دادههای اطلاعات کسبوکار برای گردشهای کاری دقیق و کارآمد حضور مشتری ضروری است
بسیاری از شرکتها در حال حاضر به دنبال شرکتهایی برای مشارکت هستند که دادههای قابلاعتمادتری برای تجربه سریع و کارآمد ورود مشتری به مشتریان ارائه میدهند. دادههای فیرموگرافیک برای توسعه مجموعه دادههای قوی روی مشتریان فعلی برای اهداف نظارتی و تأیید کسبوکارهایی که ممکن است در حین ورود به مشتری تبدیل شوند، استفاده میشود.
شرکتها به دادههای سلامت کسبوکار و دادههای انطباق کسبوکار نگاه میکنند تا تجربههای ورود مشتری بدون اصطکاک را ایجاد کنند. با این حال، آنها به دادههای فیرموگرافیک دقیق و فعلی برای شروع فرآیند ورود و تأیید کسبوکاری که میخواهند وارد شوند، نیاز دارند. داشتن تنوع بیشتر از نقاط داده، شخصی سازی پیشنهادات خود را برای مشتریان و مشتریان بالقوه آسان تر می کند و همچنین اطمینان حاصل می کند که آنها برای کسب و کار شما مناسب هستند. یافتن راهبردهای عملی و تعیین بهترین تصمیم برای اتخاذ نیاز به استفاده اولیه از داده های فیرموگرافیک دارد.
این مقاله به اهمیت داده های دقیق فیرموگرافیک مربوط به سوار شدن بدون اصطکاک می پردازد. ما تعریف هر دوی این موارد را به اشتراک می گذاریم و اطلاعاتی در مورد نحوه ترکیب این دو برای ایجاد تجربه مشتری که شخصی سازی شده، ساده شده و توسط مشتریان جدید و بالقوه قدردانی می شود، ارائه خواهیم کرد.
داده های فیرموگرافیک چیست؟
دادههای فیرموگرافیک مجموعهای از ویژگیهای داده مربوط به یک شرکت یا سازمان است که به تأیید وجود و صحت آنها برای اهداف نصب یا نظارت کمک میکند. این دادهها همچنین میتوانند برای بینشهای گسترده برای هدفیابی حسابهای مناسب برای استفاده از محصولات و خدمات شما استفاده شوند.
برخی از اطلاعات مختلف ارائه شده در داده های فیرموگرافیک شامل اندازه شرکت، درآمد و هزینه سالانه، روند بازار، نوع صنعت، دسترسی شرکت، اطلاعات مالکیت و اطلاعات رشد است.
داده های دموگرافیک و داده های فیرموگرافیک اغلب برای دسته بندی گروه ها و افراد ترکیب می شوند. هر دو را می توان برای کسب و کارهای نمایه استفاده کرد. یکی از مفیدترین مکانها برای استفاده از این دادهها، نصب بدون اصطکاک است، هدفی که برای اکثر کسبوکارها در زمان و عصر امروزی است.
سوار شدن بدون اصطکاک چیست؟
هنگامی که ما در مورد ورود بدون اصطکاک صحبت می کنیم، به این معنی است که یک مشتری یا مشتری جدید می تواند بدون اینکه مانعی برای شرکت شما ایجاد کند، سوار شرکت شما شود. این شکل مدرن از ورود اطلاعات مورد نیاز را در مورد خدمات و محصولات شما فراهم می کند، به عنوان مقدمه ای برای تیم شما عمل می کند و اولین قدم برای ایجاد رابطه ای است که بر پایه اعتماد بنا شده است.
در این شرایط، رفع تمام موانعی که بر سر راه تکمیل سوار شدن وجود دارد، هدف است. هنگامی که یک کسب و کار به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند شد، می تواند از وب سایت شما بازدید کند، یا مستقیماً با تیم شما تماس گرفته و ثبت نام کند تا بدون هیچ گونه چالشی در این فرآیند، به محصول دسترسی پیدا کند.
روشهای برتر دادههای دقیق فیرموگرافیک، سوار شدن بدون اصطکاک را هدایت میکند
روشهای مختلفی برای استفاده از دادههای فیرموگرافیک بهعنوان بخشی از استراتژی کلی حضور شما وجود دارد. در زیر سه مثال آورده شده است تا بتوانید سیستم خود را برای ایجاد فرآیند سریع و کارآمدی که مشتریان به دنبال آن هستند، بازسازی کنید. هنگامی که چارچوب را در جای خود قرار دهید و به دقیق ترین داده ها دسترسی داشته باشید، گزینه های بیشتری وجود دارد.
تأیید سریع زمانی که مشتریان فرم های آنلاین را پر می کنند
اولین راهی که میتوان از دادههای فیرموگرافیک دقیق برای ایجاد انقلاب در سوار شدن استفاده کرد، تأیید سریع است. هر زمان که مشتری یک فرم آنلاین را در وب سایت شما پر می کند، می توان به سرعت آن را تأیید کرد، بنابراین می توانید مطمئن شوید که همه چیز درست است و کسب و کار وجود دارد. این بدان معناست که زمان کمتری را صرف انجام تأیید اعتبار میکنید و در عوض میتوانید بر روی محصولات و خدمات خود روی کسبوکارها تمرکز کنید. این فرآیند تأیید یکپارچه زمان ورود را کاهش میدهد و هزینههای جریان ورود را برای شرکت کاهش میدهد.
اعتبار سنجی فرم تضمین می کند که همه فیلدها شامل داده های صحیح و معتبر هستند. حتی چیزی به این سادگی می تواند تاثیر زیادی بر نتایجی که شرکت شما تجربه می کند داشته باشد.
روشی ساده تر برای یافتن مشاغل کوچک
همه کسبوکارها شرکتهای بزرگی نیستند و اخبار زیادی در مورد آنها در سراسر اینترنت پخش میشود. بر اساس گزارش اداره تجارت کوچک، 99.9 درصد از مشاغل ایالات متحده کوچک هستند و کمتر از 500 نفر با آنها در ارتباط هستند.
کسبوکارهای کوچک همه چیز را شامل میشود، از استارتآپها و شرکتهای کوچک گرفته تا رستورانهای خانوادگی و فروشگاههای خردهفروشی. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، به دست آوردن داده ها در مورد این شرکت ها به دلیل اندازه و کمبود اسناد عمومی، دورهای تامین مالی یا اخبار می تواند چالش برانگیز باشد. اکثر کسب و کارهایی که به این داده ها نیاز دارند، زمان یا دانش کافی برای یافتن داده های فیرموگرافیک در کسب و کارهای کوچک را برای استفاده در ورود به هواپیما ندارند و برای ارائه جزئیات صحیح باید به ارائه دهندگان داده اعتماد کنند.
وقتی با شرکتی کار میکنید که دادههای دقیق فیرموگرافیک را در مورد مشاغل کوچک ارائه میکند، راهحلهای خودکار و APIهای آنها حفاری و تحقیق را در مجموعه دادهشان انجام میدهند و از مزایای آن بهرهمند میشوید. با مجموعههای API تأیید و تصمیمگیری Markaaz، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشتری بالقوه خود را در API آپلود کنید تا تمام اطلاعات تجاری مورد نیاز برای تأیید کسب و کار را دریافت کنید.
تأیید KYC و KYB
KYC (مشتری خود را بشناسید) و KYB (کسب و کار خود را بشناسید) دو الزام قانونی هستند که توسط مشاغل برای اطمینان از انجام تجارت با افرادی که باید باشند استفاده می شوند. هر دوی این سرویسهای راستیآزمایی بر اساس بررسیهای لازم ساخته شدهاند.
KYC توسط مؤسسات مالی مانند فین تک و بانک ها برای شناسایی مشتریان خود قبل از افتتاح حساب استفاده می شود. اطلاعاتی در مورد مشتری برای جلوگیری از جرایم مالی و کلاهبرداری آنلاین می دهد و به کسب و کار کمک می کند قوانین ضد پولشویی (AML) را رعایت کند.
KYB یک فرآیند حتی بزرگتر است، زیرا تأیید آن برای یک فرد ساده تر از یک تجارت است. با KYB، نهادهای تجاری و شرکتی از سراسر جهان تأیید می شوند. این امر زمانی غیرممکن است که به صورت دستی انجام شود، به خصوص در مقیاس، زیرا به جستجوی اسناد از صاحبان مشاغل، جستجوی پرونده های قانونی و بررسی متقابل اطلاعات مالی نیاز دارد.
هنگامی که سرویسی را انتخاب می کنید که داده های فیرموگرافیک را ارائه می دهد، این روند آسان تر می شود. تمام اطلاعاتی که نیاز دارید به جریان ورود شما تحویل داده می شود. نیازی به جمع آوری اطلاعات و اسناد به تنهایی نیست. داشتن داده های تایید شده پذیرش یک مشتری جدید یا رد مشتری بالقوه را آسان می کند. تنها آوردن مشتریان مناسب بخش مهمی از ورود است.
مجموعههای API تأیید و تصمیمگیری کمکد Markaaz دادههای صحیح کسبوکار کوچک و متوسط را پیدا میکنند و کسبوکار را تأیید میکنند، و همچنین تصمیمگیری دقیق در مورد اینکه آیا کسبوکار باید به خدمات شما متصل شود یا خیر.
افکار نهایی
هنگام استفاده از داده های فیرموگرافیک، برای به دست آوردن بهترین نتایج، باید از آن برای تصمیم گیری های آگاهانه، تأیید مشتریان و ایجاد تقسیم بندی مشتری استفاده شود. داشتن پاسخ های مناسب به شرکت کمک می کند تا زمان بین دستیابی به داده ها و اقدام را کاهش دهد و در عین حال موفقیت فروش را بهبود بخشد.
یکی از بهترین زمینهها برای استفاده از دادههای فیرموگرافیک، پذیرش مشتری است. میتوان از آن برای تأیید اطلاعات مشتری، اطمینان از تأیید KYC و KYB استفاده کرد و یافتن مشاغل کوچک را برای افراد آسانتر کرد. همه این مزایا بسیار مهم هستند و می توانند سطح موفقیتی را که برای کسب و کار شما می خواهید ایجاد کنند.
Markaaz انواع مختلفی از داده های فیرموگرافیک را به همراه مواردی مانند داده های انطباق و داده های سلامت کسب و کار ارائه می دهد. اگر آمادهاید از اثرات مثبت دادههای فیرموگرافی Markaaz که در فهرست بیش از 300 میلیون کسبوکار کوچک و متوسط جهانی نگهداری میشود، لذت ببرید، هماکنون با ما تماس بگیرید.