فروش متفاوت – هنر فروش اجتماعی در لینکدین


با فروش کسب و کار کوچک خود با فروش اجتماعی متمایز شوید. سامانتا مک‌کنا، بنیانگذار و مدیر عامل #سامسایل مشاور، توضیح می‌دهد که چگونه

زمان آن فرا رسیده است که به گونه ای متفاوت در مورد توسعه فکر کنیم. بنابراین، فروش اجتماعی چیست و برای شما به عنوان یک صاحب کسب و کار چه چیزی را شامل می شود؟

فروش اجتماعی هنر استفاده از نمایه لینکدین برای ایجاد شهرت به عنوان یک متخصص موضوع و موقعیتی است که در کانال های اجتماعی شما تخصص دارد تا فالوورهای شما و در نتیجه دسترسی به کسب و کار شما افزایش یابد. این روش مدرن برای فروش است و برای استراتژی کسب و کار شما بسیار مهم است.

مهم نیست که تجارت شما چقدر است، با استفاده از یک پلتفرم باورنکردنی مانند لینکدین، جایی که می توانید ایده ها، استراتژی ها و رهبری فکری را به اشتراک بگذارید. شما می توانید به خریداران خود دقیقاً آنچه را که باید انجام دهند آموزش دهید و در عین حال سؤالات عالی و دید گسترده را دریافت کنید. من یک مربی فروش هستم. تنها در ایالت من 100000 مربی فروش وجود دارد. چگونه متمایز شوم؟ سامانتا مک کنا، بنیانگذار #samsales Consulting توضیح داد که من با انتشار محتوا به شیوه رهبری معنادار در لینکدین متمایز هستم.

ایجاد نام تجاری خود در لینکدین می تواند ترسناک باشد، و بسیاری نگران هستند که مدت زیادی طول بکشد تا دنبال کنندگان معنی داری ایجاد شود که منجر به تبدیل شدن به افراد شود. با این حال، اگر یک پست انجام دهید و 300 نفر به آن پست نگاه کنند، فقط 15 دقیقه وقت گذاشته اید تا چیزی بنویسید و با افراد جدید ارتباط برقرار کنید. حالا شما آن را ضرب می کنید و روزانه چیزی معنادار پست می کنید، حتی اگر پست های دیگر را با افکار شما به اشتراک بگذارد. شما در حال ساختن برند خود هستید

من امروز صبح پستی نوشتم که بیش از 40000 بازدید داشته است. چهل هزار نفر آنچه را که من باید بگویم در مورد وادار کردن کسی برای پاسخ دادن به ایمیلی که شما را شبح می‌کند، دیده‌اند. رئیس توانمندسازی ما که شاید 1200 اتصال دارد دیروز مطلبی را پست کرد که بیش از 10000 بازدید داشت. ده هزار نفر دیدند که او کیست، کجا کار می کند و رهبری فکری او را دیدند. این همان نوع قرار گرفتن در معرض است که به مقیاس کسب و کار کوچک کمک می کند زیرا شما دسترسی گسترده تری نسبت به ارسال 100 ایمیل در روز دارید.

چگونه پست کنم، چه پست کنم و چه زمانی در لینکدین پست کنم؟

برترین نکات فروش اجتماعی مشاور #سامسالس برای لینکدین

  1. رهبری فکر را بنویسید تا توجه مخاطبان خود را جلب کنید.
  1. ثابت باشید و حداقل دو بار در هفته پست بگذارید.
  1. هرگز در دوشنبه پست نگذارید – رقابت بسیار بیشتری وجود دارد.
  1. صبح شنبه یا یکشنبه را به عنوان یکی از روزهای ارسال پست خود انتخاب کنید. در آخر هفته ها دید و تعامل بیشتری از مدیران نسبت به هفته دریافت خواهید کرد.
  1. دو خط اول، اگر عکس دارید یا پنج خط اول، اگر ندارید، مهم ترین اجزای پست شما هستند.

سام را در کانال هایش بگیرید

وب سایت https://hubs.ly/Q01v1xVV0

سام لینکدین @samsalesli

سامشورت! ویدیوهای بسیار کوتاه سام با توصیه‌های تاکتیکی که می‌توانید فوراً وارد بازی شوید

در خبرنامه او ثبت نام کنید تا یک #samshort رایگان مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

سامانتا مک‌کنا، بنیانگذار و مدیر عامل #مشاوره samsales

سامانتا مک‌کنا، بنیانگذار و مدیر عامل #مشاوره samsales

سامانتا مک‌کنا، بنیان‌گذار و مدیر عامل #samsales Consulting، یک رهبر فروش برنده جایزه، سفیر برند لینکدین، سرمایه‌گذار فرشته، عضو هیئت مدیره و سخنران بسیار مورد توجه است. او نزدیک به 15 رکورد فروش را شکسته است، معتقد است فروش عالی ریشه در رفتارهای استثنایی دارد، و پیوسته به دنبال فرصت هایی برای ادامه رشد تلاش های بشردوستانه شرکت است. از سال 2008، سم برای برخی از برجسته‌ترین نام‌ها در منطقه خلیج، از جمله ON24 و LinkedIn کار کرده است. زمانی که سام با این سازمان‌ها کار می‌کرد، قبل از اینکه به عنوان یک رهبر اجرایی به سمت تیم‌های مقیاس‌بندی و درآمد حرکت کند، وقت خود را به عنوان یک مشارکت‌کننده در فروش شرکت گذراند. سم با بیش از 30000 فالوور لینکدین، با نکات ملموس فروش و توصیه های عملی خود که روزانه توسط مدیران و تیم ها به طور یکسان استفاده می شود، الهام بخش حرفه ای های فروش بوده است. سام به عنوان 50 زن برتر در درآمد و 20 زن برتر در رهبری فروش معرفی شده است، به عنوان یکی از چهره های کمپین بازاریابی لینکدین Sales Navigator ظاهر می شود و چندین بار به عنوان ده ستاره برتر فروش لینکدین معرفی شده است. او تعهد عمیقی برای کمک به زنان برای موفقیت دارد – به ویژه آنهایی که همسران نظامی هستند – و همچنین افرادی با پیشینه هایی که نمایندگی کمتری دارند. سام به نشان دادن علامت تجاری‌اش «Show Me You Know Me» و مانتراهای #givefirst اختصاص داده است – و به همراه تیمش، تنها در سال 2021 با رویداد خیریه ابتکاری «Show Me You Know Me» در #samsales، بیش از 50000 دلار برای امور خیریه جمع‌آوری کردند. در 24 ماه اول، #samsales Consulting به درآمد چند میلیون دلاری رسیده است و 17 عضو تیم با استعداد اضافه کرده است. تیم #samsales به بیش از 100 مشتری خدمات ارائه می دهد، 312٪ از اولین هدف درآمد سالانه خود را به دست آورد، و با 233٪ رشد سالانه در سال دوم، از همه دلایل پیشی گرفت!

دیدگاهتان را بنویسید