اطلاعات دقیق کسب و کار کوچک برای شرکت شما بسیار مهم است، ما توضیح می دهیم که چرا
اگر در تلاش برای موفقیت بیشتر از طریق ایجاد مشتریان جدید، دریافت وام های مورد نیاز، یا دسترسی به یک فضای فیزیکی هستید – اطلاعات کسب و کار کوچک نقش مهمی در این فرآیند بازی خواهد کرد. این می تواند به شما کمک کند از چالش هایی که می تواند مشکلات طولانی مدت برای سایر مشاغل ایجاد کند اجتناب کنید.
اگر با اصطلاح “اطلاعات کسب و کار کوچک” آشنا نیستید، به انواع داده های مربوط به شرکت شما اشاره دارد. این شامل اطلاعات اولیه مانند نام شرکت، شماره تلفن، آدرس ایمیل، وب سایت و مکان فیزیکی است. با این حال، مواردی مانند اینکه چه کسی شرکت را می شناسد و چه کسی در تیم مدیریت است، و همچنین وضعیت امتیاز اعتبار کسب و کار شما، صنعت شرکت و موارد دیگر را نیز در بر می گیرد.
لیست ها، نقل قول ها و صفحات وب سایت به روز شده به دلایل مختلفی ضروری هستند. اطلاعات صحیح می تواند مشتریان را به درب منزل شما بیاورد، حس مشروعیت را برای کسب و کار شما ایجاد کند و به عنوان راهی برای بهبود SEO عمل کند، که یکی دیگر از جنبه های حیاتی داشتن یک کسب و کار کوچک مدرن است.
چرا اطلاعات دقیق کسب و کار کوچک حیاتی است
اثربخشی سایت های اینترنتی برای کسب و کار شما بستگی به این دارد که اطلاعات کجا پیدا شده و چقدر دقیق هستند. به عنوان مثال، فهرست های کسب و کار را می توان در پلتفرم های رسانه های اجتماعی، نقشه ها، دایرکتوری های آنلاین و موتورهای جستجو پیدا کرد. همه این فضاها برای عموم باز است و بینشی در مورد برند شما ارائه می دهد.
ضروری است تا جایی که ممکن است آنلاین باشید تا پایگاه مشتریان بزرگتری داشته باشید. با این حال، چیزهای بیشتری از ساختن یک نمایه یا صفحه و سپس عدم بررسی مجدد آن وجود دارد. تنها در صورتی به نتایج نهایی مورد نظر خود دست خواهید یافت که تمامی اطلاعات موجود در این سایت ها همیشه دقیق باشد.
به عنوان مثال، ایجاد لیست های تکراری به طور تصادفی می تواند به طرز شگفت آوری آسان باشد. حذفیات، اشتباهات و موارد تکراری می تواند چالش های بزرگی برای یافتن کسب و کار واقعی شما ایجاد کند. با این حال، ایجاد تغییرات دستی در اطلاعات کسب و کارتان در اینترنت میتواند کار زیادی را ببرد.
داشتن فهرست صحیح اطلاعات تجاری مزایای زیادی دارد. به جای اینکه امیدوار باشید مشتریان با شرکت شما برخورد کنند، زمانی که مشتریان آنچه را که می خواهند ارائه دهید به سمت شما هدایت می شوند. با این حال، اگر اطلاعات نادرست باشد، می تواند باعث از دست دادن مشتریان شود. اطلاعات دقیق باعث ایجاد اعتماد و افزایش رتبه جستجو می شود.
مشتریان بیشتری را جذب کنید
یکی از اولویت های هر کسب و کاری، جذب مداوم مشتریان جدید است. شما می خواهید که افراد برای خرید محصولات و خدمات شما با شما تماس بگیرند یا به شرکت شما دسترسی داشته باشند. اطلاعات دقیق کسب و کار کوچک می تواند به مشتریان بالقوه داده هایی را که برای انجام این کارها نیاز دارند ارائه دهد.
اگر یک مشتری بالقوه سعی کند با کسب و کار شما تماس بگیرد یا برای بازدید از آن ظاهر شود، اما اطلاعات در دسترس نباشد، یا آدرس باید اصلاح شود، احتمال اینکه در آینده با شما تعامل و تجارت داشته باشد بسیار کمتر خواهد بود. یک مطالعه نشان می دهد که بیش از 70٪ از مردم تجربه تجاری منفی بر اساس اطلاعات نادرست آنلاین داشته اند.
افزایش سطح اعتماد
اطلاعات دقیق کسب و کار کوچک می تواند اعتماد مشتری را به محصولات و خدمات شما و به طور کلی برند افزایش دهد. از سوی دیگر، اطلاعات نادرست یا از دست رفته می تواند منجر به از دست رفتن فرصت ها و ارتباط نادرست در کسب و کار شما شود. وقتی همه چیز ناسازگار باشد، می تواند سردرگمی ایجاد کند.
به عنوان مثال، ممکن است چندین شماره تلفن مختلف در نقاط مختلف اینترنت داشته باشید. اگر مشتریان بیش از یک گزینه را ببینند، مطمئن نیستند که از کدام یک استفاده کنند. بسیاری از آنها به جای امتحان کردن هر یک از شماره های ارائه شده، ترک خواهند کرد.
همین امر در مورد آدرس فیزیکی نیز صدق می کند. اگر دایرکتوری آدرسی را فهرست میکند و مشتری به آنجا میرود، اما کسبوکار شما حضور ندارد، احتمالاً تلاش دیگری برای دسترسی به محصولات شما انجام نخواهد داد. اگر فهرستی ناسازگار یا نادرست باشد، حدود 80 درصد از مصرف کنندگان اعتماد خود را به یک برند از دست می دهند.
مثال آخر این است که ساعات کاری اشتباه ذکر شده باشد. وقتی باز نیستید، مشتریان میتوانند سعی کنند از شما بازدید کنند یا با شما تماس بگیرند. اگر اولین بار خوب پیش نرود، اغلب تلاش دوم را انجام نمی دهند. بر اساس همه این حقایق، اطلاعات دقیق تجاری برای افزایش اعتماد مشتریان ضروری است.
رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود بخشید
یک مطالعه در مورد رتبهبندی جستجو در سال 2018 نشان میدهد که لیستهای کسبوکار منسجم که ثابت هستند، یکی از مهمترین عوامل هستند. اگر لیست های کسب و کار شما ناقص باشد، این می تواند بر نتایج رتبه بندی جستجوی شما تأثیر منفی بگذارد. این به تنهایی باعث می شود که دیده شدن شما توسط مشتریان بالقوه جدید دشوارتر شود.
از سوی دیگر، داشتن اطلاعات خوب و دقیق در سراسر اینترنت می تواند مزایای مختلفی داشته باشد. این شامل نتایج رتبه بالاتر موتور جستجو در موتورهایی مانند گوگل و بهبود ترافیک وب سایت های شرکت می شود.
برخی از فهرستهای کسب و کار میتوانند بیش از 50 بار در روز تغییر کنند، گاهی اوقات توسط اشخاص ثالث. مهم است که شما از همه این تغییرات در منابع مختلف آگاه باشید و آن را حفظ کنید، بنابراین هر کسی که به برند شما علاقه دارد مطلع شود. همچنین از جریمه شدن شما برای داشتن اطلاعات کسب و کار کوچک متفاوت جلوگیری می کند.
چیزی که برخی از کسب و کارها را به سمت آن سوق می دهد این است که جزئیات بسیار مهم هستند. چیزی به کوچکی داشتن یک علامت اختصاری خیابانی متفاوت می تواند تأثیر منفی بر تجارت داشته باشد. می تواند رتبه شما را در موتورهای جستجو کاهش دهد و باعث شود افراد کمتری اطلاعات را ببینند. این یکی از دلایلی است که بسیاری از شرکت ها برای یک سرویس هزینه می پردازند تا همه این اطلاعات را برای آنها دقیق نگه دارند.
شانس بهتری برای تامین مالی
برخی از وب سایت ها اطلاعات کسب و کار کوچک را فراتر از داده های اولیه ارائه می دهند. به عنوان مثال، برخی از سایتهای تجمیع دادهها، اطلاعاتی را در مورد مالکان و مدیران یک شرکت، صنعت آن و در گذشته تامین مالی آن به اشتراک میگذارند. دیگران اطلاعاتی در مورد امتیاز اعتبار کسب و کار ارائه می دهند. اینها همچنین برای رشد یک شرکت باید دقیق باشند.
به عنوان مثال، اگر به تامین مالی نیاز دارید، میخواهید مطمئن شوید که همه فهرستها با اطلاعات اعتباری شما دقیق و یکسان هستند. اگر به دنبال مکان فیزیکی برای کسب و کار خود هستید، داشتن اطلاعات دقیق در مورد قدمت برند و درآمدی که به دست می آورید، شما را به هدف نزدیک می کند.
اطلاعات دقیق کسب و کار کوچک کلید حرکت رو به جلو در چندین موقعیت مالی است. جستجوی منابع این دادهها و اطمینان از دقیق بودن همه آنها میتواند راه درازی داشته باشد. این می تواند به شما کمک کند بیمه بگیرید، فضای اجاره ای پیدا کنید، وام بگیرید و موارد دیگر.
در داشبورد Markaaz، شما کنترل داده های کسب و کار خود را دارید. میتوانید همه دادههای موجود در کسب و کار کوچک خود را بهروزرسانی، تصحیح و بررسی کنید. داشبورد همچنین به شما این امکان را می دهد که مستقیماً برای تأمین مالی درخواست دهید، شرکای تجاری پیدا کنید، امتیاز اعتبار کسب و کار خود را بررسی کنید و امور مالی خود را از داخل محیط داشبورد نظارت کنید.
بررسی کنید که دادههای کسبوکار کوچک در دسترس عموم در آزمون اطلاعات کوچک ما چقدر درست است.
افکار نهایی
اطمینان از داشتن اطلاعات کسب و کار کوچک در تمام وب سایت های پرکاربرد ضروری است، اما عمیق تر از آن است. تمام اطلاعات باید دقیق، کاملاً یکسان و در تمام وب سایت های پر استفاده باشد. اطلاعات دقیق می تواند به شما کمک کند مشتری جذب کنید، رتبه بندی موتورهای جستجو را افزایش دهید، به منابع مالی دسترسی پیدا کنید و موارد دیگر.
اگر استراتژی ندارید که اطلاعات کسب و کار کوچک خود را همیشه به روز نگه دارید، مثلاً در داشبورد Markaaz، این چیزی است که باید به آن فکر کنید. می توان تغییرات دستی ایجاد کرد، اما این اغلب به تحقیق و زمان زیادی نیاز دارد.
داشتن اطلاعات تجاری صحیح و در دسترس عموم راهی عالی برای رشد کسب و کار کوچک شما و حرکت به سمت آینده است.