Markaaz به یک ارائهدهنده پرداخت جهانی کمک کرد تا دادههای تجاری را تأیید و غنیسازی کند که سایر ارائهدهندگان داده قادر به تأیید آن نبودند. این بهبود بینش عمیقتر مشتری، شخصیسازی بهتر و فرصتهای درآمدی جدید را باز کرد.
نکات برجسته
- ما توانستیم 70 درصد از سوابق بازرگانان ایالات متحده و 53 درصد از سوابق بازرگانان بین المللی را شناسایی و غنی سازی کنیم که سایر ارائه دهندگان KYB قادر به تأیید آنها نبودند.
- این شرکت 11 فیلد داده را درخواست کرد و ما توانستیم 124 را بازگردانیم که سطح قابل توجهی از جزئیات اطلاعات بازرگان را ارائه می دهد.
- سوابق تجاری تقویت شده با انبوهی از اطلاعات فیرموگرافیک
فرصت
یک ارائهدهنده پرداخت جهانی میخواست سطح درک بهتری از بازرگانان در شبکه پذیرش خود داشته باشد. تمایل آنها حمایت از مدیریت پرتفوی پیشرفته و ایجاد تلاشهای جستجوگر موثرتر بود.
این ارائه دهنده پرداخت با ارائه راه حل های شخصی به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک می کند تا به رشد آنها کمک کند. با درک بیشتر از بازرگانان خود، شرکت می تواند:
- شرکای با ارزش را شناسایی کنید
- ریسک را به طور موثر ارزیابی کنید
- تلاش های استراتژیک و بازاریابی را به طور موثر هدف قرار دهید
برای انجام این کار، شرکت پرداخت با Markaaz شریک شد تا راه حل های تأیید کسب و کار و غنی سازی داده های ما را آزمایش کند. اهداف شامل:
- نشان دادن قدرت Markaaz به عنوان ارائهدهنده داده کسب و کار خود را بشناسید (KYB) برای تأیید کسبوکار
- ارزیابی پتانسیل دایرکتوری Markaaz برای غنی سازی داده ها با سوابق تجاری ایالات متحده و بین المللی
رویکرد
شرکت پرداخت جهانی یک لیست نمونه از سوابق مشتریان تجاری خود را که توسط سایر ارائه دهندگان داده KYB تأیید نشده بود، به Markaaz ارائه کرد. هدف ما یافتن، مطابقت و ارائه داده های اضافی برای غنی سازی سوابق آنها بود.
نتایج
ما دو مطالعه انجام دادیم – یکی برای مشاغل مستقر در ایالات متحده و دیگری برای سازمان های بین المللی.
مشاغل مستقر در ایالات متحده
در ایالات متحده، 1736 سوابق تجاری تاجر ارائه شد که توسط سایر ارائه دهندگان داده KYB قابل تأیید نبود. مارکاز توانست 70 درصد رکوردها را شناسایی و غنی کند.
ارائهدهنده پرداخت ۱۱ فیلد داده را برای غنیسازی دادهها درخواست کرد، از جمله:
- نام تجاری
- شماره شناسایی کارفرما (EIN)
- جزئیات تماس
- درآمد تخمینی سالانه
- تعداد کارمندان
- بینش مدیرعامل
Markaaz توانست 11 فیلد اصلی درخواستی و 113 فیلد اضافی را به آنها بازگرداند.
سازمان های بین المللی
در این مطالعه از 2500 رکورد از کشورهای مختلف بین المللی استفاده شد. مارکاز 53 درصد بازی را در همه کشورها ارائه کرد. این یک نتیجه خوب بود زیرا بیشتر سوابق مربوط به سازمانهای غیرتجاری و مدارس و مدارس غیردولتی و همچنین مشاغل ثبت نشده بود.
تمرین غنی سازی داده ها به طور قابل توجهی سوابق تجاری آنها را با انبوهی از اطلاعات فیرموگرافیک، سلامت تجاری، انطباق و سلسله مراتب سازمانی تقویت کرد.
بینش مشتری شرکت خود را با غنی سازی بهتر داده ها افزایش دهید
راهحلهای راستیآزمایی تجاری و غنیسازی دادههای Markaaz بینش مشتریان این شرکت پرداخت را بهطور قابلتوجهی بهبود بخشید و راه را برای تصمیمگیریهای تجاری آگاهانهتر هموار کرد.
الگوریتم تطبیق اختصاصی Markaaz، نظارت بر داده های متخصص، و پایگاه داده بیش از 300 میلیون رکورد تجاری، چالش مهم صنعت را حل می کند. Markaaz بهترین ویژگی ها را در 65000 منبع داده جمع آوری کرده است تا تأیید صحت SMB برتر و بینش عمیق تر را ارائه دهد. شرکت ها می توانند از این ابزارهای بهتر غنی سازی داده ها برای بهبود فرآیندهای غنی سازی داده ها، بهبود تجربه مشتری و افزایش درآمد استفاده کنند.
با تیم ما تماس بگیرید تا لیست مشتریان خود را آزمایش کرده و مزایای غنی سازی داده را برای شرکت خود بیاورید.