یکی از اساسیترین چالشها برای بسیاری از شرکتها، تعیین مشاغل کوچک مناسب برای حضور در کشتی است.
اگر به دلیل کمبود داده های دقیق، محصولات یا خدمات را به مشاغل کوچک می فروشید، این امر می تواند دشوار باشد. در حالی که شرکت ها اغلب پول زیادی را برای مشتریان بالقوه خرج می کنند، بسیاری از آنها فاقد صلاحیت هستند. حتی آنهایی که واجد شرایط هستند باید با استفاده از اطلاعات فیرموگرافیک، انطباق و سلامت تأیید شوند.
هدف قرار دادن افراد مناسب برای موفقیت کسب و کار ضروری است، که منجر به نیاز به داده های دقیق می شود.
این مقاله به این موضوع میپردازد که دادههای فیرموگرافیک چیست، بهترین روشها برای اطمینان از دقیق بودن دادهها، چرایی اهمیت دقت و موارد دیگر.
پس از اتمام کار، تمام اطلاعات مورد نیاز برای کارآمد نگه داشتن شرکت خود در هنگام استفاده از داده های فیرموگرافیک را خواهید داشت.
اطلاعات فیرموگرافیک چیست؟
در حالی که جمعیت شناسی به اطلاعات افراد مربوط می شود، فیرموگرافیک ها همین نوع اطلاعات را در مورد مشاغل، شرکت ها و سازمان ها ارائه می دهند. این داده ها اطلاعات کل شرکت و همچنین داده های سطح کاربر را فراهم می کند. استفاده از دادههای فیرموگرافیک در طول فرآیند سوار شدن، یک راه عالی برای شرکتهای B2B است تا بدانند مشتریان بالقوهشان چه کسانی هستند و آیا کسبوکار مناسبی برای حضور در کشتی هستند یا خیر.
تعدادی از مواردی که تحت داده های فیرموگرافیک قرار می گیرند عبارتند از:
- تصمیم گیرندگان برای سازمان
- درآمد سالانه یا فصلی
- مکان دفاتر مرکزی، شرکت های مادر و موارد دیگر
- تعداد کارکنان استخدام شده توسط برند
- صنعت (یا صنایع) که توسط شرکت نمایندگی می شود
داده های فیرموگرافیک برای هر شرکتی که مشتریانی دارد که مشاغل کوچک هستند، ضروری است. با این حال، این تنها شکل داده ای نیست که مفید است. این یک مکان ساده برای شروع فرآیند ورود است.
چرا باید به اطلاعات دقیق فیرموگرافیک اهمیت دهید؟
همانطور که به سمت دهه 2020 پیش می رویم، شخصی سازی برای راه اندازی کسب و کار ضروری است. بر اساس گزارش وضعیت بازاریابی Salesforce، در صورتی که تلاشی برای شخصیسازی ارتباطات از طرف فروشنده فعلیشان صورت نگیرد، حدود دو سوم از کسبوکارها به فکر تغییر به یک نام تجاری جدید هستند.
حدود 85 درصد از مصرفکنندگان و تقریباً به همین تعداد مشتریان شرکت ترجیح میدهند که با آنها مانند یک انسان رفتار شود تا فقط یک شماره دیگر در لیست آدرسهای ایمیل یا شماره تلفن. ایجاد یک تجربه شخصی سازی شده و سفارشی از ورود به عنوان یک برند یکی از بهترین روش های موجود برای ارائه این است.
وقتی داده های فیرموگرافیک در دسترس دارید، بهتر متوجه می شوید که مشتریان به چه چیزی نیاز دارند. همچنین میتواند به شما کمک کند تا راحتتر به سؤالات مشتریان بالقوه پاسخ دهید تا به آنها کمک کند تا آنچه را که ارائه میدهید درک کنند و چگونه میتواند به آنها در حل چالشهای فعلی کمک کند.
نحوه بدست آوردن اطلاعات دقیق فیرموگرافیک
روش های مختلفی برای دسترسی به داده های فیرموگرافیک وجود دارد. برخی از اطلاعات را می توان در وب سایت های شرکت و نمایه های رسانه های اجتماعی در پلتفرم هایی مانند لینکدین یا اینستاگرام یافت. فهرستها و فهرستهای کسبوکار اطلاعاتی را ارائه میدهند و میتوان از ابزارهای هوشمند داده استفاده کرد. نگاهی به شرکت و اینکه مشتریان گذشته و فعلی نسبت به آنها چه احساسی دارند می تواند کمک بزرگی باشد. با این حال، همیشه مشخص نیست که این داده ها چقدر دقیق هستند، به خصوص اگر اطلاعات مختلفی در سایت ها و پلتفرم های منحصر به فرد ارائه شود.
مزایای زیادی از داده های خوب فیرموگرافیک وجود دارد که بسیاری از آنها در مورد تمایل مشتری فعلی برای شخصی سازی اعمال می شود. بزرگترین چالش ها شامل دریافت بینش سریع، داشتن داده های کافی و تنها داشتن داده های دقیق است. خوشبختانه، روش هایی برای لذت بردن از هر سه این موارد وجود دارد تا به مشتریان بالقوه آنچه می خواهند ارائه دهید.
در حالی که بسیاری از ارائه دهندگان داده وجود دارند که وعده اطلاعات دقیق را می دهند، این بدان معنا نیست که همیشه می توانید به آنها اعتماد کنید. برخی اطلاعاتی دارند که برای استفاده بسیار قدیمی، نادرست یا مشکل ساز هستند.
هنگامی که از خدمات سازمانی Markaaz استفاده می کنید، می توانید از اطلاعات تجاری دقیق برای بیش از 300 میلیون کسب و کار کوچک جهانی استفاده کنید. همچنین این امکان را برای کسب و کارهای کوچک فراهم می کند تا اطلاعات خود را در داشبورد Markaaz به روز کنند و از به روز بودن و دقیق بودن اطلاعات موجود در دایرکتوری Markaaz اطمینان حاصل کنند.
همه چیز از امتیاز اعتباری گرفته تا مکان کسبوکار، دادههای مالکیت تا آدرس کسبوکار، انطباق، و دادههای سلامت کسبوکار ارائه شده است و میتوان با استفاده از مجموعههای API تصمیمگیری تجاری و تأیید کسبوکار Markaaz که برای سادهسازی جریانهای ورود سازمان طراحی شده است، به آنها دسترسی داشت.
چرا دقت در داده های فیرموگرافیک ضروری است
استفاده از داده های دقیق فیرموگرافیک مزایای بسیاری دارد، از داشتن دانش بیشتر تا لذت بردن از تولید سرنخ بهبودیافته. در زیر چند مورد از مزایای بزرگی وجود دارد که با داشتن داده های دقیق فیرموگرافیک که می توانید به آنها اعتماد کنید، می توانید از آنها بهره مند شوید.
دانش بهتر شرکت
همه چیز از اطلاعات مربوط به زمان تاسیس یک شرکت تا نحوه عملکرد آن در حال حاضر با استفاده از داده های دقیق فیرموگرافیک متعلق به شماست. این نوع اطلاعات می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید چگونه یک مشتری بالقوه یا شخصی را که می خواهید به عنوان بخشی از برند خود در او سرمایه گذاری کنید، پرورش دهید. دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد این دانش برای مشاغل سازمانی مفید خواهد بود.
وقتی دادههای فیرموگرافی مرتبط و مفیدی دارید، به شما کمک میکند بازارها و صنایع خاص را بهتر درک کنید. میتوانید دادهها را بررسی کنید تا دید بهتری از آنچه که یک شرکت را از شرکت دیگر جدا میکند به دست آورید.
هوش سواری عالی
با دادههای دقیق فیرموگرافیک، تشخیص اینکه آیا یک کسبوکار چشمانداز خوبی برای خدمات آن است یا خیر، برای تیمهای عضو بسیار آسانتر است. دادههای مهمی درباره چیزهایی مانند قدرت خرید و سایر اولویتها در دسترس است و میتوان از آنها به همراه دادههای مربوط به اندازه شرکت، وضعیت فعلی و موارد دیگر استفاده کرد.
خدمات و بازاریابی بهتر به مشتریان
هنگامی که شما اطلاعات بیشتری در مورد یک شرکت دارید، ارائه آنچه می خواهند به آنها نیز آسان تر می شود. فراتر از آن، داشتن دادههای فیرموگرافیک عالی به شما کمک میکند خدمات باکیفیت به مشتریان ارائه دهید. این برای به دست آوردن و حفظ همه مشتریان شما ضروری است.
به عنوان مثال، دانستن موقعیت جغرافیایی یک مشتری بینشی نسبت به سنتهای محلی و ساعات کاری معمولی میدهد. این به شما امکان می دهد بهترین راه برای برقراری ارتباط با هر مشتری را به صورت جداگانه تعیین کنید. این نوع شخصی سازی ممکن است همیشه مورد توجه قرار نگیرد، اما زمانی که مورد توجه قرار می گیرد بسیار قدردانی می شود.
بهبود تولید سرنخ
برای کسب و کارهایی که به شرکت های دیگر می فروشند، داده های فیرموگرافیک برای تولید سرنخ ضروری است. می توان از آن برای تقسیم سریع آن بازار و دسته بندی شرکت ها به گروه های مختلف مشتریان بالقوه استفاده کرد. این فرآیند به تنهایی منجر به شکل بهتری از تولید سرنخ می شود.
از آنجایی که این دادهها را در دسترس دارید، میتوانید ببینید که بهترین سرنخها چه کسانی هستند و چه کسانی ممکن است برای جریان ورود شما مناسب نباشند. همچنین میتوانید آنها را بر اساس ویژگیهایشان رتبهبندی کنید، که مطمئن میشود تلاشهایی که روی آنها تمرکز میکنید مؤثر هستند و به احتمال زیاد به رشد و موفقیت کسبوکار شما کمک میکنند.
افکار نهایی
هنگامی که با خدمات سازمانی Markaaz کار می کنید، دقت داده های فیرموگرافیک دیگر نیازی به نگرانی برای شرکت شما نخواهد داشت. دادههای ما برای اطمینان از صحت بالای هر زمان که به آن نیاز دارید تأیید میشوند. ما داده های فیرموگرافی بیش از 300 میلیون کسب و کار کوچک در سراسر جهان را ارائه می دهیم. دادههایی را که برای ایجاد تجربه ورود به سیستم مورد نظر مشتریان نیاز دارید، دریافت کنید.
آیا آماده بهره مندی از مزایای داده های دقیق فیرموگرافیک هستید؟ امروز با ما تماس بگیرید و شروع کنید. ما میتوانیم به هر سؤالی که دارید پاسخ دهیم و ابزارهایی را که برای موفقیت نیاز دارید آماده کنیم. تیم کارشناسان ما اینجا هستند تا برای هر مشکلی که ممکن است داشته باشید پشتیبانی ارائه دهند و تیم خدمات مشتریان ما به صورت 24 ساعته در دسترس هستند تا در مورد هر گونه سؤال یا نگرانی به شما کمک کنند. ما درک می کنیم که موفقیت شما موفقیت ماست و ما به شما کمک می کنیم تا به هر طریقی که می توانیم موفق شوید.
با خدمات سازمانی Markaaz، میتوانید مطمئن باشید که دادههای فیرموگرافیک استفادهشده توسط مجموعههای API ما دقیق و بهروز هستند، و به شما آرامش خاطری را میدهند که برای آسانتر کردن فرآیند ورود خود تا حد امکان به آن نیاز دارید. از همین امروز از مزایای داده های دقیق فیرموگرافیک استفاده کنید – با ما تماس بگیرید و شروع کنید.