برای شرکتهای امروزی، یکی از حیاتیترین جنبههای رقابتی ماندن، ارائه بهترین تجربه ممکن برای مشتری است
اگر محصول یا خدماتی دارید که این انتظارات فزاینده بالا را برآورده نمی کند، می تواند مشکل ساز باشد. به همین دلیل است که شرکتها باید روی ایجاد تجربیات شخصی همهکاناله و فراتر از آن تمرکز کنند.
معمولاً یک کسب و کار مشتریان خود را به دلیل ورود کند یا ناکارآمد از دست می دهد. این می تواند منجر به از دست دادن درآمد شود و ممکن است بازگشت از آن دشوار باشد. بسیاری از مشتریانی که تجربه ورود بدی را تجربه می کنند، به برند دیگری نقل مکان می کنند. ایجاد یک تجربه سوار شدن بدون اصطکاک می تواند از این مشکل جلوگیری کند.
چرا ورود مهم است
اگر مطمئن نیستید که چرا ورود به سیستم بسیار مهم است، HubSpot چندین آمار دارد که این واقعیت را تأیید می کند. به عنوان مثال، 40 تا 60 درصد از افرادی که از نسخه آزمایشی رایگان استفاده می کنند، یک بار محصول را امتحان می کنند و هرگز به آن باز نمی گردند. علاوه بر این، بیشتر درآمدهای شرکت از مشتریان فعلی حاصل می شود، در حالی که آنهایی که خوشحال هستند به عنوان منابع عالی ارجاع عمل می کنند.
حفظ مشتریان کسب و کار کوچک شما باعث صرفه جویی در هزینه های خرید می شود و می تواند افزایش درآمد را تجربه کند. وقتی با مشتریان کسب و کار کوچک خود رابطه ای عالی ایجاد می کنید، می توانید چشم انداز، ماموریت و ارزش های خود را به اشتراک بگذارید.
یک فرآیند عالی به مشتریان این امکان را می دهد که بدانند شما چه کسی هستید، محصولات و خدمات شما چه می کنند و چرا به موفقیت آنها اختصاص داده اید.
شخصی سازی باید در اولویت باشد
با نگاهی به بازار امروز، خواهید دید که مشتریان مدرن می خواهند تجربیات دیجیتال شخصی سازی شده را تجربه کنند. اینها شامل پیشنهادات همراه، تبلیغات بیش از حد شخصی، سفرهای سفارشی انتها به انتها و محتوای مرتبط است. وقتی نصب سفارشی شده را در جای خود قرار می دهید، عملکرد قابل توجهی از محتوای عمومی دارد.
شخصیسازی شامل استفاده از بینشهایی است که در مورد مشتریان کسبوکار کوچک خود از طریق دادههای کسبوکار آنها و استفاده از آنها دارید. هر گونه اطلاعاتی که در مورد مشتریان کسب و کار کوچک یا کاربران بالقوه خود دارید باید بخشی از ایجاد یک تجربه عالی در ورود باشد.
خوشبختانه، صاحبان مشاغل کوچک نسبت به اشتراک گذاری اطلاعات با شرکت ها کمتر محتاط شده اند. اگر آن را بخواهید، به احتمال زیاد دادههای خوبی دریافت خواهید کرد که به شما کمک میکند تجربهای از ورود به بازار ایجاد کنید که با آنها به عنوان رهبران کسبوکار کوچک صحبت میکند.
داشبورد Markaaz صاحبان مشاغل کوچک را درگیر می کند و مکانی برای تصحیح و به روز رسانی داده های عمومی در اختیار آنها قرار می دهد. APIهای سفارشی ما می توانند از این منبع بهره ببرند و به روزترین اطلاعات کسب و کار کوچک را در اختیار شما قرار دهند.
تجربیات Omnichannel مورد نیاز است
ممکن است قبلاً سفرهای شخصی برای مشتریان کسب و کار کوچک خود داشته باشید. اگر اینطور است، نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که آیا تجربه همهکانالی را ارائه میدهید یا خیر.
با وجود کسبوکارهای زیادی که حضور آنلاین و موبایلی را ارائه میدهند، باید با رقبای خود همراه باشید. حتی بهتر است چیزی فراتر از آنچه دیگر شرکت ها ارائه می دهند ارائه دهید.
یک استراتژی موبایل اول یک امر ضروری است، چیزی که در حال گسترش به انواع کشورهاست. پلتفرم یا وبسایت ورودی شما باید مدرن باشد، با دستیار مجازی سازگار باشد و برنامههای تلفن همراه قابل استفاده در هر تلفن هوشمندی باشد.
این فناوریها با گذشت زمان بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند، بنابراین آنها را در استراتژی حضور خود در نظر بگیرید.
شما باید خدماتی را که مشتریان کسب و کار کوچک شما می توانند با آنها کار کنند، بدون توجه به اینکه در کجای دنیا هستند، ارائه دهید. اگر شخصی با استفاده از تلفن شروع به ورود به رایانه کند و سپس برای تکمیل آن به رایانه منتقل شود، انجام این کار برای او باید آسان باشد. پلتفرم شما باید امکان همگام سازی را در کانال های چهره به چهره، تلفن، ربات چت، تلفن همراه و آنلاین فراهم کند.
تجربه کاربری بسیار مهم است
مشتریان کسب و کار کوچک شما یک تجربه همهکاناله میخواهند. آنها همچنین میخواهند که چیزها برای برآورده کردن نیازها و خواستههایشان سفارشی شوند. با این حال، این پایان چیزی نیست که باید برای ورود مشتری بدون اصطکاک فراهم کنید. بیشتر مردم همچنین انتظار دارند که همه چیز سریع و شهودی باشد. مردم می خواهند به سرعت وارد شوند و حساب های فوری برای استفاده داشته باشند.
راه انجام این کار با سادهسازی، خودکارسازی و سادهسازی تجربه مشتری است. با این حال، همچنین ضروری است که این فرآیند بصری، ایمن و قوی باشد. اگر مطمئن نیستید که کدام ویژگی برای این اهداف مفید است، موارد زیر را در نظر بگیرید:
- یک رابط کاربر پسند و انسان محور یک مکان عالی برای شروع است. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که سوار شدن بدون اصطکاک است و عبور از مسیر فروش برای مشتریان شما ساده است.
- یادگیری ماشینی و فناوریهای هوش مصنوعی پیشرفته نیز میتوانند مفید باشند. اینها راهی برای آپلود و بهروزرسانی اسناد برای تأیید سریع مشتریان برای نیازهای صنعت شما فراهم میکنند.
- استفاده از اطلاعات موجود برای ایجاد فرمهای از پیش جمعشده سرعت ورود را افزایش میدهد. می تواند مشتری را همراهی کند و از ناامیدی مرتبط با فرم ها جلوگیری کند.
Markaaz فهرست اطلاعاتی با بیش از 300 میلیون کسب و کار دارد که 98٪ آنها مشاغل کوچک هستند. دادههای هر شرکت دارای دادههای فیرموگرافی، سلامت کسبوکار و اعتبار است، بنابراین میتوانید بدانید که با چه کسی تجارت میکنید.
ما ورود به مشتری را از طریق APIهای با کاربرد آسان ارائه میکنیم و میتوانیم خدمات سفارشی را ارائه دهیم که از داشبورد Markaaz متمرکز بر مشاغل کوچک ما برای ارائه مشارکت مستقیم در مشاغل کوچک و اشتراکگذاری اسناد استفاده میکند.
در نظر گرفتن بک آفیس ضروری است
عوامل زیادی در ارتباط با ورود مشتری وجود دارد که کاربران می بینند. با این حال، شما همچنین می خواهید به دفتر کار خود فکر کنید. در حالی که سفارشی سازی برای مشتریان حیاتی است، پیکربندی اغلب برای کارگران شرکت شما مهمتر است.
هنگامی که به جای سفارشی سازی، روی پیکربندی تمرکز می کنید، نیازی به ایجاد کد شخصی سازی شده و رسیدگی به تمام تعمیرات مرتبط با آن نیست. این زمانی بسیار مهم است که شما نیاز دارید به سرعت پلتفرم را بر اساس تجزیه و تحلیل های کشف شده در حین نظارت بر فرآیند ورود مشتری به روز کنید.
بهعلاوه، اگر فناوری یا الزامات تغییر کند، بهروزرسانیهای سریع آسانتر است، بنابراین میتوانید تجربه حضور مشتری را به طور مداوم بهبود بخشید. برخی از چیزهای دیگری که باید از آنها آگاه بود برای ایجاد جریان پشتیبان به سمت نیازهای مشتری عبارتند از:
- خدمات مشتری باید تمام اطلاعات مورد نیاز را در زمان و در صورت نیاز به کارگران ارائه دهد. این به آنها اجازه میدهد تا از یک کار به کار دیگر برای کمک به نصب، فروش و سایر فرآیندهای حیاتی حرکت کنند.
- بک آفیس باید ابزاری برای پیکربندی چندین فرآیند برای بخشها، بخشها و کانالهای مختلف داشته باشد. این یک تجربه همه کانالی ایجاد می کند که مشتریان می توانند به آن اعتماد کنند.
- گردش کار با کد کم با گزینههای کشیدن و رها کردن برای ایجاد تغییر سفارش مفید است. میتوانید فیلدهای سفارشی را تنظیم کنید، مراحل را اضافه یا حذف کنید، و موارد دیگر را در صورت نیاز برای فرآیند سوار شدن کامل.
خدمات مشتری برای جمع بندی کارها
چندین چیز باعث ایجاد یک تجربه بد برای مشتری می شود، مانند انتظار برای مدت طولانی در انتظار، داشتن تجربیات بد با کارمندان، یا ناتوانی در خرید خدمات یا محصول. این وظیفه شماست که اطمینان حاصل کنید که سفر مشتری روان است تا احتمال خرید آنها بیشتر باشد.
مشتریان برای به دست آوردن چیزی که می فروشید انتظار دارند فرآیندی روان و ساده باشد. اگر فرآیند از ریل خارج شود یا حواسپرتی ایجاد شود، میتواند منجر به از دست دادن مشتریان بالقوه شود. داشتن خدمات عالی به مشتریان بخشی از ورود است که نمی توان آن را نادیده گرفت.
به روش هایی فکر کنید که می توانید ارزش بیشتری برای مشتریان ایجاد کنید و در عین حال مطمئن شوید کارهایی که انجام می دهند آسان است. سپس، به سادگی آن چیزها را در جای خود قرار دهید تا تجربه بهتری ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که برگردید و هر از گاهی موارد را بررسی کنید تا بتوانید در صورت لزوم تغییرات بیشتری ایجاد کنید.
افکار نهایی
بخشی از فرهنگ شرکت کسب و کار کوچک شما باید اولویت دادن به موفقیت مشتری مدرن باشد. این بدان معناست که شما نیاز به تجربه حضور مشتری دارید که در آن همه افراد در کسب و کار شما در آن نقش داشته باشند. همه افراد در کسب و کار باید مراحل مناسب برای ورود بدون اصطکاک مشتری را بدانند و آماده حمایت از این اولویت باشند.
وقتی صحبت از آن می شود، مشتریان با ارزش ترین دارایی برای شرکت کوچک شما هستند. هنگامی که یک فرآیند کارآمد، کاربردی و بدون اصطکاک را ایجاد می کنید، رابطه خود را با نشان دادن اینکه به مشتریان اهمیت می دهید و می خواهید موفقیت آنها را ببینید شروع می کنید. این یک راه عالی برای افزایش حفظ و راضی نگه داشتن کاربران است.
بیاموزید که Markaaz چگونه میتواند به شما کمک کند تا با APIهای کمکد ما، تجربه حضور مشتری در کسبوکارهای کوچک بدون اصطکاک ایجاد کنید.