دگرگونی تأیید هویت تجاری برای بانک ها


امتیازات اعتباری سنتی می‌تواند گمراه‌کننده باشد، به‌ویژه برای کسب‌وکارهای کوچکی که از همه‌گیری عبور کرده‌اند. در حالی که صورت‌های سود و زیان برخی اعداد را نشان می‌دهند، اما پویایی کاملی که یک کسب‌وکار تجربه کرده است را نشان نمی‌دهند. علاوه بر این، مؤسسات مالی برای تأیید حدود 30 درصد از افراد متقاضی حساب و خدمات تلاش می کنند.

در Markaaz، مدیر عامل ما، هانی فام، بر اهمیت بینش جامع و عملی در عصر ابتکارات “مشتری خود را بشناسید” و “کسب و کار خود را بشناسید” تاکید می کند. بدون این بینش ها، موسسات و شرکت های مالی با خطرات قابل توجهی از سوی جاعلان و جریمه های احتمالی برای نقض لیست های تحریم مواجه هستند.

تغییر ردپای فیزیکی به دیجیتال

در گذشته، بانکداران برای جمع آوری اطلاعات به شعب فیزیکی مراجعه می کردند. امروزه، با افزایش ردپای دیجیتال، تغییری به سمت سیگنال‌های جدیدتر مانند رسانه‌های اجتماعی، ادغام بانکداری باز و دسترسی مبتنی بر رضایت به داده‌های مالی وجود دارد. با این حال، شناسایی مشاغل و صاحبان آنها همچنان یک چالش است.

اغلب، مؤسسات مالی به شدت به امتیاز اعتباری مالک اکثریت تکیه می کنند، مشابه نحوه ارزیابی متقاضیان کارت اعتباری فردی. این روش داده های جامع مورد نیاز برای تصمیم گیری کامل را نادیده می گیرد.

موسسات مالی با شناسایی و ارزیابی بهتر 30 درصد متقاضیانی که قبلاً قابل تأیید نبودند، می توانند صدها میلیون دلار درآمد بالقوه را باز کنند.

رویکرد کل نگر به داده های کسب و کار

جمع آوری تمام داده های مرتبط فراتر از صورت های سود و زیان استاندارد بسیار مهم است. در Markaaz، ما این کار را با ارائه بستری که طیف وسیعی از داده‌ها، از جمله اطلاعات مالی عمومی و غیرعمومی را یکپارچه می‌کند، تسهیل می‌کنیم. این رویکرد کل نگر درک کاملی از عملیات، روابط و زنجیره تامین مالی یک کسب و کار را تضمین می کند.

فقدان چنین داده های جامعی بر مشاغل کوچکتر تأثیر منفی می گذارد و آنها را از دسترسی به خدمات ضروری مانند اعتبار، جریان نقدی و بیمه باز می دارد. ممکن است تامین‌کنندگان فرصت‌های خود را با خرده‌فروشان بزرگ به دلیل مشکلات راستی‌آزمایی از دست بدهند.

ایجاد اعتماد در عصر دیجیتال

عنصر مهم گمشده در چشم انداز دیجیتال امروز اعتماد است. کسب‌وکارها باید مالکیت و مسئولیت داده‌های خود و نحوه درک آن‌ها را بر عهده بگیرند. در Markaaz، ما این اعتماد را با ترکیب و ارائه اطلاعات متنوع از طریق پلتفرم خود، که شامل بیش از 200 عنصر داده است، ایجاد می کنیم.

این عناصر داده شامل سلامت کسب و کار، اطلاعات مربوط به انطباق، جزئیات شهرت و بررسی رسانه های اجتماعی است. اطلاعات تنوع نیز ارزشمند است و به شرکت ها کمک می کند تا مشاغل را بر اساس تعیین جنسیت یا قومیت شناسایی کنند.

تقویت روابط و امنیت

هدف ما در Markaaz حمایت و حفظ روابط بین بانکداران و مشتریان بدون دخالت است. ما با ارائه اطلاعات با بهترین کیفیت و تضمین بالاترین سطح امنیت در اشتراک گذاری داده ها، فرآیند ورود را تسریع می کنیم.

برای موسسات مالی و فین‌تک‌ها، توانایی پلتفرم ما برای همگرایی تمامی تعهدات انطباق و نظارت دگرگون کننده است. این همگرایی فرآیندها را ساده می کند و اعتماد را افزایش می دهد.

آموزش و توانمندسازی کسب و کارها

از آنجایی که Markaaz با شرکت‌های مشتری و مؤسسات مالی همکاری می‌کند، ما در مورد استفاده از داده‌ها آموزش می‌دهیم و ابزارهایی برای تصحیح داده‌های نادرست ارائه می‌کنیم، مشابه اینکه افراد چگونه می‌توانند گزارش‌های اعتباری خود را اصلاح کنند. پلت فرم ما همچنین شرکت ها را قادر می سازد تا در مورد شرکای تجاری و مصرف کنندگان بالقوه بررسی لازم را انجام دهند.

با جلب توجه بانکداری باز در ایالات متحده و هوش مصنوعی که جمع آوری خودکار داده ها را تسهیل می کند، ما به سمت آینده ای حرکت می کنیم که در آن کسب و کارها می توانند به تمام اطلاعات لازم برای تصمیم گیری آگاهانه دسترسی داشته باشند. این دسترسی به آنها امکان می دهد بهترین معاملات، نرخ ها و سطوح تایید را پیدا کنند.

تأیید آینده کسب و کار

با نگاهی به آینده، ما پیش‌بینی می‌کنیم که پیشرفت‌های چشمگیری در نحوه شناسایی، تأیید، و شرکت‌های تجاری توسط شرکت‌ها ایجاد شود. داده های تمیزتر منجر به تجزیه و تحلیل و نظارت در زمان واقعی می شود و روابط تجاری پویا و نه ثابت را تقویت می کند.

در Markaaz، ما داده‌های معتبری را ارائه می‌دهیم که به کسب‌وکارها برای ایجاد و حفظ روابط مبتنی بر اعتماد قدرت می‌دهد و تضمین می‌کند که تمام اطلاعات مورد نیاز برای موفقیت را در اختیار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید