پذیرش مشتری بدون اصطکاک، توانایی شرکت ها برای جذب مشتری در حداقل زمان، با کمترین تلاش ممکن است. هر چه مدت زمان ورود طولانیتر باشد یا هر چه پیچیدهتر باشد، هزینه سوار شدن به ازای هر مشتری بیشتر و فرسایش مشتری بیشتر میشود.
«تئوری در بازار این است که اگر بتوانید در عرض سه دقیقه به مشتری بله بگویید، آنها همیشه با یک بله پاسخ خواهند داد. اگر پنج دقیقه صبر کنید، درصد مشخصی را از دست می دهید. اگر هفت دقیقه صبر کنید، درصد بیشتری از دست می دهید. راب مک کول، مدیر ارشد بازرگانی Markaaz، خاطرنشان کرد: اگر آنها را مجبور کنید 10 دقیقه منتظر بمانند، هرگز آنها را سوار نخواهید کرد.
مشتری کسب و کار کوچک امروزی عادت دارد برنامه ها را روی تلفن خود دانلود کند و بتواند بلافاصله از برنامه استفاده کند. این امر شرکتهایی را که به روشهای اجرایی مناسب نیاز دارند، به عنوان مثال، شرکتهای وامدهی، بیمه، بانکها و غیره در مضیقه قرار میدهد، زیرا مشتریان بالقوه آنها به بیدرنگ عادت دارند.
تمام هدف انقلاب فین تک سرعت و چابکی است. شما باید مشتریان را به گونه ای جذب کنید که زیاد سنگین نباشد. مک کول توضیح داد: اگر یک مشتری کسب و کار کوچک کلیک های زیادی داشته باشد و هنگام سوار شدن باید اطلاعات زیادی را ارائه دهد، آنها فقط قصد خرید محصول را ندارند.
هرچه راه اندازی کسب و کار شما سریع تر و چابک تر باشد، نرخ نگهداری و جذب محصول شما بهتر است. فرض ورود مشتری بدون اصطکاک این است که چندین فرآیند نصب فنی در پسزمینه انجام میشود، زیرا مشتری بالقوه اطلاعات خود را پر میکند. بنابراین، در حالی که تجربه مشتری یکپارچه و بدون اصطکاک است، قسمت پشتی آن بسیار پیچیده است.
«در دنیای کنونی، یک کسبوکار ممکن است مجبور شود سه یا چهار بار با اسناد بیشتری به عقب برگردد تا برای یک حساب بانکی پذیرهنویسی کند. در این دنیای جدید، این فرآیند بسیار فشرده و خودکار خواهد بود و کسب و کار می تواند بدون زمان و تلاش زیاد به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند.
ورود مشتری بدون اصطکاک: مزایای سازمانی
استفاده از مشتری بدون اصطکاک برای شرکتها بیمعنا است. آنها میتوانند سریعتر افزایش پیدا کنند، مشتریان بیشتری را در بازه زمانی کوتاهتر وارد کنند، تجربه مشتری بهتری را ارائه دهند، ریسک کمتری را ارائه دهند، هزینه نصب را از طریق منابع کمتر کاهش دهند، و در نهایت درآمد بیشتری به ارمغان بیاورند. با این حال، رسیدن به نقطه ورود مشتری بدون اصطکاک هنوز آسان نیست و تنها چند شرکت واقعاً به روشی ساده به این مشکل رسیدگی می کنند.
«اگر بتوانید یک روش بدون اصطکاک و ارتباط خوب برای حضور مشتریان خود ایجاد کنید، به معنای هزینه کمتری برای شرکت است. ورود مشتری بدون اصطکاک همچنین می تواند با خودکارسازی یا کاهش نقاط تماس اسناد و همچنین اطمینان از به حداقل رساندن دسترسی مشتری، بارهای نظارتی را کاهش دهد. بنابراین، شما باید ابزاری را ایجاد کنید که شرکتها بتوانند به تنظیمکنندههای خود نشان دهند که نشان میدهد آنها کار درستی را از نقطه نظر نظارت انجام میدهند.» MacColl توضیح داد.
ساده سازی و سهولت
برنامههای نصب بدون اصطکاک مشتری باید بتوانند تجربه مثبتی را برای مصرفکننده ایجاد کنند که ثبتنام برای یک محصول یا خدمات ساده است. در پسزمینه، فرآیندهایی که آن را ساده به نظر میدهند ممکن است پیچیده باشند. تیم داخلی ممکن است پنج یا شش بررسی سند انجام داده و سپس آنها را بررسی کرده باشد. اگر موردی اشتباه پیش آمد، برمی گشتند و اطلاعات بیشتری می خواستند. با این حال، آنچه شما می خواهید برای مصرف کننده ببینید یک تجربه آسان است.
کارتهای اعتباری نمونهای عالی از یکپارچگی مورد نیاز در ورود به هواپیما هستند. با کارت های اعتباری خود به فروشگاه می روید، تند تند می کشید، کالاهای خود را به خانه می برید. این تمام چیزی است که شما می دانید. در پسزمینه، تراکنشها به عقب و جلو میروند. مجوزهایی برای تسویه شهرک وجود دارد. چیزهای زیادی در پس زمینه برای تحقق آن اتفاق می افتد. اما برای مصرف کننده، این فقط عالی و ساده است. “Markaaz یک نمونه عالی از آنچه در فضای بدون اصطکاک مشتری وجود دارد، است. این یک راه حل عالی است زیرا ما از ابتدای تعامل بین شرکت و کسب و کار کوچک اطلاعات بهتری به شما می دهیم. بنابراین، به همین دلیل است که داشبورد Markaaz بسیار جالب است.
سادهسازی و سهولت استفاده از آن چیزی است که بخش فینتک سازمانی به آن نیاز دارد تا جذب مشتریان خود را به سرعت به سطح بعدی برساند.
داشبورد Markaaz جایی است که کسبوکارهای کوچک میتوانند به راحتی تمام اطلاعات کسبوکار صحیح مورد نیاز خود را ذخیره کنند و مستقیماً از طریق برنامههای تعبیهشده در داشبورد به خدمات سازمانی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این طراحی شده است تا تجربه ای بدون درز و بدون اصطکاک را برای شرکای Markaaz و اعضای کسب و کار کوچک آن فراهم کند. همچنین به ایجاد یک رابطه مستمر و قوی با توجه به نیازهای صاحبان مشاغل و نیاز به خدمات جدید کمک می کند.
ما همچنین APIهای خودکار و کمکد را توسعه دادهایم تا به شما کمک کند لیست مشتریان خود را تأیید کنید و به شما کمک کند سریعتر وارد شوید.
با تیم ما صحبت کنید تا درباره راهحلهای سفارشیسازی بدون اصطکاک مشتری ما بیشتر بدانید و شریک شوید.
برای اینکه شرکای سازمانی خود را در جریان نگه داریم، ما یک خبرنامه جدید با محوریت سازمانی به نام Markaaz Moments ایجاد کردهایم. اگر علاقه مند به دریافت خبرنامه ماهانه ما حاوی به روز رسانی های اختصاصی Markaaz، اخبار، بازدیدها و مصاحبه های سازمانی جهانی هستید، اینجا ثبت نام کنید.