در این قسمت، ملیندا امرسون از مهمانان دکتر ورنکا مورفی، مارسیا لیتون ترنر و شارون مانکر برای بحثی جذاب در مورد استراتژیهای بازاریابی آزمایش شده و واقعی و ادبیات تجاری تأثیرگذار استقبال میکند.
دکتر ورنکا مورفییک متخصص مالی ممتاز و رهبر تجاری است. او بهعنوان مدیرعامل گروه مشاوره مولتیمیلیونر (MCG)، در تغییر استراتژیهای ثروتسازی که از اهرمها استفاده میکنند، تخصص دارد. سیستم امضای شرکت او، The Business Trifecta، تخصص تجاری، مالی و مالیاتی را ادغام می کند تا به مشتریان کمک کند تا با بهره مندی از شما در هر سه زمینه، رشد را به حداکثر برسانند. MCG راه حل های مناسبی را ارائه می دهد که برای رفع نیازهای مالی تجاری و شخصی طراحی شده اند. برای اطلاعات بیشتر: https://www.thebusinessstrifecta.com
مارسیا لیتون ترنر نزدیک به 80 کتاب غیرداستانی را تالیف، تالیف مشترک، یا نویسندگی ارواح دارد. مشتریان معمولی صاحبان مشاغل، مدیران عامل و کارشناسانی هستند که مایل به انتشار کتابی برای ایجاد فرصت های تجاری جدید برای خود یا شرکت هایشان هستند. کتاب های گذشته به پرفروش ترین ها، برندگان جوایز و موفقیت های تجاری نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال تبدیل شده اند. او همچنین بنیانگذار و مدیر اجرایی انجمن روحنویسان است که سازمان حرفهای پیشرو برای نویسندگان ارواح است. مارسیا پیش از این مدیر ارتباطات واحد تجاری به کسب و کار شرکت Eastman Kodak بود و قبل از اینکه آژانس بازاریابی خود را راه اندازی کند. برای اطلاعات بیشتر: https://www.marcialaytonturner.com
شارون منکر یک استراتژیست زنجیره تامین، تنوع تامین کننده و مشارکت با دو دهه تجربه است. او نویسنده و بنیانگذار حمایت از تغییر Unapologetically™️ LLC است. شارون جوایز متعددی را دریافت کرده است، از جمله وکیل شرکتی سال 2020، شورای توسعه تامین کنندگان اقلیت شرقی (EMSDC)، قهرمان تنوع سال، مرکز کسب و کار زنان (WBEC-EAST)، مدافع کهنه کار سال، شورای توسعه تجارت کهنه سرباز ملی. (NVBDC). او همچنین بهعنوان یکی از 15 زن برتر مجله DiversityPlus در سال 2021 که بر تنوع قدرت تأثیرگذار هستند، شناخته شد. او متعهد به تأثیرگذاری بر تغییرات معنادار برای افراد و مشاغلی است که با شانس بیسابقه مواجه هستند. برای اطلاعات بیشتر: https://sharonmanker.com
پادکست زیر را بشنوید:
پادکست: پخش در پنجره جدید | دانلود کنید
پادکست های ذکر شده:
برنامه های ذکر شده:
نکات بازاریابی مدرسه قدیمی:
- مطمئن شوید که در حال پذیرایی از مخاطبانی هستید که می خواهید به آنها برسید.
- همیشه دنبال تبلیغات باشید
- معتبر باشید، قابل ارتباط باشید و مشکلات را حل کنید
- فقط از تلفن استفاده کنید – جادو روی تلفن اتفاق می افتد.
کتاب های ذکر شده:
ارتباط با دکتر ورنکا مورفی:
با مارسیا لیتون ترنر ارتباط برقرار کنید:
ارتباط با شارون منکر:
دریافت بیشتر!
آیا میخواهید قسمتهای بیشتری از پادکست چت SmallBiz را بشنوید؟ در پلتفرم مورد علاقه خود مشترک شوید تا هرگز قسمتی را از دست ندهید!
را