چگونه می توانم یک کسب و کار کوچک را در زمان واقعی تأیید کنم؟


از به خطر انداختن صحت و سرعت تصمیم گیری و تأیید صحت مورد نیاز برای اجرای جریان سوار شدن در مقیاس خود دست بردارید. برت آدامز، رئیس محصولات Markaaz، به شما توضیح می دهد که چرا Markaaz به سرعت بخشیدن به گردش کار داخلی شما کمک می کند.

از لحاظ تاریخی، راستی‌آزمایی کسب‌وکارهای کوچک به این معنی است که باید بین ارائه‌دهندگان داده‌های کسب‌وکار سنتی متمرکز بر کسب‌وکارهای بزرگ‌تر یا استخراج‌کننده‌های وب انتخاب کنید که ممکن است ساعت‌ها طول بکشد تا نتایج تکراری را برگردانند. اکنون کسب‌وکار شما می‌تواند کسب‌وکارهای کوچک را برای ورود سریع و آسان با خدمات سازمانی Markaaz تأیید کند – بدون اینکه به خطر بیفتد.

مجموعه API تصمیم‌گیری تجاری و مجموعه API تأیید کسب‌وکار Markaaz می‌تواند داده‌های مشتری کسب‌وکار شما را با هر کسب‌وکار کوچک در هر یک از بازارهای ما مطابقت دهد، در 24/7/365، نتایج را در میلی‌ثانیه به شما ارائه می‌دهد. ما از نظر موفقیت در نرخ مسابقه بهتر از جایگزین های بازار عمل می کنیم و به طور قابل توجهی مثبت های کاذب و منفی های کاذب را در مقیاس جهانی کاهش می دهیم.

مارکاز با ترکیب چابکی فناوری ابر/API بومی ما و دایرکتوری Markaaz، پایگاه داده جهانی اختصاصی ما با بیش از 300 میلیون رکورد کسب و کار کوچک، به توانایی خود در ارائه داده های مشتری که کسب و کار شما برای یافتن آن نیاز دارد – در زمانی که به آن نیاز دارد، اطمینان دارد.

“تحقیقات نشان می دهد که داده های بد می تواند تریلیون ها دلار در سال برای شرکت ها هزینه داشته باشد. هر چند وقت یکبار تیم شما مطمئن نیست که آیا به داده های درستی نگاه می کند و اینکه منابع داده شما در جریان ورود شما با متقاضی مطابقت دارد یا خیر؟ برت آدامز، سرپرست محصولات Markaaz، توضیح داد که API Suites ما در آنجا در هزینه و زمان شما صرفه جویی می کند.

در سطح کلان، IBM تخمین می زند که داده های بد برای ایالات متحده بیش از 3 تریلیون دلار در سال هزینه دارد، در حالی که گزارش Experian بر اساس داده های جهانی اشاره می کند که 95٪ از شرکت ها اظهار می کنند که داده های بد عملکرد شرکت را تضعیف می کند.

خدمات سازمانی Markaaz

مجموعه API تأیید کسب‌وکار Markaaz و مجموعه API تصمیم‌گیری کسب‌وکار از رویکرد تطبیق منحصربه‌فرد ما برای جستجو در فهرست راهنمای Markaaz استفاده می‌کند و هر زمان که کسب‌وکار شما از شرکتی سؤال می‌کند، نتیجه کسب‌وکار را با بهترین امتیاز مطابقت برمی‌گرداند. هرچه امتیاز مسابقه بالاتر باشد، احتمال اینکه نتیجه برگشتی کسب‌وکار صحیحی باشد که می‌خواهید وارد آن شوید، قوی‌تر است.

آدامز اظهار داشت: «توانایی اختصاصی ما برای تطبیق و تأیید چندین نسخه از هر زمینه فیرموگرافیک به این معنی است که میزان موفقیت تطابق کسب و کار ما در مقیاسی است که این صنعت هنوز آن را ندیده است».

تیم شما دیگر مجبور نیست به صورت دستی تصمیم بگیرد که کدام یک از شرکت‌های مشابه با نام‌های مشابه با انحرافات جزئی اطلاعات فیرموگرافیک، کسب‌وکار صحیح است. این کار باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان بالای تأیید دستی، اضافه کردن اشتراک‌های پایگاه داده بیشتر به گردش‌های کاری داخلی یا افزودن یک فرآیند مرحله دوم برای تأیید مجدد می‌شود. مجموعه‌های API تأیید و تصمیم‌گیری Markaaz نیز به طور قابل توجهی موارد مثبت کاذب و منفی کاذب را کاهش می‌دهد که می‌تواند زمان کسب‌وکار شما را کاهش دهد و درآمد بالقوه را از دست بدهد.

«بیشتر شرکت‌هایی که ما با آنها صحبت می‌کنیم عادت دارند ساعت‌ها، اگر نه روزها، صرفاً تلاش برای تأیید اطلاعات مشتری می‌کنند. این مانع ورود می‌تواند به این معنا باشد که شما بیش از 35 درصد از مشتریان خود را قبل از شروع به ارائه خدمات به آنها از دست داده‌اید. آدامز خاطرنشان کرد: مجموعه‌های API تأیید و تصمیم‌گیری ما گردش کار ورود شما را افزایش داده و خودکار می‌کند.

با این حال، در حالی که هزینه‌ها برای کسب و کار داخلی بالاست، برای کسب‌وکارهای کوچکی که سعی در دسترسی به خدمات سازمانی دارند، می‌توانند حتی بالاتر باشند. با داده های نادرست، مشاغل کوچک اغلب نمی توانند به خدمات رشد مورد نیاز خود مانند کارت اعتباری یا وام دسترسی داشته باشند.

تکنولوژی ما

مجموعه‌های API تأیید و تصمیم‌گیری Markaaz و پلت‌فرم داده‌ای که به آن‌ها دسترسی دارند در فضای ابری ساخته شده‌اند و می‌توانند با گسترش کسب‌وکارتان با شما مقیاس شوند. Markaaz با توانایی پردازش رکوردها به صورت بلادرنگ، گردش‌های کاری داخلی بهتری را نسبت به راه‌حل‌های موجود هدایت می‌کند، زیرا ما داده‌های خود را همیشه در فهرست راهنمای Markaaz در دسترس داریم.

بسیاری از راه‌حل‌های نرم‌افزاری جدیدتر تصمیم‌گیری و تأیید که امروزه در دسترس هستند، وب ماینرها هستند. این راه حل ها داده در دسترس ندارند زیرا هزینه، هزینه و تخصص مورد نیاز برای تنظیم آن داده ها قابل توجه است. در عوض، نرم‌افزار آن‌ها وقتی درخواستی وارد می‌شود، وب را استخراج می‌کند، یا در صورت یافتن نشد، تیم یک شرکت ایجاد می‌کند. به همین دلیل است که می‌تواند ساعت‌ها طول بکشد تا یک کسب‌وکار تأیید شود و مقیاس آن را دشوار می‌کند.» یکی از مزایای ما این است که مجموعه های API ما فقط باید به دایرکتوری Markaaz ما متصل شوند. شما نیازی به ایجاد یک شرکت جدید ندارید، ما قبلاً شرکت را در دایرکتوری داریم و MarkaazId آن، یک کد شناسه خاص شرکت را به شما برمی‌گردانیم.»

مدل تأیید کسب و کار کوچک Markaaz امروزه در بازار منحصر به فرد است. قابلیت‌های تطبیق و وسعت و دقت داده‌ها را ارائه می‌دهد که از جایگزین‌های فعلی بازار بهتر است. بسیاری از این گزینه‌ها داده‌های فیرموگرافیک و شاید در برخی موارد، داده‌های سلامت کسب‌وکار سبک، اغلب با تمرکز کسب‌وکار متوسط ​​و بزرگ را ارائه می‌دهند. این بیشتر با داده های اکتشاف مطابقت دارد تا غواصی عمیق مورد نیاز برای تأیید و نیازهای تصمیم گیری.

مجموعه API تأیید کسب و کار به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا برای تأیید متقاضیان کسب‌وکارهای کوچک به صورت هم‌زمان از فهرست Markaaz استفاده کنند. تنها با چند متغیر، Business Verification API Suite دایرکتوری Markaaz را جستجو می کند که بیش از 300 میلیون کسب و کار جهانی را نشان می دهد. این داده‌های فیرموگرافیک، داده‌های انطباق/AML و داده‌های سلامت کسب‌وکار را که برای تأیید مشتریان جدید و مشتریان بالقوه نیاز دارید، ارائه می‌کند. این مجموعه API شامل چندین نقطه پایانی API است. این نقاط پایانی می‌توانند مجموعه‌ای سفارشی از ده‌ها نقطه داده درباره کسب‌وکاری را که می‌خواهید بر اساس نیازهای منحصر به فرد کسب‌وکارتان تأیید کنید، برگردانند.

شرکت ها همچنین می توانند از مجموعه API تصمیم گیری تجاری Markaaz استفاده کنند. این مجموعه قوانین از پیش پیکربندی شده را در چندین معیار اعمال می‌کند تا تصمیم بگیرد که آیا یک کسب‌وکار کاندیدای قوی برای ورود است یا خیر. همچنین جزئیات پشت آن تصمیم را ارائه می دهد. نتایج تصمیم گیری بر اساس معیارهایی است که کسب و کار شما در زمان واقعی تنظیم می کند. یک مجموعه استاندارد از معیارها را می توان برای هر درخواست API پیکربندی کرد.

هر تصمیمی که از مجموعه Business Decisioning API بازگردانده می‌شود، می‌تواند با درخواست جزئیات تصمیم‌گیری حسابرسی شود تا تیم شما بتواند تعیین کند که کدام قوانین رعایت شده و کدام‌ها رعایت نشده‌اند. در صورتی که نیازهای کسب و کارتان در حال تغییر است یا می‌خواهید با معیارهای تأییدتان سخت‌گیرانه‌تر یا کمتر سخت‌گیرانه‌تر باشید، می‌توان نتایج تصمیم‌گیری را با ویرایش آستانه‌های پارامتر در داشبورد سازمانی تنظیم کرد.

آدامز توضیح داد: «هر دو مجموعه API تأیید کسب‌وکار با کد پایین و تصمیم‌گیری ما به‌طور منحصربه‌فردی با قابلیت‌های درخواست GET و POST ساخته شده‌اند، بنابراین ما می‌توانیم به شما در کدنویسی و ادغام سیستم‌هایتان به روشی کمک کنیم که برای شما مناسب باشد».

مجموعه‌های API تأیید و تصمیم‌گیری تجاری Markaaz راه‌حل‌هایی هستند که شرکت شما برای ورود سریع‌تر و کارآمدتر کسب‌وکارهای هدف واجد شرایط شما، بهبود زمان ورود، دقت ورود و کاهش ساعت‌های تلف شده تیم شما به آن نیاز دارد.

برت آدامز، رئیس محصول
در مرکز

برت بیش از 20 سال تجربه بین‌المللی را در زمینه ساخت، رشد و مشاوره کسب‌وکارهای فین‌تک و پرداخت، اعم از بزرگ و کوچک، به ارمغان می‌آورد. او به عنوان مشاور برای مشتریان Fortune 100 بانکداری و پرداخت در شرکت‌های مشاوره Marakon و Accenture خدمت کرده است و در زمانی که مسترکارت بوده، نقش‌های مالی، توسعه کسب‌وکار، فروش و محصول در ایالات متحده و بین‌المللی را بر عهده داشته است. اشتیاق واقعی او مدیریت محصول است و در نقش دوم خود به عنوان رئیس محصول Markaaz است و همچنین خدمات وام دهی مصرف کننده را در ایالات متحده با راه اندازی قبلی BNPL راه اندازی کرده است. برت دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه استنفورد، کارشناسی ارشد از دانشکده اقتصاد لندن است و MBA خود را از Kellogg در دانشگاه نورث وسترن دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید