تقویت غنی سازی داده ها برای یک رهبر بیمه جهانی


نکات برجسته

  • با موفقیت 79 درصد از سوابق کسب و کار کوچک مطابقت داشت
  • 74 درصد از سوابق کسب و کار را با داده های فیرموگرافی، سلامت کسب و کار، انطباق، سلسله مراتب شرکت و تنوع غنی شده است.
  • 125 فیلد داده را در مقابل 13 فیلد درخواستی شرکت برگرداند

پس زمینه

یک شرکت بیمه جهانی درجه یک که به مشاغل مختلف در هر اندازه خدمات ارائه می دهد با چالش های راستی آزمایی مواجه شد. در همان زمان، می خواست داده های مشتری خود را غنی کند. Markaaz از دایرکتوری قوی و الگوریتم های اختصاصی خود برای حل مشکل استفاده کرد.

مشکل

علیرغم دسترسی به چندین منبع داده، تیم مزایا در یک شرکت بیمه پیشرو جهانی نتوانست بررسی های تأیید کسب و کار را برای بسیاری از متقاضیان کسب و کارهای کوچک خود تکمیل کند. در نتیجه، درصد زیادی از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​نمی‌توانند برای محصولات مزیتی مانند 401(k) و برنامه‌های بازنشستگی تأیید شوند.

این تیم همچنین فاقد داده‌های تعداد کارمندان بود، اطلاعات مهمی که به راستی‌آزمایی اولیه KYB و تنظیم استراتژی‌های فروش و فروش متقابل آنها کمک می‌کند. بهبود راستی‌آزمایی کسب‌وکار و غنی‌سازی سوابق داده‌ها با این اطلاعات، پتانسیل افزایش فروش و درآمد را داشت.

رویکرد

شرکت بیمه یک فایل داده حاوی سوابقی که ارائه‌دهنده فعلی آنها می‌توانست و نمی‌توانست آن‌ها را تأیید کند، در اختیار Markaaz قرار داد. این شرکت فاش نکرد که کدام سوابق قبلاً تأیید شده است. هدف آنها آزمایش توانایی مارکاز در موارد زیر بود:

  • SMB هایی را تأیید کنید که ارائه دهنده داده دیگر نمی تواند
  • ویژگی های داده مفید اضافی را به SMB ها اضافه کنید

برای ارائه نتایج درخواستی، Markaaz هم راه حل های تأیید و هم راه حل های غنی سازی داده را اعمال کرد.

تأیید

تأیید کسب و کار با دایرکتوری Markaaz آغاز می شود. Markaaz با استفاده از الگوریتم‌های تطبیق اختصاصی و پیشرفته، می‌تواند فوراً اطلاعات تجاری تأیید شده مانند جزئیات اصلی شرکت و نام مدیران را ارائه دهد. این امر مشروعیت SMB را ثابت می کند و تأییدیه های مشتریان تجاری جدید را ساده می کند.

غنی سازی داده ها

Markaaz از داده های سوابق تجاری خود برای بهبود سوابق موجود استفاده می کند. جزئیات بیشتر ممکن است شامل فیرموگرافی، امتیازات اعتباری و ریسک مالی، انطباق، نام افسران، تنوع، و داده های سلسله مراتب شرکت باشد.

نتایج

  • مرکز با 79 درصد از سوابق موجود در پرونده ارائه دهنده بیمه مطابقت داشت.
  • 74 درصد از سوابق با داده های اضافی، مانند فیرموگرافی، سلامت کسب و کار، سلسله مراتب شرکت و داده های انطباق غنی شده بودند.

یکی از ویژگی های قابل توجه این مطالعه موردی، توانایی Markaaz برای مدیریت چندین آدرس برای یک کسب و کار بود. این امر تطبیق دقیق‌تری را تضمین می‌کند و از فهرست Markaaz برای یافتن رکورد تجاری مناسب استفاده می‌کند.

شرکت بیمه همچنین اطلاعات بیشتری در مورد تنوع هر SMB و تعداد کارکنان می خواست. آنها 13 فیلد داده اضافی درخواست کردند، اما Markaaz سوابق آنها را با 125 فیلد داده اضافی غنی کرد.

قابلیت های پیشرو در صنعت Markaaz

Markaaz یک پایگاه داده جهانی از بیش از 300 میلیون کسب و کار در 200 کشور جهان دارد. این پایگاه داده است که راه‌حل‌های راستی‌آزمایی و غنی‌سازی داده‌های ما را تقویت می‌کند.

ما داده ها را از بهترین منابع داده عمومی و حق بیمه در سراسر جهان به دست می آوریم. سپس از الگوریتم‌های تطبیق داده اختصاصی استفاده می‌کنیم که توسط متخصصان داده‌هایمان ساخته شده و از طریق هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (AI/ML) تقویت شده‌اند تا بهترین عناصر داده را در بیش از 65000 منبع انتخاب کنیم. سپس آنها در یک “کارنامه طلایی” ادغام می شوند که دقیق ترین رکورد تجاری موجود است.

الگوریتم‌های تطبیق منحصربه‌فرد Markaaz به مقابله با چالش کل صنعت مربوط به داده‌های تجاری قدیمی یا نادرست که باعث شکاف‌های راستی‌آزمایی تجاری KYB می‌شود، کمک می‌کند. راه‌حل‌های یکپارچه ما تحویل فوری داده‌های تجاری را ارائه می‌کنند و ارائه خدمات به مجموعه‌های بزرگ مشتریان را در زمان واقعی آسان می‌کنند.

با یکی از اعضای تیم Markaaz ارتباط برقرار کنید تا داده های ما را در لیست مشتریان خود آزمایش کنید و تأثیر داده های SMB برتر را در فرآیندهای KYB خود مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید