چگونه ترافیک وب سایت را به صورت رایگان دریافت کنیم


چگونه ترافیک وب سایت خود را جذب کنیم

چگونه می توان ترافیک را در وب سایت به صورت رایگان دریافت کرد

موضوع تحت پوشش: –

  • ترافیک وب سایت را افزایش دهید
  • چگونه ترافیک وب سایت خود را جذب کنیم
  • ترافیک را به سمت وب سایت هدایت کنید
  • چگونه در وب سایت ترافیک ایجاد کنیم
  • چگونه ترافیک وب سایت خود را افزایش دهیم
  • ترافیک وب سایت خود را رایگان دریافت کنید
  • افزایش ترافیک وب سایت رایگان
  • ترافیک وب سایت خود را دریافت کنید
  • ترافیک وب سایت را به سرعت افزایش دهید
  • ترافیک رایگان به وب سایت

ترافیک وب سایت را افزایش دهید

ترافیک برای تجارت آنلاین شما مهم است. فرقی نمی‌کند که با یک تبلیغ خاص، نمایش ثانویه، فروش کالای فیزیکی یا محصولات پیشرفته همراه باشید یا صرفاً علاقه‌مند به توسعه ذهن آگاهی برند باشید. بدون ترافیک، سایت شما گرسنه می ماند و به پایان می رسد، همانطور که توانایی شما برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین مفید خواهد بود.

در واقع، وقتی نوبت به راه‌اندازی یک کسب‌وکار وب، یافتن و ترافیک خوب می‌رسد، در صورتی که تلاش کنید تا قبل از حمل و نقل، مأموریت‌های خود را با دقت ساختار دهید.

شما باید چارچوبی را به زندگی وابسته بسازید، با این هدف که بتواند به آن ادامه دهد ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید مدت طولانی پس از افزایش اساسی

از این نظر، ما باید از تجارت مراقبت کنیم. انجام یک ترافیک تزلزل ناپذیر و مبتکرانه به وب سایت خود برانید که کسب و کار شما را ارتقا می بخشد و تصویر شما را از ذهن آگاهی بالا می برد!

جایی که به صورت رایگان ترافیک وب سایت دریافت می کنید

 

بار زیادی از رویکردها وجود دارد هدایت ترافیک به وب سایت شما همه اینها را کنار هم بگذارید تا بلافاصله حقوق خود را افزایش دهید و کسب و کار آنلاین خود را مکانیزه کنید.

مشکل این است که منابع ترافیک زیادی برای انتخاب وجود دارد. در هر صورت، دانستن اینکه کدام یک از آنها در نهایت بهترین حجم (و بهترین کیفیت ترافیک) را ایجاد می کند، همیشه ساده نیست.

به طور مداوم، دو بلوک اصلی ترافیک وجود دارد:

  1. ترافیک رایگان
  2. ترافیک پرداخت شده

اینطور نیست که برای به دست آوردن ترافیک سریع و مستقیم به سایت خود، باید تلاش های تبلیغاتی را با مراکز خرید پرداخت به ازای کلیک مانند Google AdWords برطرف کنید.

در حالی که این ماموریت‌ها ترافیک فوری را به سایت شما ارسال می‌کردند، اما اغلب گران بودند و برای اطمینان از اینکه دلارهای تبلیغاتی هدر نمی‌رفتند، نیاز به مشاهده مداوم داشتند.

در آن لحظه ترافیک رایگان رسید.

کندتر بود، اغلب از منابع بسیاری، و هر از گاهی برای نظارت تکراری بود.

نتایج می تواند سودمند باشد، با این حال، اکثر تبلیغ کنندگان و کارآفرینان خیلی زود تسلیم می شوند و از زمان و تلاش مورد نیاز ناراضی هستند.

در واقع، تنها با استفاده از چند منبع ترافیک رایگان که در اختیار شما قرار می دهم، در نهایت سایت شما را با ترافیک بیشتری نسبت به هر زمان دیگری پر می کند، و بلافاصله سود شما را افزایش می دهد و در عین حال خانه خود را به عنوان یک متخصص در تبلیغات مبتنی بر دستاورد خود معرفی می کنید. وب

چگونه ترافیک بیشتری را در وب سایت به صورت رایگان دریافت کنیم

چگونه ترافیک وب سایت خود را افزایش دهیم

ترافیک رسانه های اجتماعی

افرادی که به شدت تبلیغات اجتماعی پایبند نبوده اند، احتمالاً ساده ترین راه برای ایجاد ترافیک جدید و هدفمند، بدون هیچ هزینه ای را از دست می دهند.

رسانه های اجتماعی راهی برای ترافیک وب سایت را به سرعت افزایش دهید این یک رسانه رایگان برای تبلیغ وب سایت شما است. این یک راه برای رانندگی است ترافیک رایگان به وب سایت شما.

یکی از شناخته شده ترین سازمان های غیررسمی که قدرت علامت گذاری استثنایی را منتقل می کند، توییتر است!

کاوش رابط کاربری توییتر آسان است و شهرت آن نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی، از جمله فیس‌بوک، در رتبه دوم قرار دارد.

راز ایجاد ترافیک با ورودی های داده مانند توییتر این است که به همان اندازه ای که در این شرایط انتظار دارید پویا باشید و ترکیبی از پیام های رایگان و مفید (که به عنوان “توئیت” نامیده می شود) به عنوان پیام هایی با زمان محدود ارسال کنید. مردم. از طریق عضو خود به سایت فرستنده متصل می شوید.

با مراحل رسانه ای مبتنی بر وب مانند توییتر، شما آماده هستید که با پخش به روز رسانی های کوتاه، اعلان ها و به روز رسانی در مورد دسیسه ها، به طور موثر با مخاطبان خود شریک شوید.

به جای تبلیغات شدید در رسانه های اجتماعی خود، همیشه تجربه ای در ارائه انگیزه در چنین داده های ارزشمند، مطالبی که به سختی می توان یافت، هدایای رایگان، کلاه ها، و سایر ترافیک مبتنی بر سود به وب سایت برای پیشنهادات را داشته باشید.

در حین پشتیبانی از اتصالات در داخل، به شما کمک می کند که متمایز شوید. از دستاوردهای ویترین مبتنی بر وب شما.

سعی کنید به طور مداوم روش های تعامل را در نظر بگیرید، زیرا اکثر افراد در توییتر به مدیریت سیستم و صحبت با همکاران جدید علاقه مند هستند و در مورد ضربه زدن به اتصالات یا بازدید از سایت هایی که موافق هستند زمان محدودی دارند مردد هستند.

این بدان معناست که شما باید استراتژی کاملاً متفاوتی را در طول مسیر خود در این سازمان ها اتخاذ کنید.

حمایت اجتماعی در مورد تعامل مستقیم با پایگاه مشتری شما، درگیر کردن آنها در بحث و ایجاد مشارکت با ذینفعان مورد نظر شما است.

احتمالاً کم‌تقاضاترین روش برای ایجاد یک تلاش تبلیغاتی مبتنی بر مشتری، سوء استفاده از رواج رسانه‌های آنلاین مانند Twitter.com، Ning، LinkedIn و Facebook.com است.

تا زمانی که رسانه های آنلاین را وارد می کنید، رویکردهای بی شماری برای تاچ داون و همراهی در کنار جمعیت شما وجود دارد.

با فیس بوک، تلاش های تبلیغاتی پولی را خواهید دید که برای پخش اقدامات تایید شده مشتری تنظیم شده اند.

او عمیقاً بر روی نوع تبلیغات و تکنیکی برای کسانی که نیاز به آزمایش آب دارند و در عین حال ترافیک سریع و ثابتی را به سایت خود تولید می کنند متمرکز است.

شما نیز می توانید با ایجاد یک صفحه فیس بوک برای کسب و کار خود و تعامل با مشتریان بالقوه، تلاش خود را برای خودنمایی رایگان انجام دهید.

شما می توانید صفحات فیس بوک خود را با ارائه محدودیت ها، کوپن های غیرمعمول و هزینه های سرمایه گذاری قابل دسترسی برای افرادی که به فیس بوک شما می پیوندند، مانند صفحه شما یا به طریق دیگری به شما وابسته هستند، بهبود بخشید.

همچنین، سایر جوامع غیررسمی مانند LinkedIn.com و Ning.com را نیز در نظر داشته باشید، هر دو دسته بندی رسانه های معقولی که به شما کمک می کنند تا تلاش های تبلیغاتی خود را افزایش دهید.

لینکدین به عنوان “شبکه مبتنی بر شبکه متخصص” در نظر گرفته می شود که در آن یک نمونه کار زنده ایجاد می کنید و دستاوردها، سازمان ها، داده های تجاری و مخاطبین خود را از سر می گیرید.

با Ning، شما آماده ایجاد یک شبکه رسانه ای منحصر به فرد برای آنلاین منحصر به فرد خود هستید و به مشتریان، افراد و حامیان خود راهی سرگرم کننده و مستقیم برای تعامل با دیگران و خودتان می دهید.

با سایت های شبکه های اجتماعی می توانید:

1: مخاطبین مستقیماً در صفحه خط تیره که در آن یک بارگیری/مورد رایگان به آنها می دهید تا کارفرمایان را متقاعد کنید تا یک لیست ایمیل متمرکز ایجاد کنند.

2: مخاطبین خود را به وبلاگ خود هدایت کنید تا بتوانند با شما و سازمان شما آشنا شوند.

3: ایجاد تفکر محصول و قدرت چسبندگی بیشتر با استفاده از این گزینه برای قدردانی از آنها

برای دنبال کردن شما، در حالی که با موفقیت URL سایت شما را در پیام ماشین شما وارد می کند.

طول های طولانی برنامه ریزی نشده برای پیوستن:

 

  • Friendster.com
  • Orkut.com
  • Zorpia.com
  • Bebo.com
  • Flixster.com
  • برچسب گذاری شده.com
  • hi5.com

چگونه ترافیک بیشتری را در وب سایت به صورت رایگان دریافت کنیم

دریافت ترافیک برای ویدیو

 

می‌توانید به سرعت از شر ترافیک بی‌پایان ورودی ویدیو خلاص شوید. برای شروع، یک گیره ویدیویی کوتاه ایجاد کنید و سپس به اشتراک‌های ویدیویی معمولی، از جمله YouTube.com و Video.Google.com بروید.

بهترین کمک برای این کار در ArticleVideoRobot.com موجود است

مقاله ربات ویدیو مقالات فعلی شما را می گیرد و ضبط زنده می کند و صحبت می کند! شما فقط باید محتوای مقاله خود را در قالب آنلاین تنظیم کنید و ربات مقاله ویدیو به زودی چیزی را به یک ویدیوی عالی تبدیل می کند!

ترافیکی که می توانید با استفاده از محتوای مقاله خود از این طریق ایجاد کنید، در چند ثانیه شروع به ایجاد ترافیک با اتصال شریک شما می کند!

یکی دیگر از برنامه های شگفت انگیزی که ضبط شما را تماشا کرد، فوراً به اشتراک گذاشته شد، در حالی که دوره افزودنی شما را با TrafficGeyser.com رکورد کرد.

Traffic Geyser به طور طبیعی ضبط شما را در بسیاری از شبکه های شناخته شده، با آهنگ ماوس، انتقال می دهد و بهبود می بخشد!

چگونه ترافیک وب بیشتری را به صورت رایگان دریافت کنیم

در اینجا بهترین سایت های پخش ویدیو وجود دارد که باید در مورد تلاش های بازاریابی ویدیویی خود به خاطر داشته باشید:

 

  • video.Google.com/
  • brightcove.com/en/
  • Photobucket.com
  • YouTube.com
  • DailyMotion.com
  • Vimeo.com
  • hBuzznet.com



دیدگاهتان را بنویسید