Markaaz، یک مقیاس فینتک که در دادههای برتر کسبوکارهای کوچک و متوسط تخصص دارد، در سال 78 به رهبران جهانی پیوست.هفتم نشست SDG مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مقر سازمان ملل در نیویورک.
کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB) 99 درصد از کل کسب و کارهای جهانی را تشکیل می دهند. همه ما در میان دوستان یا خانواده خود شخصی داریم که صاحب یک کسب و کار یا مشارکت در یک SMB است. در بسیاری از اقتصادها، SMB ها بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی و معیشت و رفاه مردم را تشکیل می دهند. اهمیت رفاه SMB در شرایط کلی اقتصادی به خوبی شناخته شده است.
Markaaz، یک شرکت فناوری جهانی، در حال ایجاد استاندارد جدیدی در داده ها و راه حل های کسب و کار کوچک است. دادههای کسبوکار کوچک در هنگام ورود برای خدمات مختلفی مانند درخواست حساب بانکی، کارت اعتباری، وام، بیمه یا حساب فدرال اکسپرس استفاده میشود – اینها همه لحظات مهم زندگی یک تجارت کوچک هستند. این شرکت با شرکت ها در سراسر جهان همکاری می کند و به آنها کمک می کند تا تعداد بیشتری از مشاغل کوچک را برای خدمات ضروری تأیید و تأیید کنند. Markaaz همچنین با دادن توانایی مشاهده و بهروزرسانی دادههای عمومی مورد استفاده این شرکتها برای تأیید کسبوکارشان، به کسبوکارهای کوچک قدرت میدهد. این به نفع شرکتها و کسبوکارهای کوچک است و در نتیجه SMBهای بیشتری به منابع مالی مورد نیاز خود برای رشد دسترسی پیدا میکنند.
مشکل داده های SMB اخیرا نیست. این یک چالش 40 ساله است که چندین صنعت را تحت تأثیر قرار می دهد. برای موسسات مالی، تقلب در کسب و کارهای کوچک در حال افزایش بوده است و در دوران کووید به اوج خود رسیده است. اداره تجارت کوچک (SBA) تخمین زد که آنها 200 میلیارد دلار یا 17 درصد از وام های برنامه های حفاظت از حقوق و دستمزد (PPP) را به بازیگران بالقوه کلاهبردار پرداخت کردند.
Markaaz راهحلهایی را ارائه میدهد که شرکتها را قادر میسازد تا مشتریان، فروشندگان و شرکای کسبوکارهای کوچک را سریع و دقیق تأیید کنند. شرکتها میتوانند بیش از هر ارائهدهنده دیگری کسبوکارهای کوچک را پیدا، تأیید و تأیید کنند تا صاحبان مشاغل کوچک به خدمات حیاتی که برای رشد و شکوفایی نیاز دارند دسترسی سریع داشته باشند.
هر سال پنج میلیون کسب و کار کوچک جدید تنها در ایالات متحده ثبت نام می کنند که نماینده این محیط همیشه در حال تغییر است. Markaaz آن را تشخیص می دهد و شرکت ها را قادر می سازد تا ارتباط مستمری با کسب و کارهای کوچکی که به آنها خدمت می کنند داشته باشند. از طریق نظارت بر انطباق و کسب و کار تحت کنترل Markaaz، شرکتها میتوانند در خدمات خود فعالتر باشند و در عین حال تصمیمگیری خود را اطلاع دهند و خطرات را کاهش دهند.
سفر Markaaz به سمت توسعه پایدار به طور طبیعی در طول سال ها تکامل یافته است. برخی از موارد استفادهای که این شرکت پشتیبانی میکند شامل اتصال بهتر بین شرکت و SMB است که در خردهفروشی (و سایر صنایع) میتواند به معنای اعمال نظارت بر دادههای SMB برای کاهش تعداد تلاشهای ناموفق برای تحویل زمین باشد، که میتواند انتشار CO2 را کاهش دهد و تأثیر را کاهش دهد. روی محیط زیست
فابی هابشمید، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد توسعه استراتژیک Markaaz می گوید: «ما می توانیم آن را تغییر دهیم، و بیشتر. «دادههای SMB جهانی ما برای مقیاسپذیری طراحی شدهاند و موارد استفادهای را حل میکند که شامل چندین کشور و نیازهای داده است.»
در سال 78هفتم مجمع عمومی سازمان ملل متحد و اجلاس اهداف توسعه پایدار (SDGs)، جایی که رهبران جهانی و سازمانهای بینالمللی برای بحث در مورد مسائل جهانی گرد هم آمدهاند، Markaaz در جلسهای درباره «تغییرکنندگان بازی: بکارگیری فناوری، نوآوری و دادهها برای اقدام متحولکننده» شرکت کرد. راهحلهای داده Markaaz به SDS متعدد کمک میکند، از جمله حمایت از رشد اقتصادی (SDG 8)، تقویت نوآوری و توسعه صنعت (SDG 9)، و تسهیل همکاری دادهها بین مؤسسات مالی، بانکها، شرکتهای بیمه، بازارها، و کسبوکارهای کوچک، ایجاد همافزایی هیچ کس پشت سر نیست (SDG 17).
Markaaz، یکی از اعضای شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد (ECOSOC)، در نظر دارد در ماه های آینده فرصت های مشارکت بیشتری را به این مجمع ارائه دهد.
این شرکت می تواند در مرحله بعدی در EuroFinance در بارسلونا، در 27 سپتامبر، و در کنفرانس Money20/20 در لاس وگاس از 22 تا 25 اکتبر ملاقات کند.