مارکاز از پلتفرم جهانی هویت تجاری رونمایی کرد


Markaaz یک پلت فرم جهانی هویت تجاری پیشگام را راه اندازی کرده است تا به بانک ها، فین تک ها و شرکت ها کمک کند تا مشاغل در هر اندازه، به خصوص کوچکتر را تأیید و راه اندازی کنند. پس از چهار سال و ترکیب میلیون ها نقطه داده، Markaaz قصد دارد دسترسی کسب و کار را به خدمات ضروری تغییر دهد.

راه حلی پیشگامانه

هانی فام، مدیرعامل Markaaz می‌گوید: «هیچ‌کس یک دایرکتوری از پیش پرجمعیت‌شده با نمای جامع از هر کسب‌وکار در سرتاسر جهان و یک پلتفرم دو طرفه برای نظارت امن، هم‌زمان و با رضایت طرفین ایجاد نکرده است».

فام تأکید می‌کند که Markaaz به یک مسئله قدیمی می‌پردازد: داده‌های تجاری قدیمی و ناقص، به‌ویژه برای شرکت‌های کوچک و متوسط. 30 درصد از کسب و کارهای کوچک در سطح جهان برای خدمات اولیه رد می شوند زیرا نمی توان آنها را تأیید کرد.

رهبری اثبات شده

Fam که قبلا Mastercard Track را توسعه داده بود، قصد دارد مشاغل کوچک را با تامین کنندگان، مشتریان و موسسات مالی مرتبط کند. تیم Markaaz شامل مدیران و مشاوران مجرب از سازمان‌های پیشرو است که به آنها در ایجاد یک فهرست تجاری جهانی کمک می‌کند.

دایرکتوری جامع

فهرست راهنمای Markaaz شامل 480 میلیون کسب و کار در سراسر جهان است که از 65000 منبع جهانی تهیه شده و برای دقت اصلاح شده است. این داده‌ها به بانک‌ها، فین‌تک‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا کسب‌وکارها را در زمان واقعی شناسایی، تأیید، نصب و نظارت کنند. Markaaz با Centerfield، Byfunder، Lendfoundry، Temenos و Paysafe و سایرین شریک است.

فراتر از امتیازات اعتباری

Markaaz یک نمای جامع از سلامت کسب و کار، فراتر از امتیازات اعتباری سنتی، از طریق یک امتیاز سلامت کسب و کار اختصاصی ارائه می دهد. این امتیاز متنی بلادرنگ، تصویر دقیق تری از دوام و اعتبار یک کسب و کار را به بانک ها ارائه می دهد.

چشم انداز آینده

Markaaz قصد دارد یک دفتر اعتماد برای داده های تجاری ایجاد کند و تامین مالی در سطح معاملات را در زمان واقعی ارائه دهد. این پلت فرم برای حمایت از رشد تجارت جهانی و افزایش سودآوری طراحی شده است.

فام می‌گوید: «ما وقف حمایت از رشد کسب‌وکار و افزایش سودآوری در سراسر جهان هستیم. “شمولیت کسب و کار یک تمرکز کلیدی برای ما است.”

دیدگاهتان را بنویسید