کاترین هنون، بنیانگذار و مدیر عامل تولید کننده دونات گیاهی سالم، Planet Bake شما را در مورد چگونگی راه اندازی یک کسب و کار کوچک موفق راهنمایی می کند.
شما یک ایده کسب و کار کوچک عالی دارید و مشتاق شروع به کار هستید – حالا چه؟ راه اندازی یک کسب و کار کوچک به سادگی بیرون رفتن و انجام آن نیست. برنامه ریزی و مستندات قانونی زیادی برای ایجاد یک کسب و کار موفق انجام می شود.
چند چیز کلیدی که باید داشته باشید عبارتند از:
- شرکای مناسبی که می توانید برای ارائه به آنها اعتماد کنید.
- اسناد قانونی شما به ترتیب و در دسترس است.
- یک طرح تامین مالی
- یک طرح کسب و کار که هم کوتاه مدت – دو سه ماهه اول سال شما – و هم بلندمدت – شاید تا پنج سال را پوشش می دهد.
یافتن شرکای مناسب
یافتن شرکای تجاری قابل اعتماد در فضای کسب و کار کوچک می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص زمانی که شروع می کنید و به دنبال قیمت گذاری مقرون به صرفه هستید. ممکن است به دنبال یک شریک تدارکات، یک تامین کننده یا یک شریک توزیع باشید، اما راه برای یافتن شریک های مناسب یکسان است.
“شرکت من در فضای کالاهای بسته بندی مصرف کننده است. کاترین هنون، بنیانگذار و مدیر عامل تولید کننده دونات سالم و گیاهی، Planet Bake، توضیح داد که من باید زودتر از موعد، حداقل شش ماه قبل، به دنبال شریک تولیدی خود بگردم تا همه چیز را طبق دستورالعمل های محدودیت غذایی اجرا و انجام دهم. .
دانستن اینکه کدام فروشندهها قانونی و قابل اعتماد هستند، میتواند یک چالش باشد، بهویژه زمانی که اکثر تراکنشها اکنون به دلیل چالشهای مداوم کووید، از راه دور انجام میشوند. بنابراین، چگونه تامین کنندگان قابل اعتماد پیدا می کنید؟
کاترین چهار نکته اصلی خود را در مورد چگونگی یافتن شرکای تجاری مناسب به ما می دهد:
- تحقیق کن من از داشبورد Markaaz برای یافتن شرکای بالقوه در منطقه خود با نشان “ادعا شده” در نمایه آنها استفاده کردم، به این معنی که آنها مشاغل تأیید شده و بررسی شده اند.
- از قبل برنامه ریزی کنید تا زمانی داشته باشید که هر شریک احتمالی را قبل از اجرا بررسی کنید – و به یاد داشته باشید که همیشه ارزانتر بهترین نیست.
- حضور آنلاین آنها را بررسی کنید و به بررسیهایی که ممکن است در رسانههای اجتماعی یا سایتهای آنها مانند Google My Business میآید نگاه کنید. رضایت مشتری ضروری است.
- اگر به دنبال تولید کننده محصول هستید، همیشه در محل آنها گشت بزنید، باید امکانات و استانداردهای آنها را ببینید.
- همه قراردادها را با تیم حقوقی خود مرور کنید تا مطمئن شوید چیزی از دست ندهید.
با این نکات در مسیر درستی برای کسب و کار کوچک موفق قرار خواهید گرفت.
کسب و کار خود را شروع کنید
تحقیقات زیادی در مورد شروع کسب و کار شما انجام می شود، از ایجاد یک طرح کسب و کار گرفته تا تجزیه و تحلیل رقبا و انجام یک تحلیل مالی کامل از هزینه های کسب و کار. برای درست کردن این اولین قدم باید زمان قابل توجهی را کنار بگذارید.
برای راه اندازی کسب و کار خود به چه برنامه هایی نیاز دارید؟
- تجزیه و تحلیل رقبا و تحقیقات بازار: باید بدانید چه شکافی در بازار می توانید پر کنید. از داشبورد Markaaz برای پیدا کردن و دنبال کردن رقبای مستقیم خود و ردیابی وب سایت ها، شبکه های اجتماعی، اخبار و موارد دیگر استفاده کنید.
- یک طرح تجاری: این به سرمایه گذاران بالقوه نشان می دهد که کسب و کار شما چه می کند، به چه مشکلی رسیدگی می کند و چرا، و چگونه کار خواهید کرد.
- تحلیل مالی: دقیقا بدانید که شروع کسب و کار شما چقدر هزینه دارد. اگر نیاز به تامین مالی کسب و کار خود دارید برای تامین مالی اقدام کنید.
همچنین مهم است که از دستورالعملهای عمودی خود آگاه باشید، بنابراین، برای مثال، چه فناوری یا غذا، مهم است که قوانین و قوانین و مقرراتی را که به عنوان یک شرکت باید رعایت کنید، بدانید.
هنگامی که همه این موارد را با موفقیت انجام دادید و جایگاه خود را کشف کردید، وقت آن است که کسب و کار خود را ثبت و قانونی کنید.
قانونی کردن کسب و کار کوچک شما
ملاحظات زیادی وجود دارد که باید برای قانونی شدن کسب و کار شما رعایت شود. چیزهای به ظاهر کوچک مانند مکان کسب و کار و عمودی می توانند به طور قابل توجهی بر موفقیت و عملیات تجاری شما تأثیر بگذارند.
این ضروری است که اردک های خود را به عنوان یک صاحب کسب و کار پشت سر هم قرار دهید. من به اسناد تجاری و داشتن منابع مناسب برای درخواست برای ملزومات دولتی، از جمله علائم تجاری، شماره شناسه مالیاتی، اسناد کارت اعتباری، اظهارنامه مالیاتی اشاره می کنم – و این لیست ادامه دارد! گفت کاترین.
بیایید مراحل قانونی شدن کسب و کار شما را مرور کنیم:
- مکان: اولین قدم شما برای قانونی شدن کسب و کارتان، انتخاب مکان مناسب برای کسب و کارتان است. در ایالات متحده، هر ایالت قوانین و مالیات های متفاوتی دارد که بررسی آنها بسیار مهم است. با این حال، شما همچنین باید محل سکونت مخاطبان هدف خود را نیز بیابید، به خصوص اگر یک مکان فیزیکی تجاری هستید.
- ساختار کسبوکار: ساختاری که کسبوکار شما تحت آن راهاندازی شده است، بر همه چیز تأثیر میگذارد، از میزان مالیاتهایی که میپردازید تا میزان ریسک شخصی که در صورت اشتباه در کسبوکارتان متحمل میشوید. از گزینه مالکیت انحصاری برای راه اندازی اولیه تا ایجاد یک LLC، هر کدام را با یک حسابدار یا متخصص راه اندازی کسب و کار بررسی و مقایسه کنید تا به طور کامل هر کدام را درک کنید.
- نام کسب و کار خود را ثبت کنید: این یک مرحله سریع و آسان است! بررسی کنید که نام کسب و کار شما قبلاً گرفته نشده باشد و آن را در ایالت خود ثبت کنید. نکته حرفه ای: همچنین مطمئن شوید که هیچ کس دیگری وب سایتی با همین نام ندارد!
- شناسه مالیاتی ایالتی و فدرال خود را دریافت کنید: این به شما امکان می دهد حساب های بانکی کسب و کار خود را باز کنید، افراد را استخدام کنید و برای مجوزها و مجوزها درخواست دهید.
- برای مجوزها و مجوزهای خود درخواست دهید: SBA لیست کاملی از آنچه برای عمودی خود نیاز دارید در اینجا دارد: برای مجوزها و مجوزها درخواست دهید (sba.gov)
- حساب بانکی کسب و کار خود را باز کنید: تحقیق کنید و بانکی با بهترین نرخ برای کسب و کار خود پیدا کنید. سوالاتی از قبیل؛ آیا به یک مکان فیزیکی بانک نیاز دارید یا می توانید همه این کارها را آنلاین انجام دهید؟ هزینه های اضافه برداشت آنها چقدر است؟
- بیمه کسب و کار بگیرید: مهم نیست که کسب و کار شما چیست، بیمه ضروری است، به خصوص اگر مستقیماً با مردم سروکار دارید.
اکنون شما یک تجارت قانونی دارید و آماده شروع استقبال از مشتریان هستید!
یافتن منابع مناسب برای کمک به مدیریت بهتر کسب و کار کوچک خود
یکی از پیچیدهترین بخشهای اداره یک کسبوکار، و چیزی که بلافاصله به ذهنتان خطور نمیکند، مدیریت تمام اسناد تجاری قانونی شماست. اغلب اوقات، بهعنوان یک صاحب کسبوکار کوچک، اسناد خود را در کشو ذخیره میکنید یا در جایی از رایانه خود ذخیره میکنید. سپس هر بار که برای مثال برای اجاره، کارت های اعتباری، وام یا بیمه درخواست می دهید، سعی می کنید به یاد بیاورید که همه چیز را کجا گذاشته اید!
من همیشه در تلاش بودم تا همه اسناد تجاری خود را در مکانهای تصادفی پیدا کنم. کاترین خاطرنشان کرد: این یک درد واقعی بود، به خصوص در چند هفته گذشته که ما در حال افزایش شرکت بودیم، زیرا شما واقعاً به این اسناد به صورت هفتگی نیاز دارید. من اخیراً Markaaz's Vault را کشف کردم، جایی که میتوانم تمام اسناد تجاری دیجیتالی خود را ذخیره کنم و هنگام ارسال برنامهها، آنها را در اختیار داشته باشم. واقعا مفید بوده است!»
ایجاد شبکه کسب و کار شما یکی دیگر از ضروریات برای راه اندازی یک کسب و کار موفق است. به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید با گروه های کسب و کار کوچک محلی خود ارتباط برقرار کنید، ارتباطات اجتماعی برقرار کنید و ارتباطاتی ایجاد کنید که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند، و می توانید برای کمک، مشاوره و توصیه به آنها مراجعه کنید. راه اندازی یک کسب و کار کوچک آسان نیست و داشتن شبکه ای که بتوانید در صورت نیاز به آن تکیه کنید بسیار مهم است.
من همچنین عاشق داشتن یک شبکه هستم. به عنوان مثال، در صنعت من، همیشه خوب است که افراد و شرکای را استخدام کنید که به شما توصیه شده است. بنابراین شما می دانید که آنها می توانند کار را انجام دهند و به آنها اعتماد شود،» توضیح داد کاترین.
برای رشد کسب و کار کوچک خود از نظر مالی معتبر باشید
اعتبار مالی به عنوان یک کسبوکار کوچک به معنای انجام کارهای قانونی مناسب، نظارت بر امتیاز اعتبار کسبوکارتان، اطمینان از داشتن اعتبار تجاری که میتوانید ایجاد کنید، و بتوانید توانایی خود را برای سرمایهگذاران، شرکا و موسسات مالی بالقوه برای تامین مالی ثابت کنید.
هنگامی که شروع به رشد شرکت خود می کنید، همه شرکا و تامین کنندگان شما می خواهند مطمئن شوند که پرداخت های خود را به موقع دریافت می کنند. بنابراین، ما از شرکتهای روابط عمومی، آژانسهای آمازون، فروشندگان و تولیدکنندگان صحبت میکنیم. اساساً، همه افراد در شبکه شما در صورت امضای قرارداد با شما، می خواهند مطمئن شوند که پرداخت های خود را دریافت می کنند. کاترین خاطرنشان کرد: شما می توانید با یک امتیاز اعتبار تجاری خوب که من توانسته ام آن را در داشبورد Markaaz نظارت کنم، دوام خود را ثابت کنید.
راه اندازی کسب و کار کوچک شما مستلزم کارهای قانونی، برنامه ریزی و اسناد زیادی است، اما با کمک داشبورد Markaaz، می توانید عملیات کسب و کار خود را ساده کنید و اسناد تجاری را که در هر مرحله از سفر تجاری خود به آن نیاز دارید، به طور ایمن ذخیره کنید.