محل مورد نظر می روند. مشکل این است که وقتی کسب و کار شما به آنجا می رسد پیدا نمی شود.

در این مرحله، مشتری تجربه بدی دارد. آنها خوشحال نیستند و ممکن است به این دلیل تصمیم بگیرند که هرگز از مکان شما دیدن نکنند.

این ممکن است تنها یک نمونه باشد، اما ده ها نمونه دیگر وجود دارد. شاید مشتری که می بیند شما یک سرویس خاص آنلاین دارید اما بعد متوجه می شود که دیگر در دسترس نیست، در همان موقعیت باشد. این مثال‌ها دلیل اهمیت اطلاعات کسب‌وکارهای کوچک است.

بررسی کنید که داده‌های کسب‌وکار کوچک در دسترس عموم در آزمون اطلاعات کوچک ما چقدر درست است.

به روز رسانی اطلاعات کسب و کار کوچک فعلی شما

حتی اگر امروز اطلاعات شما در هر وب سایت و فهرستی 100٪ دقیق باشد، به این معنی نیست که فردا خواهد بود. کسب و کارها همیشه تغییر می کنند.

برخی شماره تلفن را تغییر می دهند در حالی که برخی دیگر به مکان جدیدی نقل مکان می کنند. شرکت ها ممکن است تغییر نام دهند یا بخشی از یک ادغام یا اکتساب باشند. هر یک از این موارد می تواند اطلاعات کسب و کار کوچک فعلی را قدیمی و نادرست کند.

به روز رسانی های دستی

هنگام تغییر کسب و کار شما دو گزینه اصلی دارید، اعم از شماره تلفن، آدرس، نام یا چیز دیگری. اولین مورد این است که به صورت دستی اینترنت را جستجو کنید تا تمام داده های قدیمی خود را پیدا کنید. این شامل ارجاعات بدون ساختار در سایت های خبری و وبلاگ ها، استنادها و فهرست های کسب و کار محلی، و ذکر در وب سایت شرکت شما می شود.

پس از یافتن این اطلاعات، باید به صورت دستی ویرایش شود. عناصر (مانند پیوندها، پاورقی ها و سرصفحه ها) و صفحات را در وب سایت شرکت به روز کنید. سپس تمام نقل‌قول‌ها و فهرست‌های موجود خود را با استفاده از ایمیل، تماس تلفنی یا فرمی در سایت ویرایش کنید. همچنین باید با انتشاراتی که داده های قدیمی را فهرست می کنند تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا می توانند اطلاعات را به روز کنند.

تغییرات از طریق خدمات

گزینه دیگر استفاده از سرویسی است که بر اطلاعات کسب و کارهای کوچک تمرکز دارد. انجام این کار اغلب سریعتر و آسانتر از انجام دستی همه چیز است. شما اطلاعات خود را از طریق سرویس به روز می کنید و آنها اطمینان می دهند که داده های جدید در رایج ترین سیستم عامل ها قرار می گیرند.

یکی از دلایل محبوبیت این خدمات این است که بیشتر کارها دیگر در دست شما نیست. به جای صرف ساعت ها یا روزها برای به روز رسانی محبوب ترین سایت ها، این سرویس همه کارها را برای شما انجام می دهد. در حالی که باید وب سایت خود و مواردی مانند سایت های خبری و وبلاگ ها را به روز کنید، بقیه موارد از طریق یک سرویس پولی انجام می شود.

در داشبورد Markaaz، شما کنترل داده های کسب و کار خود را دارید. می‌توانید همه داده‌های موجود در کسب و کار کوچک خود را به‌روزرسانی، تصحیح و بررسی کنید. داشبورد همچنین به شما این امکان را می دهد که مستقیماً برای تأمین مالی درخواست دهید، شرکای تجاری پیدا کنید، امتیاز اعتبار کسب و کار خود را بررسی کنید و امور مالی خود را از داخل محیط داشبورد نظارت کنید.

افکار نهایی

وظایف زیادی برای صاحب یک کسب و کار کوچک وجود دارد که یکی از آنها اطمینان از استفاده مشتریان یا مشتریان جدید از خدمات و محصولات شماست. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که در بین مشتریان بالقوه ناراحتی ایجاد کنید زیرا اطلاعات آنلاین موجود برای کسب و کار شما باید اصلاح شود.

مهم نیست که کسب و کار شما چقدر موفق است اگر اطلاعات منسوخ یا نادرست در اینترنت داشته باشید. داده ها یکی از ضروری ترین چیزها برای هر کسب و کار، به ویژه برای کسب و کارهای کوچک است. اطلاعات بد کسب و کار کوچک می تواند به طور قابل توجهی بر تمام جنبه های شرکت شما، از درآمد گرفته تا تجربه مشتری، تأثیر بگذارد.

چه صاحب یک فروشگاه خرده فروشی، یک شرکت حقوقی یا یک تعمیرگاه خودرو باشید، مشتریان به اینترنت مراجعه می کنند تا اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی هستید و چه کار می کنید، پیدا کنند. هنگامی که اطلاعات ارائه شده به صورت آنلاین نیاز به اصلاح داشته باشد، باعث می شود که مشتریان به دنبال راه های دیگری برای دریافت آنچه شما ارائه می دهید باشند.

با اطمینان از صحت اطلاعات کسب و کار کوچک شما در مورد دایرکتوری ها، نقل قول ها و فهرست های کسب و کار، در صدر رقابت باقی بمانید. چه به صورت دستی این کار را انجام دهید یا به دنبال خدماتی باشید، برای تجارت مدرن ضروری است. هیچ زمانی بهتر از امروز وجود ندارد تا به کسب و کار کوچک خود بیشترین شانس موفقیت را بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید