تامین مالی پریمیوم چیست؟ » به عنوان رئیس خود موفق شوید


#Smallbizchat پادکست زنده یک برنامه مصاحبه ویدیویی ماهانه است که در آن صاحبان مشاغل کوچک می توانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

تمرکز #Smallbizchat این است که با کمک به شرکت کنندگان در موفقیت به عنوان رئیس خود، به شکست کسب و کارهای کوچک پایان دهد.

لطفا به ما بپیوندید به صورت زنده هر سومین چهارشنبه ماه از ساعت 8 تا 9 بعد از ظهر به وقت محلی زنده در من صفحه فیس بوک SmallBizLady، کانال یوتیوب و LIVE در توییتر.

تامین مالی پریمیوم چیست؟

دکتر ورنکا مورفی، یک متخصص مالی عالی و رهبر تجاری است. به عنوان مدیر عامل گروه مشاوره مولتی میلیونر (MCG)، او در تبدیل استراتژی های ثروت آفرینی که از آنها استفاده می کند، تخصص دارد اهرم. سیستم امضای شرکت او، The Business Trifecta، تخصص تجاری، مالی و مالیاتی را ادغام می کند تا به مشتریان کمک کند تا با بهره مندی از شما در هر سه زمینه، رشد را به حداکثر برسانند. MCG راه حل های مناسبی را ارائه می دهد که برای رفع نیازهای مالی تجاری و شخصی طراحی شده اند. برای اطلاعات بیشتر: www.thebusinessstrifecta.com

SmallBizLady: تامین مالی ممتاز چیست و چگونه می توان از آن به عنوان ابزاری برای ایجاد ثروت نسلی استفاده کرد؟

دکتر ورنکا مورفی: تامین مالی ممتاز ابزاری برای ایجاد ثروت است که از اهرم استفاده می کند! این به طور خاص برای مشتریان با ارزش بالاتر ما (2 میلیون دلار به بالا و بالاتر) است و کمتر شناخته شده است و کمتر در مورد آن صحبت شده است. شما قبلاً کار سختی را انجام داده اید… تصور کنید اگر بتوانیم از این کار سخت برای ساختن یک تعریف واقعی از ثروت نسلی استفاده کنیم. حسابی آنقدر خوب است که حتی بانک هم آن را تامین می کند! ما همچنین از روابط بانکی خود استفاده می کنیم تا اکنون بتوانید ثروتی فراتر از باور جمع آوری کنید که به نوبه خود برای نسل های بعدی دوام می آورد و همچنین هزینه ای برای کسب و کار قابل کسر مالیات است!

SmallBizLady: چه نوع مشاغلی برای بهره مندی از استراتژی های مالی ممتاز مناسب هستند؟

دکتر ورنکا مورفی: کسانی که مسئولیت زیادی دارند و کسانی که دوست دارند به معنای واقعی کلمه پول بیشتری به دست آورند و پول بیشتری نگه دارند (که واقعاً باید هر تجارتی باشد). آن دسته از صاحبان مشاغل که واقعاً می خواهند آنچه را که ما “رویای آمریکایی” می نامیم به انجام برسانند. شما سخت کار کرده اید تا به جایی که هستید برسید و به طور روزانه در سنگر بمانید. همان طور که برای پول خود سخت کار می کنید، و می خواهید پولتان به همان اندازه برای شما کار کند!

SmallBizLady: آیا مشاوران مالی معمولی خدمات تامین مالی ممتاز را ارائه می دهند؟

دکتر ورنکا مورفی: به طور معمول، نه یا اجازه دهید بگویم من هنوز یکی را ندیده ام. این یک تخصص و جایگاه ویژه در خدمات مالی است. مشاوران مالی سنتی پول را مدیریت می کنند- بنابراین ریسک را مدیریت می کنند. پول شما ممکن است یک روز افزایش یابد، اما ممکن است روز بعد کاهش یابد. بانک‌ها ریسک را دوست ندارند، بنابراین کاری که انجام می‌دهند در تضاد مستقیم با چیزی است که برای انجام آن آموزش دیده‌اند. کاری که آنها انجام می دهند نیز مستقیماً شما را مشمول مالیات می کند. هر زمان که یک حساب ممکن است بالا و پایین شود، آن حساب برای همیشه به عنوان یک سرمایه گذاری برچسب گذاری می شود و شما باید بر روی آن پول مالیات بپردازید. ما می‌خواهیم ریسک را از بین ببریم، می‌خواهیم پول شما با بهره مرکب رشد کند، می‌خواهیم ضرر کردن پول شما را غیرقانونی کنیم و مالیات بر پول شما را غیرقانونی کنیم. داشتن این نوع ابزار برای هر تاجری که واقعاً می خواهد از بازی جلوتر باشد، پیشگامانه خواهد بود!

چگونه کتاب بنویسیم

مارسیا لیتون ترنر نزدیک به 80 کتاب غیرداستانی را تالیف، نویسندگی مشترک یا روح‌نویسی کرده است. مشتریان معمولی صاحبان مشاغل، مدیران عامل و کارشناسانی هستند که مایل به انتشار کتابی برای ایجاد فرصت های تجاری جدید برای خود یا شرکت هایشان هستند. کتاب های گذشته تبدیل شده اند نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال پرفروش‌ها، برندگان جوایز و موفقیت‌های تجاری. او همچنین بنیانگذار و مدیر اجرایی انجمن روح‌نویسان است که سازمان حرفه‌ای پیشرو برای نویسندگان ارواح است. مارسیا پیش از این مدیر ارتباطات واحد تجاری به کسب و کار شرکت Eastman Kodak بود و قبل از اینکه آژانس بازاریابی خود را راه اندازی کند. برای اطلاعات بیشتر: www.marcialaytonturner.com

SmallBizLady: برای به دست آوردن یک قرارداد انتشار کتاب سنتی چه چیزی لازم است؟

مارسیا لیتون ترنر: تقریباً هر روز از نویسندگان مشتاقی می‌شنوم که به دنبال کمک برای انتشار کتاب از طریق انتشارات سنتی هستند – به این معنی که یکی از 5 کتاب بزرگ که شامل پنگوئن رندوم هاوس، مک میلان، سایمون و شوستر، هاچت و هارپر کالینز است. به نظر می رسد آنها فکر می کنند که گرفتن یک معامله سنتی آسان است و معاملات سنتی تنها گزینه آنهاست. این درست نیست. معاملات سنتی مطلوب هستند، زیرا ناشر تمام کارهای تولید و توزیع لازم برای انتشار کتاب را انجام می دهد، و گاهی اوقات شامل یک پیش پرداخت در برابر حق امتیاز آینده می شود – پرداخت. با این حال، افراد کمی برای یک معامله سنتی واجد شرایط هستند. طبق مکالمه اخیر با ویراستار در یک ناشر بزرگ، شما یا به سابقه فروش بیش از 25000 کتاب قبلی، صدها هزار دنبال کننده رسانه های اجتماعی یا تعهد برای سخنرانی های عمومی پولی در سال آینده نیاز دارید که به شما کمک کند. در مقابل 25000-50000 نفر. تعداد بسیار کمی از افراد می توانند ادعای پلتفرم نویسنده این اندازه را داشته باشند، به همین دلیل است که تلاش برای ایجاد یک معامله سنتی همیشه بهترین رویکرد برای نویسنده ای که اولین بار است، نیست.

SmallBizLady: چرا یک معامله سنتی لزوما بهترین گزینه نیست؟

مارسیا لیتون ترنر: تا حدود 10-15 سال پیش، تنها راه چاپ یک کتاب، انتشارات سنتی بود. آنها دروازه بان رسمی بودند و باید تصمیم می گرفتند که کدام کتاب شایسته چاپ است. با این حال، نوآوری‌ها در فناوری چاپ منجر به ظهور بسیاری از مطبوعات ترکیبی و مستقل شده است. اکنون امکان چاپ کتاب بدون برکت خانه سنتی وجود دارد. بزرگترین تفاوت این است که نویسندگان باید هزینه تولید را با یک مطبوعات مستقل بپردازند، اگرچه آنها معمولاً مجبور نیستند یک پیشنهاد کتاب گران قیمت تهیه کنند یا یک کارگزار ادبی را انتخاب کنند که 15٪ کمیسیون بگیرد. با یک معامله مستقل، کنترل زیادی بر کتاب خود نیز خواهید داشت. این شامل طراحی جلد و قیمت جلد می شود – که می تواند باعث فروش یا شکست شود! علاوه بر این، در جایی که یک ناشر سنتی ۱۸ تا ۲۴ ماه طول می کشد تا یک کتاب را منتشر کند، به طور متوسط، یک مطبوعات مستقل می توانند در کسری از این زمان کتاب تولید کنند. این به ویژه اگر کتاب شما به زمان حساس باشد یا این شانس را داشته باشد که در چند سال آینده منسوخ شود، حتی قبل از اینکه کتاب به کتابفروشی ها برسد، بسیار مهم است.

SmallBizLady: چگونه یک نویسنده ارواح می تواند به کارآفرینان در نوشتن کتابشان کمک کند؟

مارسیا لیتون ترنر: یک روح‌نویس شریک نویسندگی است که در کنار شما کار می‌کند تا به شما کمک کند افکارتان را سازماندهی کنید، مطالبی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، ساختار دهید، و سپس با شما مصاحبه می‌کند تا همه مطالب مرتبط را که آنها در کتاب شما شکل می‌دهند جمع‌آوری کند. اکثر مشتریان من کارآفرینان بسیار پرمشغله و صاحبان مشاغلی هستند که می خواهند درباره تجربیات خود کتاب بنویسند اما وقت ندارند. اینجاست که یک نویسنده ارواح می تواند ارزشمند باشد. شما باید چند ساعت در هفته را برای صحبت در مورد هر فصل و مرور پیش‌نویس‌هایی که ایجاد می‌شود وقت بگذارید، اما پس از آن می‌توانید بلافاصله به کار روزانه خود بازگردید. به جای اینکه غروب‌ها و آخر هفته‌ها را رها کنید تا کتابتان را به بند نکشید، یک نویسنده ارواح می‌تواند به شما کمک کند تا کتابی با کیفیت بهتر بنویسید و در مورد گزینه‌های انتشارتان به شما توصیه کند و همچنین به شما کمک کند مطمئن شوید کتابتان با سایر کتاب‌های موضوعتان متفاوت است. منطقه آنها بخشی نویسنده، بخشی درمانگر و بخشی مشاور انتشارات هستند.

چگونه از تنوع تامین کنندگان برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

شارون منکر، M.Ed یک استراتژیست زنجیره تامین، تنوع تامین کنندگان و مشارکت با دو دهه تجربه است. او نویسنده و بنیانگذار حمایت از تغییر Unapologetically™️ LLC است. شارون جوایز متعددی را دریافت کرده است، از جمله وکیل شرکتی سال 2020، شورای توسعه تامین کنندگان اقلیت شرقی (EMSDC)، قهرمان تنوع سال، مرکز کسب و کار زنان (WBEC-EAST)، مدافع کهنه کار سال، شورای توسعه تجارت کهنه کار ملی. (NVBDC). او همچنین به‌عنوان یکی از 15 زن برتر مجله DiversityPlus در سال 2021 که بر تنوع قدرت تأثیرگذار هستند، شناخته شد. او متعهد به تأثیرگذاری بر تغییرات معنادار برای افراد و مشاغلی است که با شانس بی سابقه ای روبرو هستند. برای اطلاعات بیشتر: https://sharonmanker.com/

SmallBizLady: چند استراتژی برای شبکه سازی با مدیران تنوع تامین کنندگان یا تصمیم گیرندگان در سازمان های بزرگ چیست؟

شارون منکر: از سازمان‌های پشتیبانی محلی خود، مانند EMSDC، WBEC-EAST، مرکز تجاری، مرکز سازمانی و بسیاری دیگر برای شروع به ایجاد روابط با شرکت‌هایی که می‌خواهید با آنها تعامل داشته باشید، استفاده کنید. با شرکت در رویدادهایی که آن سازمان‌ها حمایت مالی می‌کنند یا مکرراً حمایت می‌کنند، شروع کنید. برای ایجاد نتیجه ای که می خواهید، بیش از یک برخورد و صبر لازم است.

SmallBizLady: کسب‌وکارهای کوچک هنگام ورود به برنامه‌های تنوع تامین‌کننده با چه چالش‌های رایجی مواجه هستند و چگونه می‌توانند بر آن‌ها غلبه کنند؟

شارون منکر: چیزهای زیادی برای باز کردن وجود دارد، اما در اینجا چند چالش رایج وجود دارد: الزامات بیمه، آمادگی امنیت سایبری، آشنایی با سیستم‌های شرکت، عدم آگاهی از ارزش‌های اصلی و اهداف استراتژیک شرکت، و کمبود فرصت‌های منبع.

SmallBizLady: مدیران تنوع تامین کنندگان چه نقشی در ارائه دسترسی به فرصت های شرکت ایفا می کنند؟

شارون منکر: متخصصان تنوع تامین کننده کار سختی دارند. ما از مشاغل کوچک و متنوع حمایت و حمایت می کنیم. پیچیدگی های داخل و خارج از دیوارهای شرکت را بررسی کنید. ما کسب‌وکارهای کوچک و متنوع را با فرصت‌های پیشنهادی مرتبط می‌کنیم و حتی آن‌ها را به شرکت‌های دیگر برای پیشنهادها، برنامه‌ها و ابتکاراتشان توصیه می‌کنیم.

SmallBizLady: یک کسب و کار کوچک باید چه مراحلی را طی کند تا به عنوان یک تامین کننده متنوع گواهی شود و این فرآیند معمولاً چقدر طول می کشد؟

شارون منکر: ابتدا، باید از طریق یک آژانس گواهی معتبر، NMSDC، WBENC، NVBDC، NaVOBA و غیره درخواست دهید. ممکن است هزینه صدور گواهینامه اعمال شود. درخواست شما از نظر صحت و کامل بودن بررسی خواهد شد. این فرآیند شامل بررسی مرجع مشتری و مصاحبه مجازی یا بازدید از سایت است. ممکن است 30 روز طول بکشد، اما بستگی به مدت زمان آپلود اطلاعات شما دارد.

نکته خوب دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که وقتی گواهینامه ملی خود را دریافت کردید، برخی از ایالت ها مسیر سریعی را به دایرکتوری های صدور گواهینامه ایالتی خود می روند که به شما امکان می دهد به مخاطبین دولتی دسترسی پیدا کنید.

آیا این مصاحبه ها برای شما مفید بود؟ لطفا به من بگویید چگونه آنها کمک کردند و سپس آنها را به اشتراک بگذارید.

آیا دوست دارید مهمان برنامه #Smallbizchat Live باشید؟

اگر صاحب کسب و کار کوچک، نویسنده یا متخصص موضوع هستید، مایلیم که به عنوان مهمان در #Smallbizchat LIVE حضور داشته باشید. نام، هد شات، دسته توییتر، بیوگرافی، وب سایت، موضوع و 3 پرسش و پاسخ خود را در قالب پاراگراف برای نشان دادن تخصص خود ارسال کنید. برای ارسال مطالب خود به عنوان مهمان در #Smallbizchat اینجا را کلیک کنید.



دیدگاهتان را بنویسید