#Smallbizchat پادکست زنده یک برنامه مصاحبه ویدیویی ماهانه است که در آن صاحبان مشاغل کوچک می توانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.
تمرکز #Smallbizchat این است که با کمک به شرکت کنندگان در موفقیت به عنوان رئیس خود، به شکست کسب و کارهای کوچک پایان دهد.
لطفا به ما بپیوندید به صورت زنده هر سومین چهارشنبه ماه از ساعت 8 تا 9 بعد از ظهر به وقت محلی زنده در من صفحه فیس بوک SmallBizLady، کانال یوتیوب و LIVE در توییتر.
چگونه ویدیوهای عالی بسازیم
لتیتیا کریپن یک استراتژیست خلاق و تهیه کننده ویدیو برنده جایزه است. او به عنوان مدیر عامل شرکت Touch Management، LLC، بیش از 20 سال تجربه در تولید و کارگردانی برنامههای تلویزیونی، پلتفرمهای استریم و کنفرانسهای شرکتی داشت. Letitia همچنین با صاحبان مشاغل برای ایجاد استراتژی های ایجاد محتوای مرتبط برای تلاش های فروش و بازاریابی همکاری می کند. او متعهد به توسعه نسل بعدی داستان نویسان و رهبران رسانه است. لتیشیا داوطلبان وزارت دیجیتال را رهبری می کند، دوره های رسانه ای دسترسی به جامعه را آموزش می دهد و به دانشجویان بازاریابی و فیلم مشاوره می دهد. برای اطلاعات بیشتر: www.touchmgmt.com
SmallBizLady: چه چیزی یک ویدیوی عالی را می سازد؟
لتیتیا کریپن: یک ویدیوی عالی به صدای با کیفیت و زمان بندی بستگی دارد که برای حفظ تعامل بیننده بسیار مهم است. شما باید خوب به نظر برسید، صدای خوبی داشته باشید و این کار را در عصر امروزی به سرعت انجام دهید. یک پیام مختصر و واضح تضمین می کند که مخاطب شما محتوای شما را درک کرده و با آن ارتباط برقرار می کند. همیشه به دنبال تصاویر و صداهای حرفه ای باشید، حتی با بودجه کم، تا اعتبار خود را افزایش دهید. کلاهبرداران زیادی در اینجا وجود دارد که نمی خواهید با یکی از آنها اشتباه بگیرید.
SmallBizLady: چگونه با تجربه کم یا بدون تجربه ویدیوهای عالی بسازیم؟
لتیتیا کریپن: با برجسته کردن آنچه که کسب و کار شما را منحصر به فرد می کند و توجه به نیازها و خواسته های مشتریان خود، بر داستان سرایی تمرکز کنید. پیام شما باید درباره چیزهایی باشد که برای آنها مهم است نه شما. کارگردانی را استخدام کنید تا شما را در فرآیند تولید محتوا راهنمایی کند، آنها به افزایش اعتماد به نفس کمک می کنند و مطمئن می شوند که با نام تجاری و پیام همسو می شوید. اصالت و اشتیاق در تحویل شما بیشتر از تولید پر زرق و برق طنین انداز خواهد شد.
SmallBizLady: چگونه کسب و کار کوچک خود را در یک بازار اشباع شده در رسانه های اجتماعی متمایز کنید؟
لتیتیا کریپن: با آزمایش انواع مختلف محتوا شروع کنید تا ببینید چه چیزی بیشتر در بین مخاطبان شما طنین انداز می شود. معیارهای تعامل را تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید چه چیزی به آن می چسبد و استراتژی خود را بر اساس آن اصلاح کنید. برای ایجاد یک جامعه وفادار، به طور مداوم ارزش ارائه دهید و با مخاطبان خود درگیر شوید. زیاد به آن فکر نکنید، شروع کنید و صدای شما ظاهر می شود و دنبال کنندگان شما از تماشای رشد شما در زمان واقعی قدردانی خواهند کرد.
چگونه یک برند قوی بسازیم
پس از 30 سال به عنوان یک مدیر خلاق آژانس تبلیغاتی – در دوران اوج بازاریابی سنتی و دیجیتال – رید هلمز در زمان ظهور، ما بیشتر از هر زمان دیگری در مکانها قطع میشویم – شرکتها میلیاردها دلار را برای تعقیب تراکنشها هدر میدهند – باعث میشود مشتریان از پیامرسانی اشباع شوند و در عین حال بیتفاوتی برند و حساسیت قیمتی بالاتری نسبت به محصولاتی که تبلیغ میشوند ایجاد میکنند. برندسازی در عصر دیجیتال برای اثبات اهمیت شماست. چه یک بازاریاب B2C یا B2B باشید، امروز همه چیز باید B2H باشد. ما همه انسان هستیم رید برنامهای دارد که به شما کمک میکند ارزشهای خود را حفظ کنید تا بتوانید از طریق آنچه رید «هدفگیری معکوس» مینامد، مشتریان همفکر خود را جذب، جذب و حفظ کنید. او نویسنده کتاب جدید است،نام تجاری قدردانی شد. برای اطلاعات بیشتر www.appreciatedbranding.com
SmallBizLady: نام تجاری قدردانی چیست؟
رید هلمز: همانطور که در کتاب نوشتهام، تعریف من این است: «این برندی است که از آنچه میگوید، انجام میدهد یا به سود معنادار فوری افرادی که برند سعی در جذب آنها دارد، قدردانی میکند و بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. خواستارتر و با ارزش تر.» این ایده از اشتباهی سرچشمه گرفت که بارها و بارها دیده ام که بازاریابان مرتکب می شوند: آنها فکر می کنند مردم به محصول، پیام یا وقفه آنها اهمیت می دهند. زمانی که مدل وقفه تبلیغاتی در دهه 1950 ریشه دوانید، با سریال Soap Opera، زندگی سرعتی داشت که در آن انسانها میتوانستند کنار بیایند و وقفهای را در محتوای خود از یک «حامی» پردازش کنند. این یک معامله بزرگ و برد-برد بود. امروز، روزانه 10000 پیام در همه جا برای هر یک از ما ارسال می شود. برندی که از ابزارهای قرن گذشته برای ترغیب مردم به مراقبت از محصول خود استفاده می کند – با استفاده از چیزی که راسر ریوز 100 سال پیش آن را “پیشنهاد فروش منحصر به فرد” نامید – نمی تواند آن را در جهنم بازاریابی اشباع امروزی کاهش دهد. در این اقتصاد حواس پرتی، شما باید چیزی را ارائه دهید که من الف می نامم راه حل احساسی منحصر به فرد این چیزی است که باعث قدردانی می شود، نه حواس پرتی، زیرا شما به طور فعال مشکلی را برای افرادی حل می کنید که آنها از آنها قدردانی می کنند.
SmallBizLady: صاحبان مشاغل کوچک باید چه کاری را با برندهای خود انجام دهند؟
رید هلمز: “لوگو” چه چیزی را در ذهن مشتریان شما ایجاد می کند؟ آیا این اعتماد، ناامیدی، مراقبت، خونسردی است؟ هر برندی باید تصمیم بگیرد که برای چه چیزی ایستاده است و آن را به 3 روش زیر زندگی می کند. … یا بازار برای شما تصمیم می گیرد.
SmallBizLady: اشتباهات رایجی که کسب و کارهای کوچک در برندسازی مرتکب می شوند چیست؟
رید هلمز: بزرگترین اشتباه زمانی است که صاحبان مشاغل کوچک فکر می کنند لوگوی آنها یک برند است. لوگو چیزی است که برای یک برند نشانه می دهد. اما مارکها فقط در ذهن کسانی وجود دارند که شما را میشناسند و میدانند که کسبوکار شما چیست، – شما بهعنوان یک شرکت، کسبوکار یا یک فرد انفرادی چه چیزی را مطرح میکنید. نام SmallBizLady بدون چیزهایی که به آن میآورید، ارزشها، شخصیت، راهحلها و روش صحبت کردن شما فقط یک نام در یک صفحه است. برند شما انتظار یک نتیجه را به ذهن متبادر می کند.
آیا این مصاحبه ها برای شما مفید بود؟ لطفا به من بگویید چگونه آنها کمک کردند و سپس آنها را به اشتراک بگذارید.
آیا دوست دارید مهمان برنامه #Smallbizchat Live باشید؟
اگر صاحب کسب و کار کوچک، نویسنده یا متخصص موضوع هستید، مایلیم که به عنوان مهمان در #Smallbizchat LIVE حضور داشته باشید. نام، هد شات، دسته توییتر، بیوگرافی، وب سایت، موضوع و 3 پرسش و پاسخ خود را در قالب پاراگراف برای نشان دادن تخصص خود ارسال کنید. برای ارسال مطالب خود به عنوان مهمان در #Smallbizchat اینجا را کلیک کنید.